Oli osa-alueita, joissa oli ihan hyvää tekemistä. Varsinkin CHL-reissupäivät ja satunnaisesti jotain parin viikon pyrähdyksiä kun on kameran kanssa treeneissä ja tulee haastatteluita yms. Melkein joka päivä. Sitten häviää johonkin taas pitkäksi aikaa ja tuotanto minimaalista.Laihaksi jäi Tuomisen anti Tepsissä mielestäni, ei luulisi vaikeaa olevan löytää pätevämpää kaveria tuohon.
Outoa todellaki, oiskohan jollakin syväkurkulla tietoa mahdollisista syistä?Outo ajankohta lähteä 2 viikkoa ennen runkosarjan loppua ja kolme viikkoa ennen kauden loppua.
Ei totta puhuen suuri menetys Tepekselle. Pääosin alle keskivertoa suorittamista. Joitain yksittäisiä toivonpilkahduksia toki. Loppukausi vedetään näköjään suppeammalla tiimillä. Ei vaikuttane viestinnän laatuun kauheasti.Eipä toi moneltakaan osiin ihan putkeen ole mennyt. Vaikka hyvääkin löytyy. Hyvä että TPS ja Holma reagoivat.
HC TPS Turku Oy:n toimistolla tapahtuu liikehdintää, kun useamman vuoden Turun Palloseurassa työskennellyt Eero Tuominen jättää tehtävänsä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä.
– Haluan sydämeni kammioiden pohjasta kiittää niitä kaikkia upeita ihmisiä, joiden kanssa sain kunnian toimia viiden kauden ajan upeassa yhteisössä; Kannattajia, yhteistyökumppaneita, eri kausien edustusjoukkueita, seuralegendoja sekä tietenkin toimiston väkeä ja omistajia. Matka ja työ jatkuu, lähettää Tuominen terveisiään.
– Haluamme kiittää Eeroa hänen intohimoisesta panoksestaan Palloseuran eteen ja toivottaa kaikkea hyvää jatkoon, toteaa HC TPS Turku Oy:n toimitusjohtaja Aki Holma.
TPS jatkaa kuluvan kauden loppuun kolmihenkisen mediatiimin voimin. Markkinoinnin ja viestinnän kokonaiskuvaa kartoitetaan tarkemmin kauden päätyttyä.
Eero Tuominen jättää tehtävänsä - HC TPS
Markkinointi- ja viestintäpäällikkö Eero Tuominen suuntaa uusiin haasteisiin. HC TPS Turku Oy:n toimistolla tapahtuu liikehdintää, kun useamman vuoden Turun Palloseurassa työskennellyt Eero Tuominen jättää tehtävänsä markkinointi- ja viestintäpäällikkönä. – Haluan sydämeni kammioiden pohjasta...hc.tps.fi
Itse tervehdin tätä tietoa ilolla, toki mitään faktaa minulla ei asiasta ole joten perustuu ihan täysin mutuiluun. En nähnyt seuran viestinnässä sitä intohimoa mitä itse kaipaisin vaan tuntui että lähinnä hommat tehtiin näennäisen ammattimaisesti vailla suurempaa yritystä paremmasta. Toivottavasti tuohon pestiin löytyisi oikeasti joku työhönsä suurella sydämellä suhtautuva henkilö.
Luulen, että seurassa ollaan kokoustettu ja palaveroitu joukkueen vaisuista peliesityksistä ja suistumisesta sääleihin. Syylliseksi koko hommaan löydettiin Tuominen ja hän sai lähteä.Outoa todellaki, oiskohan jollakin syväkurkulla tietoa mahdollisista syistä?
Luulen, että seurassa ollaan kokoustettu ja palaveroitu joukkueen vaisuista peliesityksistä ja suistumisesta sääleihin. Syylliseksi koko hommaan löydettiin Tuominen ja hän sai lähteä.
Eiköhän siellä tehdä täyttä häkää täysin epärealistista listausta joille headhuntteri soittelee lähiaikoina. Tämän soittokierroksen jälkeen avataan avoin haku ja sormet ristissä toivotaan, että joku edes puoliammattilainen olisi kiinnostunut tehtävästä. Ainakin yhden toisen avoimen position kanssa homma meni jotakuinkin näin.Kyllä uutta henkilöä tuohon pestiin pitäisi kartoittaa välittömästi.
Pitäisi yhdistää pelaajaskoutin, markkinointipäällikön ja mediavastaavan pestit niin avot.Täällä palstalla pyörii monta omasta mielestään kovempaa ukkoa.. Nyt on paikka laukaista kun haku tulee päälle, näyttäkää osaamisenne.
Älä unohda päävalmentajaaPitäisi yhdistää pelaajaskoutin, markkinointipäällikön ja mediavastaavan pestit niin avot.