TPS, media ja julkisuus

  • 3 054 890
  • 12 194

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS järjestää harjoitusturnauksen mutta kotisivuilla ei ole mainintaakaa peleistä pl. Infopläjäys. Ei raportteja, ei haastatteluja, ei kommentin kommenttia pelaajilta tai valmentajilta. Ei edes somessa. Surulliseksi vetää mutta ei yllätä. TPS-aiheiset jutut oikeastaan täysin TS:n varassa.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
TPS järjestää harjoitusturnauksen mutta kotisivuilla ei ole mainintaakaa peleistä pl. Infopläjäys. Ei raportteja, ei haastatteluja, ei kommentin kommenttia pelaajilta tai valmentajilta. Ei edes somessa. Surulliseksi vetää mutta ei yllätä. TPS-aiheiset jutut oikeastaan täysin TS:n varassa.

Niin. Ja taas voi katsoa vaikka miten Ässissä näitä juttuja hoidetaan.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS




Beaudinin mietteitä. Lisäksi Toman summaus turnauksesta



Tuo Miettisen juttu oli oikein hyvä. Vielä kun ottaisivat tavaksi tehdä noita viikoittain. Viikkoraportti jossa summattaan mennyttä viikkoa läpi ja ennakoidaan tulevaa. Saa suorittaa.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames




Beaudinin mietteitä. Lisäksi Toman summaus turnauksesta



Hyvin vähän pelaajahankintaprosessista tiedän, mutta hieman jäi ihmetyttämään, että Beaudin ja Kallio näyttivät kohtaavan toisensa ihan ekaa kertaa tuossa videolla :) Olikohan käsikirjoitettua vai kukahan tämän ukkelin tänne naarasi? Voisin kuvitella, että nykypäivänä ainakin jonkin videopuhelun välityksellä sentään keskustellaan rekryttävän henkilön kanssa…
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvin vähän pelaajahankintaprosessista tiedän, mutta hieman jäi ihmetyttämään, että Beaudin ja Kallio näyttivät kohtaavan toisensa ihan ekaa kertaa tuossa videolla :) Olikohan käsikirjoitettua vai kukahan tämän ukkelin tänne naarasi? Voisin kuvitella, että nykypäivänä ainakin jonkin videopuhelun välityksellä sentään keskustellaan rekryttävän henkilön kanssa…
Ehkä Kallio vain scouttaa ja laittaa mahdollisesti jotain viestiä ja sitten Suoraniemi hoitaa paperi hommat ja haastattelut? (En siis tiedä)
 

M.O.R.O

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Hyvin vähän pelaajahankintaprosessista tiedän, mutta hieman jäi ihmetyttämään, että Beaudin ja Kallio näyttivät kohtaavan toisensa ihan ekaa kertaa tuossa videolla :) Olikohan käsikirjoitettua vai kukahan tämän ukkelin tänne naarasi?
Hommahan meni seuraavasti :
Beaudinin agentti soitti Kalliolle että nyt olisi pelaajabudjettiinne sopiva sentteri tarjolla, ja vieläpä kaiken lisäksi tuhattaituri.
Kallio innostuneena soitosta otti heti yhteyden Uramaan:

K. Rale hei, totanoinii nyt löytys pätevä sentteri.
U. Älä perkule, mistä sää semmosen pongasit?
K. Totanoinii yks agentti soitti et nyt olis tarjolla semmonen tosi monipualinen ja pudjettiin sopiva ukko halukas tulee Turkuun.
U. Hyvää duunii Tomppa, ketä se agentti oikein oli?
K. Sama äijä ku suositteli meil niit Ushenin veljeksiikin.
U. No perkules, pakko sen on hyvä olla kun se nii sano, sano sil et me palkataan se ens kaudeks.

Viikkoja myöhemmin Urama soittaa Kalliolle :
K. No totanoinii, mitä ny taas?
U. Nyt se tuhattaikuri on tuol jääl lätkimäs kiakkoi, voisiks sää mennä kattoo, et minkälainen äijä se oikein o?
Ķ. Joo
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Hyvin näyttäisi olevan infoa illan harjoitusmatsista kotisivuilla (NOT)!

Kuinka päin persettä voidaan hommat hoitaa?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Itse olin aikeissa mennä hallille mutta ilmeisesti Palloseuraa ei kiinnosta asiakkaat joten pitäkööt tunkkinsa.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Mikä nyt noin harmittaa, ostat lipun ja menet hallille. Pitäiskö Tepsiltä tulla kutsu postissa?
Ei mitään infoa kotisivuilla pelistä. Mihinköhän aikaan esimerkiksi peli alkaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse olin aikeissa mennä hallille mutta ilmeisesti Palloseuraa ei kiinnosta asiakkaat joten pitäkööt tunkkinsa.
Nyt on hyvää uhriutumista. Koska arkipelit on alkaneet muulloin kuin 18.30? Liput kun käyt ostamassa Lippu.fi:stä niin näkee kyllä kellonajat. Jos nyt kuitenkin sattui sieluun niin kovin ettet matsiin mene niin toivottavasti osaat mennä oikeaan aikaan katsomaan sen streamina.

Mitä tulee matsin mainontaan niin itse olen ainakin törmännyt mainoksiin täällä netissä. Tepsin omilla kotisivuilla en ole käynyt joten siitä en osaa sanoa mitään.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mitään infoa kotisivuilla pelistä. Mihinköhän aikaan esimerkiksi peli alkaa.

Itsellä ainakin keskellä etusivua on teksti "seuraava kotiottelu 22.8 klo 18.30"

Alla sitten linkki mistä pääsee ostamaan lippuja.

Ymmärrän toki ettei ole otteluinfoa mitä varmaan kaipaat, mutta kyllä tuolla ihan selvästi kellonaika ja päivämäärä on ilmoitettu.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Ei varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta nyt kun en itse pääse hallille paikalle kausarin omistajana, niin mulla olis lainata kausaria tämän päivän peliin. Vaatii sen että omistat TPS-appin jotta saan lainattua kausarin. Tarvitsen toki puhelinnumerosi, joten jos tuo on no-no, niin laina ei onnistu.

Yv:tä voi nakata, jos kiinnostaa.

edit: sen verran takapakkia, että mistä tuo lainaus nykyään onnistuu vai onko mahdollisuus sille poistettu? @-TMA-

edit2: TPS:n sivuilta löytyi "Kausikorttia ei saa siirtää kolmannelle, mikäli kausikortin hinnoittelu perustuu jäsen- tai muuhun tilaajan henkilöön liittyvään etuun." jonka toki ymmärrän, mutta koskeeko tämä Early Bird -hinnoittelua? Ollaan muutama vuosi kavereiden kanssa lainattu aina siten että päästään isolla porukalla katsomaan matsia, mutta jos nyt tämä early birdinä tämän pilaa, niin kyllä harmittaa. Toki en mene asioiden edelle vielä.
 
Viimeksi muokattu:

-TMA-

Jäsen
Ei varmaan kuulu tähän ketjuun, mutta nyt kun en itse pääse hallille paikalle kausarin omistajana, niin mulla olis lainata kausaria tämän päivän peliin. Vaatii sen että omistat TPS-appin jotta saan lainattua kausarin. Tarvitsen toki puhelinnumerosi, joten jos tuo on no-no, niin laina ei onnistu.

Yv:tä voi nakata, jos kiinnostaa.

edit: sen verran takapakkia, että mistä tuo lainaus nykyään onnistuu vai onko mahdollisuus sille poistettu? @-TMA-

Lainauksen pitäisi toimia ja tästä on laitettu Digialle jo viime viikolla tiketti selvitykseen miksi ominaisuus ei toimi. On jatkokehittelyssä, mutta ei pitäisi olla pois käytöstä.

Pistän uutta viestiä ja palailen, jos kuuluu aikataulua heidän suunnalta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukas Wernblom, TPS
Lainauksen pitäisi toimia ja tästä on laitettu Digialle jo viime viikolla tiketti selvitykseen miksi ominaisuus ei toimi. On jatkokehittelyssä, mutta ei pitäisi olla pois käytöstä.

Pistän uutta viestiä ja palailen, jos kuuluu aikataulua heidän suunnalta.

Okei, hieno juttu, kiitos. Vielä kysyisin tohon aikaisempaan viestin edit2 kohtaan vastauksen, että ei kai Early Bird -hinnoittelu (normaali asiakasryhmä, ei siis opiskelija tmv) vaikuta tuohon lainaukseen?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös