Älä unohda päävalmentajaaPitäisi yhdistää pelaajaskoutin, markkinointipäällikön ja mediavastaavan pestit niin avot.
Älä unohda päävalmentajaaPitäisi yhdistää pelaajaskoutin, markkinointipäällikön ja mediavastaavan pestit niin avot.
Kyllä Eero vietti pestissä maksimi ajan 5 vuoden jälkeen tuskin enää mitään uutta annettavaa ja alku innostus poistunut. Oli varmasti aika lähteä, mutta ajankohta oli yhden kuukauden väärä. Kyl tässä joku homma on miksi lähtö tuli nyt.
Löysi uuden työpaikan, jossa vaatimuksena oli, että aloittaa heti eikä x kuukauden päästä?Kyllä Eero vietti pestissä maksimi ajan 5 vuoden jälkeen tuskin enää mitään uutta annettavaa ja alku innostus poistunut. Oli varmasti aika lähteä, mutta ajankohta oli yhden kuukauden väärä. Kyl tässä joku homma on miksi lähtö tuli nyt.
Eiköhän siellä tehdä täyttä häkää täysin epärealistista listausta joille headhuntteri soittelee lähiaikoina. Tämän soittokierroksen jälkeen avataan avoin haku ja sormet ristissä toivotaan, että joku edes puoliammattilainen olisi kiinnostunut tehtävästä. Ainakin yhden toisen avoimen position kanssa homma meni jotakuinkin näin.
Ei mitään mullistavaa mutta onhan tämä jo parannus niihin aiempiin. Hyvä hyvä.
Se on hyvä jos hyviä kandidaatteja on tehtävää hakenut. Tiedän pari tyyppiä, jotka ovat ihan eri tason organisaatioissa hyvissä pesteissä ja urien suunnat kohti koilista, niin vähän hymyillen kertoivat kun oli soitettu jotta ”tuutko Tepsille myymään ja hoitamaan fanikauppaa”. Hyvä se on tietenkin tavoitella mahdollisimman kovia tekijöitä organisaatioon mutta ripaus realismiakin kannattaa pitää mukana. No säästää hunttaus palkkioissa ainakin.Olen itse kysellyt vähän omasta tuttavapiireistä koska tuo Seuran myynnin organisaation tulevaisuus on kiinnostanut. Tuohon myyntijohtajan virkaan ainakin pari varsin asiallisella cv:llä olevaa henkilöä laittanut omien sanojensa mukaan laput uuniin. Jotain positiivista sentään. Ja headhunterina kannattaisi käyttää kunnon firmoja, koska huonot eivät saa toimeksiantoa hoidettua vaikka positio olisi mikä.
Tuominen poistunut yhteystiedoista ja Pertulan nimen perään (media vastaava). Perttula on kyllä hyvä, kun on ollut mukana jo tovin. Myöskin tietää varmasti, että tärkein kohderyhmä kenelle tätä tehdään on 18-40 vuotiaat, mistä suurinosa maksavasta yleisöstä koostuu.Saattaa olla mediatuottaja Perttulan tekosia.
Heti laatu parantunut :D.
Anteeksi mitä minä juuri luin?tärkein kohderyhmä kenelle tätä tehdään on 18-40 vuotiaat, mistä suurinosa maksavasta yleisöstä koostuu.
Anteeksi mitä minä juuri luin?
Onko olemassa jokin ikähaarukka minkä kiinnostuksen voi antaa kuolla pois, vai mitä oikein tarkoitat?Ehkä ei suurin osa vielä koostu tuosta ikähaarukasta, mutta onhan tuo sellainen ikähaarukka, jonka kiinnostavuus pitää pitää.
Onko olemassa jokin ikähaarukka minkä kiinnostuksen voi antaa kuolla pois, vai mitä oikein tarkoitat?
Jos nyt katsoo vaikka aitioihin, Aura Loungeen tai A-katsomoon ja pystyy sanomaan että 18-40 vuotiaat on tärkein kohderyhmä ja suurin maksava yleisö, niin toivottavasti ei ole hakenut TPS:n myyntidirikaksi.
Jaahas, vai niin! Vai on se valitettavaa, että "vanhempi" sukupolvi käy peleissä? ;o)Jos nyt katsoo aitioihin, Loungeen tai A-katsomoon, niin anniskelualueilla olisi kaikki mielellään 18v täyttäneitä?
Suurin ikähaarukka peleissä on luultavammin 18-60v käyttäjät.
Prosentteja voisi miettiä vaikka kuinka, mutta 0-18v on varmaan jotain. 15-30% luokkaa. Suurin käyttäjäkunta on kuitenkin 20-60v miehet.
Ja kyllä;
Valitettavasti peleissä käyvä "vanhempi" sukupolvi on häviävä osa, eikä niille kannata (siis ei oikeasti kannata) tehdä esimerkiksi ottelutapahtumassa sisältöä.
Rahastettavat koukkupolvet on kuitenkin tärkeä asiakassegmentti.Jaahas, vai niin! Vai on se valitettavaa, että "vanhempi" sukupolvi käy peleissä? ;o)
Meinataan siellä ilmeisesti tosissaan näin! Että huutomerkkien määrä on hyvä pitää maksimissa!Viikkoennakko: Taistelu jatkuu - HC TPS
Turun Palloseura iskee runkosarjan toiseksi viimeiseen peliviikkoon kolmen ottelun voimin! Kevät tekee tuloaan ja runkosarja on kääntynyt ratkaisuhetkille. Jokaisella ottelulla on merkitys ja pisteiden hukkaamiseen ei ole varaa. Mikään ei ole varmaa, muuta kuin se, että voittaa pitää! Viime...hc.tps.fi
Ei mitään mullistavaa mutta onhan tämä jo parannus niihin aiempiin. Hyvä hyvä.
Toivotaan että hommat kehittyy. Olisi hienoa jos joka maanantai ilmestyisi viikkokatsaus höystettynä valmentajan kommenteilla. Esim. Yhteenvetoa viime viikosta, katsaus tulevaan ja treenien painopisteet. Olenkohan liian vaativa?
Kuulkaapa nuori mies! Teillä on tavattoman rohkea pää vartalossanne! ;o)Rahastettavat koukkupolvet on kuitenkin tärkeä asiakassegmentti.
Silvennoinen voisi olla hyvä seuraaja Tuomiselle, ellei olisi selostajana.En tykännyt Tuomisesta, jotenkin liikaa toi itseään esiin ja antoi itsestään ja myös Tepsistä ylimielisen kuvan. Silvennoisen hillitympi, asiantuntevampi ja nöyrempi tyyli iskee itselle paremmin.
Saa nähdä tuleeko viestintäpäällikön / Head of Marketing and Communicationsin (vai mikä hitto se titteli alkujaan oli) tilalle ketään. Yksi näköala on, että kuluja karsitaan yhden vakanssin vähentämisellä ja nykyinen remmi jatkaa. Etenkin jos/kun havaitaan, että viestinnän laatu/määrä ei laske pienennetyllä ryhmällä. Ei ehkä ideaalinen tilanne mutta skenaariona mahdollinen.Silvennoinen voisi olla hyvä seuraaja Tuomiselle, ellei olisi selostajana.