Jos vain ehdit. :DOstan ehdottomasti tuon nro 33 Kiviharjun valkoisen nutun.
Itse ainakin pohdin. Hyvä, että nyt tulee pöhinää tähän liittyen.Toivottavasti noita saadaan myös myyntiin asti.
Joku täällä aiemmin pohti, että näinköhän toimistolla otetaan millään tavalla huomioon tulevaa juhlakautta. Nyt näyttäisi olevan kuitenkin hyvää pöhinää suunniteltu, hyvä Tuominen.
Ostan ehdottomasti tuon nro 33 Kiviharjun valkoisen nutun.
15.10.2022Onko tietoa koska on 100-vuotisjuhlaottelu?
Eli varmastikin 50-luvun mestaruuspaita, 70-luvun Asa-paita myös tulossa? 80-luvun uusi moderni logo on aikakausi, jonka voisi ehkäpä jättää sivuun.Tämä on muuten erittäin hieno idea. Joka kuukausi uutta paitamallia vanhoja vuosikymmeniä mukaillen. Mahtavaa!
Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,Oliko mun näyttö vaan tumma vai oliko tuossa lopussa jäältä kuvatussa pätkässä vähän valaistus muutettu. Näytti heti paremmalta kun alakatsomo näytti tummemnalta.
TiistaiSaipa taas näyttää.Katsomo ei esimerkiksi finaaleissa näyttänyt yhtään tummalta...
Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,
TiistaiSaipa taas näyttää.
Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.
Ok, kiitos kun kerroit. En tiedä rakentamisesta mitään joten en tiennyt sen olevan noin mahdotonta.Penkkien vaihtaminen tulee äkkiä kalliiksi ja joku penkkirivit pleksiin kiinni on iha utopiaa.
Eihän esim. jalkapallossa koskaan ole logoa rinnassa.
Ehkä se, että tässä paidassa on jotain tavallisuudesta poikkeavaa tekee siitä hienon. Tässä ollaan nostettu Seuralla ominainen raidotus pääosaan. puhdas keskialue on todella freesi. Mainosten asettelu tyylikästä. Toki on jääkiekossa ollut noita logo rinnassa joskus muillakin, mutta silloin pääsponsori yleensä on ollut keskellä.Jalkapallossa ehkä näin, mutta jääkiekossa ollaan totuttu se logo näkemään suht keskellä ja isona paidoissa. Pakko vain syttyä muuten noihin paitoihin. Lähtee oikeasti harkintaan tuo tämän hetken malli.
Tai esim. "kolmospaidan" johonkin peleihin käytettäväksi.Olisi muuten hienoa, jos saisi äänestää pudotuspelien tai ensikauden pelipaidan kauden aikana käytetyistä. Voisi antaa vaikka kausikorttilaisille äänioikeuden, kun Seura ei ole vielä jäsenyyksiä saanut kunnolla aikaiseksi.
Minusta TURKU-paidat pitäisi olla kauden aikana käytössä.
Paidat hienot ja itse idea.Miksi ihmeessä? Eikös tässä pitäisi muistella positiivisia asioita 100 vuoden ajalta?
Taitaa olla valitettavasti pelkästään filteriä. Tummuutta tuo katsomo kyllä kaipaisi. Seiniin ja rappusiin varmaan värin lisääminen voisi olla helpoita. Penkkien vaihtaminen taitaa olla realistista ainoastaan, jos ratapiha meneen reisille. En tiedä paljon valaistuksella voisi noin korkealla hallilla tehdä,
Alumni Allstars -pelissä kiinnitin huomiota kun liiga alumnin tehdessä maalin, katsomoa kiertävissä ledinäytöissä luki punaisella taustalla Maali! Aika hyvältä näytti kun koko hallin värimaailma oli yhtenäinen. Voi vain miettiä, miten hyvältä näyttäisi jos tuo väri olisi joku muu kuin ruma punainen. Mustat penkit tekisi ihmeitä.TiistaiSaipa taas näyttää.
Useasti oon tästä maininnut että tuosta hallista saisi aivan helvetin hienon kun vaihtaisi penkit tummiksi, seinien ja rappujen maalaus ja penkkirivit plekseihin.
Ilmatteeks näkee onhockeyltä saman lähetyksen niin ei tarvi maksella!Näkyykö illan ottelua jossain kanavalla? Ei näyttänyt Cmoresta löytyvän.
Edit: Solidsportiltahan se löytyikin
Juu, kuten Robinin maailmanvalloitusta..Tuollaisena näkisin mielellään siis joskus TPS:n mestaruusjuhlat veden äärellä. Saa vaan jatkaa kyllä odotusta...