TPS, media ja julkisuus

  • 2 981 696
  • 11 993

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vielä kerran kun ei tyhmemmille tunnu uppoavan: Paidan nosto kattoon tarkoittaa sitä että on PELAAJANA tehnyt merkittävän uran seurassa. Wahlsten ei sitä missään tapauksessa tehnyt, muuten kyllä teki turkulaisen jääurheilun (esim. ringeten tuominen Suomeen) eteen paljon ja ansaitsee niistä kaiken kunnioituksen.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Vielä kerran kun ei tyhmemmille tunnu uppoavan: Paidan nosto kattoon tarkoittaa sitä että on PELAAJANA tehnyt merkittävän uran seurassa. Wahlsten ei sitä missään tapauksessa tehnyt, muuten kyllä teki turkulaisen jääurheilun (esim. ringeten tuominen Suomeen) eteen paljon ja ansaitsee niistä kaiken kunnioituksen.

Ja tästä syystä Saku Koivua ei tulisi koskaan jäädyttää Typhoonin kattoon.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vielä kerran kun ei tyhmemmille tunnu uppoavan: Paidan nosto kattoon tarkoittaa sitä että on PELAAJANA tehnyt merkittävän uran seurassa. Wahlsten ei sitä missään tapauksessa tehnyt, muuten kyllä teki turkulaisen jääurheilun (esim. ringeten tuominen Suomeen) eteen paljon ja ansaitsee niistä kaiken kunnioituksen.

Samalla logiikalla Saku Koivun ja aika monen muun paita pitäisi olla nostamatta Gatoraden kattoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Vielä kerran kun ei tyhmemmille tunnu uppoavan: Paidan nosto kattoon tarkoittaa sitä että on PELAAJANA tehnyt merkittävän uran seurassa
Onko nämä säännöt jäädyttämisen perusteista jossain luettavissa? Itse kun olen aina elänyt sellaisessa luulossa, että seurat voivat ihan itse päättää nämä kriteerit joilla kunnioittaa entisiä pelaajiaan.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Onko nämä säännöt jäädyttämisen perusteista jossain luettavissa? Itse kun olen aina elänyt sellaisessa luulossa, että seurat voivat ihan itse päättää nämä kriteerit joilla kunnioittaa entisiä pelaajiaan.
Juurikin näin ja siksi on turha höpötellä jostain säännöistä, kun jokainen organisaatio voi itse määritellä omat sääntönsä ja kriteerinsä paidan kattoon noston osalta.
En ole koskaan nähnyt, että TPS:llä olisi jossain luettavissa säännöt paidan nostoon.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juurikin näin ja siksi on turha höpötellä jostain säännöistä, kun jokainen organisaatio voi itse määritellä omat sääntönsä ja kriteerinsä paidan kattoon noston osalta.
En ole koskaan nähnyt, että TPS:llä olisi jossain luettavissa säännöt paidan nostoon.
Wikipedia tietää auris kertoa näin:
Pelinumeron jäädyttäminen on yhdysvaltalaisesta ammattilaisurheilusta ympäri maailmaa levinnyt kunnianosoitus joillakin ansioilla kunnostautuneelle pelaajalle. Yleensä pelinumeron jäädyttää urheiluseura, jonka riveissä pelaaja on vaikuttanut, eikä hänen numeroaan saa enää jäädyttämisen jälkeen käyttää kukaan
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Wikipedia tietää auris kertoa näin:
Pelinumeron jäädyttäminen on yhdysvaltalaisesta ammattilaisurheilusta ympäri maailmaa levinnyt kunnianosoitus joillakin ansioilla kunnostautuneelle pelaajalle. Yleensä pelinumeron jäädyttää urheiluseura, jonka riveissä pelaaja on vaikuttanut, eikä hänen numeroaan saa enää jäädyttämisen jälkeen käyttää kukaan
Tuo nyt ei kerro TPS:n osalta yhtään mitään. Ymmärrätkö?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

raisionjoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ja tästä syystä Saku Koivua ei tulisi koskaan jäädyttää Typhoonin kattoon.
Saku Koivu on ehdottomasti suurin nuoruuteni idoleista ja #11 on varsin ansaitusti nostettu jo maajoukkueen toimesta kattoon (vaikkakin ilmeisesti jäädytetyt numerot ovat nykyään taas käytössä). Jos TPS päättää jäädyttää #11, en ole tästä millään muotoa pahoillani ja henkilönä/pelaajana/vaikuttajana Saku Koivu ansaitsee myös ehdottomasti tulla huomioiduksi seuran toimesta isommin kuin moni HOF-gallerian "rivijäsen". Olen silti sitä mieltä että näitä jäädyttämisiä tulisi pääosin suoda niille, jotka ovat tehneet pitkän uran seurassa ja joiden suurimmat ja legendaarisimmat saavutukset ovat tapahtuneet juuri Tepsin värejä kantaen.

Jos taas miettii mitä kaikkea Koivun perhe kokonaisuudessaan on tehnyt Palloseuran eteen, niin tuon sukunimen soisin koska vain nostettavan kunniaviirinä hallin kattoon siihen Jortikan nimen viereen.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Pakko kyllä antaa kehua tästä 100v kirjajulkaisusta. Tätä tässä nyt vajaa 100 sivua lukenut ja hauska saada tietää, että "koukkupolvi" on ollut käsite jo 1960-luvulla turkulaisessa jalkapallossa.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Saku Koivu on ehdottomasti suurin nuoruuteni idoleista ja #11 on varsin ansaitusti nostettu jo maajoukkueen toimesta kattoon (vaikkakin ilmeisesti jäädytetyt numerot ovat nykyään taas käytössä). Jos TPS päättää jäädyttää #11, en ole tästä millään muotoa pahoillani ja henkilönä/pelaajana/vaikuttajana Saku Koivu ansaitsee myös ehdottomasti tulla huomioiduksi seuran toimesta isommin kuin moni HOF-gallerian "rivijäsen". Olen silti sitä mieltä että näitä jäädyttämisiä tulisi pääosin suoda niille, jotka ovat tehneet pitkän uran seurassa ja joiden suurimmat ja legendaarisimmat saavutukset ovat tapahtuneet juuri Tepsin värejä kantaen.

Jos taas miettii mitä kaikkea Koivun perhe kokonaisuudessaan on tehnyt Palloseuran eteen, niin tuon sukunimen soisin koska vain nostettavan kunniaviirinä hallin kattoon siihen Jortikan nimen viereen.
Sakuhan on ollut mitä mainioin TPS:n lähetti maailmalla. Montreal Canadiensin kippari! Ensimmäisenä eurooppalaisena. Jääkiekossa ei juuri isompaan tehtävään voi päästä. Ja Saku on siihen tehtävään päässyt TPS:n opein. Seuran pelaajatuotannon ehdoton huippu!
 

Expendable

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Tampa Bay Lightning
Eräällä Iltalehden toimittajalla taas mielenkiintoinen ajojahti parin "uutisen" edestä menossa, taitaa Ilveksen tappio harmittaa huolella. Kai tuolla itkulla klikkejä saa, mutta eipä voida oikein tasokkaasta journalismista puhua.
Ei kristus, oli pakko käydä lukemassa. Katkeruus haisee tänne pohjanmaalle asti...
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
No oikein Ilves fani kyseessä ja suututtanut Tappara fanejakin kunnolla. Miten Iltalehti sallii tuollaista paskaa.

Silvennoista pidetään Tampereella innokkaana Ilveksen kannattajana. Hänen juttunsa saivat joskus Tapparan kannattajat raivon partaalle. Tapparan kannattajien Facebook-sivuille perustettiin ketju, missä hänen juttujaan arvosteltiin puolueellisiksi.

 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Katsoikohan Santtu muuta kuin ottelun viimeiset kymmenen minuuttia?

Jotain rajaa saatana…
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Kysymys teille jotka katsoitte peliä, jos tuo peli olisi ollut Ilves-JYP, niin kuinka moni oli katsonut pelin alusta loppuun? Itse en olisi katsonut, vaikka lineaarisessa televisiossani olisi ollut ainoastaan tuo tai TV7:n pääsiäisjumalanpalvelus vuodelta 2018 ainoilla kanavapaikoilla, vaan olisin veisannut virsiä kotisohvalla.
 

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tottahan tuo kirjoittelee. Pelitapa on äärimmäisen tylsä, enkä välttämättä sitä haluaisi enää katsella kolmatta kautta putkeen. Toisaalta, jos tps voittaa tänä vuonna mestaruuden, on Ahokas messias ja ketään ei muista enää kuinka paljon runkosarjassa vedettiin träppiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös