TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 370
  • 11 992

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Oi kun hienot. Mielenkiintoista nähdä miten toteuttavat myöhempiä paitoja.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ostan ehdottomasti tuon nro 33 Kiviharjun valkoisen nutun.
Jos vain ehdit. :D
Toivottavasti noita saadaan myös myyntiin asti.

Joku täällä aiemmin pohti, että näinköhän toimistolla otetaan millään tavalla huomioon tulevaa juhlakautta. Nyt näyttäisi olevan kuitenkin hyvää pöhinää suunniteltu, hyvä Tuominen.
Itse ainakin pohdin. Hyvä, että nyt tulee pöhinää tähän liittyen.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Oliko mun näyttö vaan tumma vai oliko tuossa lopussa jäältä kuvatussa pätkässä vähän valaistus muutettu. Näytti heti paremmalta kun alakatsomo näytti tummemnalta.
Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Katsomo ei esimerkiksi finaaleissa näyttänyt yhtään tummalta...
TiistaiSaipa taas näyttää.

Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,
Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
TiistaiSaipa taas näyttää.


Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.

Penkkien vaihtaminen tulee äkkiä kalliiksi ja joku penkkirivit pleksiin kiinni on iha utopiaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Penkkien vaihtaminen tulee äkkiä kalliiksi ja joku penkkirivit pleksiin kiinni on iha utopiaa.
Ok, kiitos kun kerroit. En tiedä rakentamisesta mitään joten en tiennyt sen olevan noin mahdotonta.
Ja asiaan.. jos Ratapiha hyytyy, penkkien vaihto ja rivien lisääminen on nappikauppaa siihen verrattuna. Ja vielä kaiketi jää rahaa maaliinkin, tehdään vaikka talkoilla. G-piste siihen kuntoon että näet joka paikasta sen, kenen halli se on.
Itse en kuulu siihen jengiin kenen mielestä Artukainen on kaukana ja mä haluaisin siitä "uuden Kupittaan". Mäki haluaisin merenrantatalon, isolla tontilla kauppatorin laidalta mutta se kun ei oo mahdollista.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jalkapallossa ehkä näin, mutta jääkiekossa ollaan totuttu se logo näkemään suht keskellä ja isona paidoissa. Pakko vain syttyä muuten noihin paitoihin. Lähtee oikeasti harkintaan tuo tämän hetken malli.
Ehkä se, että tässä paidassa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa tekee siitä hienon. Tässä ollaan nostettu Seuralla ominainen raidotus pääosaan. puhdas keskialue on todella freesi. Mainosten asettelu tyylikästä. Toki on jääkiekossa ollut noita logo rinnassa joskus muillakin, mutta silloin pääsponsori yleensä on ollut keskellä.

Olisi muuten hienoa, jos saisi äänestää pudotuspelien tai ensikauden pelipaidan kauden aikana käytetyistä. Voisi antaa vaikka kausikorttilaisille äänioikeuden, kun Seura ei ole vielä jäsenyyksiä saanut kunnolla aikaiseksi.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Olisi muuten hienoa, jos saisi äänestää pudotuspelien tai ensikauden pelipaidan kauden aikana käytetyistä. Voisi antaa vaikka kausikorttilaisille äänioikeuden, kun Seura ei ole vielä jäsenyyksiä saanut kunnolla aikaiseksi.
Tai esim. "kolmospaidan" johonkin peleihin käytettäväksi.
 

xAnZax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,

TiistaiSaipa taas näyttää.


Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.
Alumni Allstars -pelissä kiinnitin huomiota kun liiga alumnin tehdessä maalin, katsomoa kiertävissä ledinäytöissä luki punaisella taustalla Maali! Aika hyvältä näytti kun koko hallin värimaailma oli yhtenäinen. Voi vain miettiä, miten hyvältä näyttäisi jos tuo väri olisi joku muu kuin ruma punainen. Mustat penkit tekisi ihmeitä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jos joku seuraa Robinia instassa, niin käykää katsomassa, miltä näytti, kun hänen uusi biisinsä koekuunneltiin Aurajoen rannoilla. Robin veneessä. Tuollaisena näkisin mielellään siis joskus TPS:n mestaruusjuhlat veden äärellä. Saa vaan jatkaa kyllä odotusta...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös