TPS, media ja julkisuus

  • 2 992 295
  • 11 997

Batisland

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulin tuossa, että Laitinen aka Plankkiapina on lyönyt vähän uutta vaihdetta silmään ja kysynyt Nurmelta: ”Teillä vähän tuo yv tökkinyt, VOIKO YLIVOIMAA HARJOITELLA?”

Noin typerään kysymykseen vastaisin yhtä typerän vastauksen ja pokerinaamalla vetäisin: ”Ei”.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kuulin tuossa, että Laitinen aka Plankkiapina on lyönyt vähän uutta vaihdetta silmään ja kysynyt Nurmelta: ”Teillä vähän tuo yv tökkinyt, VOIKO YLIVOIMAA HARJOITELLA?”

Noin typerään kysymykseen vastaisin yhtä typerän vastauksen ja pokerinaamalla vetäisin: ”Ei”.
Sama kysymys syytä kysyä kaikilta Tepsin organisaatiossa ja listata vastaukset. Mielenkiintoinen kokonaisuus.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Mä oon jo pitkään miettinyt millä suhteilla tuo Laitinen on päässyt radioon? Kun ei tuo ulosantikaan ole mitään ykkösluokkaa puhumattakaan näistä aivopieruista mitä päästelee haastatteluissa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Jos Tepes'stä on aiemmin hakemalla haettu negatiivissävytteistä kirjoitettavaa, tämä kyllä vie voiton kaikesta! Jos Suomessakin harvinainen Pride-ottelu ei kelpaa asianosaisille, ei kannata sitten järjestää ollenkaan. Näköjään kaikesta saadaan väännettyä jokin detalji, joka ei miellytäkään. Jos edes on totta.
Hauskintahan tässä on että Puhakka oli Hunajacastissa viikko sitten mielistelemässä ja taisi kirjaakin promota.
Melko sulava ihmisperse mikäli on itse tehnyt tästä jutun.
 

Kaukalonreuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä oon jo pitkään miettinyt millä suhteilla tuo Laitinen on päässyt radioon? Kun ei tuo ulosantikaan ole mitään ykkösluokkaa puhumattakaan näistä aivopieruista mitä päästelee haastatteluissa.
Taannoin Ilves-TPS peliä ennen, ensimmäisen kerran kun Markku päästettiin ääneen Nokia-areenalta kysyi Laitinen ensimmäisenä: "Nyt on kyllä pakko kysyä, näkyykö siellä paljon kasvomaskeja?" Repesin auton ratissa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Mä oon jo pitkään miettinyt millä suhteilla tuo Laitinen on päässyt radioon?

On muistaakseni Markun vanha koulukaveri ja Markku oli tätä itse pyytänyt. Jossain jälkipeleissä tästä puhuivat.

Eikös Laitinen pyörinyt kuvioissa enemmän ja vähemmän jo ennen Silvennoista?

Markku Silvennoinen aloitti TPS:n matsiselostukset U20-pudotuspeleissä keväällä 2015. Olisiko Silvennoisen ensimmäinen kausi sitten ollut 2015-16? Ainakin niissä viittaamissasi jälkipeleissä - @Malcolm - Silvennoiselle tuli täyteen 500 selostettua TPS-matsia.

Mulla on vahva muistikuva, että Laitinen olisi ollut lankilla jo niihin aikoihin, kun Timo "Järppä" Järvenpää oli selostajana 2010-luvun alussa. Silloin siellä tai studiossa pyöri ainakin Ville Klami, joku... Jesse (?) Hirvensalo, Laitinen ja joku daami (sillä oli joku "Aku Ankka -nimi"). Se nainen muistaakseni lähti johonkin "toiselle puolen maapalloa", olisiko määränpäänä ollut peräti Australia tai Uusi Seelanti? Hirvensalo lähti muistaakseni vaihto-opiskelemaan Jenkkeihin, ja Klami taitaa edelleen hääriä turkulaisessa radioscenessä.

Auran Aaltojen -otteluselostukset -ketjusta voisi löytyä vahvistuksia muistikuvilleni.

EDIT: Hanni Hopsu taisi olla se hakemani "Aku Ankka -nimi"

22.01.2022 - IS: Hanni, 30, sai 3 laudaturia

Eikös Hopsu ollut kauden tai pari Auran Aaltojen studioemäntänä tai lankkiapinattarena?

EDIT2: Severi Hirvensalo taisi olla yksi lankkiapina
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Kortelainen takaisin kaukalon laidalle ja heti! Kaveri oli helvetin hyvä tunnelmanluoja kotipeleissä... Mitä lie tekee nykyisin
Oli ainakin jossain vaiheessa Radio Rockilla tuottajana.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Tuon mukaan Laitinen on ollut Aalloilla vuodesta 2014.

Markku Silvennoinen on aloittanut syksyllä 2013 - ensimmäinen iltapäivälähetys 22.10.2013 klo 12:00-18:00.

Löysin nimittäin tuosta Auran Aallot -ketjusta wanhoja viestejäni.
"Markku Silvennoinen saattaa olla todellinen kultakimpale Radio Auran Aalloille sekä TPS:n matsiselostuksille"

Toinen positiivinen asia löytyi studiosta. Illan studioisäntänä oli Markku Silvennoinen. Sama äijähän kirjoittaa silloin tällöin myös Jatkoajan verkkolehden puolelle. Vahva epäilykseni on, että kirjoittaa myös keskustelupalstan puolelle. Jos epäilykseni ovat oikeassa, niin terveisiä! Kehuja pitää antaa silloin kun on niiden paikka!

Markku Silvennoinen - äijällä on ainakin omaan korvaani helvetin miellyttävä radioääni. Lisäksi yleissivistystä ja yleistä elämänkokemusta löytyy roppakaupalla enemmän kuin melkein minkä tahansa radiokanavan juontajalta tai "juontajalta". Omassa radiojuontajakategoriassani Silvennoinen menee helposti TOP3:n.

Oli muuten melko yllättävää, että hänhän on aloittanut Auran Aalloilla vasta reilu kuukausi sitten: ensimmäistä kertaa eetterissä iltapäivälähetyksessä 22.10.2013 klo 12:00-18:00. Mä olen kyllä takuuvarma, että mä olen hänen ääntään kuullut jossain jo aiemminkin.

Mitä pikaisesti kaverin nettiprofiilia tutkin, niin lajituntemus on kyllä kohdillaan. Ehkä kuitenkin vielä tärkeämpää on nähdä se ambitio ja intohimo ammattiaan sekä ennen kaikkea Turun Palloseuraa kohtaan. Jonkun verranhan tuolla oli jopa vihjeitä sille, että taitaa olla hyvinkin kiinnostunut jopa selostuskoppipaikasta. Järppähän nyt tuskin hirvittävän montaa kautta enää jaksaa ajella ympäri Suomea. Ei nyt ihan tämän eikä ensi vuoden asioita, mutta kyllähän Järpälläkin alkaa eläkeikä lähestyä. Yhtään liioittelematta se lähestyy 365 vuorokauden vuosivauhdilla - aivan kuten meillä kaikilla muillakin.

Joka tapauksessa Markku Silvennoinen saattaisi olla erittäin kova nimi sitten aikoinaan, kun Radio Auran Aallot päättää vaihtaa radioselostajaansa. Sikäli mikäli radioselostukset nyt yleensäkään tulevat jatkumaan - tai mikäli paikallisradiotoiminta ylipäätään on enää kannattavaa.
- - -
Onhan se tavallaan ymmärrettävää, kun Järppäkin on jo toistakymmentä vuotta kiertänyt selostamassa TPS:n otteluita. Jossain vaiheessa selostajillekin tulee se aika, että on aika jättää selostuskopit nuoremmille. Missään nimessä en väitä, että Timo Järvenpään tulisi jättää kopit nyt heti tai huomenna. Tarkoitan lähinnä sitä, että mielestäni Markku Silvennoinen saattaa olla todellinen kultakimpale Radio Auran Aalloille sekä TPS:n matsiselostuksille. Tätä talenttia ei välttämättä kannata ihan helpolla pois päästää. Kaverilla on selkeätä intohimoa sekä ammattiaan että mustavalkoista seuraamme kohtaan. Toivottavasti tätä ei sitten pilata millään "juniorisopimuksilla", vaan talentista ymmärretään maksaa arvonsa mukaisesti.

Sellaisia mietteitä Kettuherralla oli tuntemattomasta suuruudesta Markku Silvennoisesta syksyllä 2013.

Kortelainen takaisin kaukalon laidalle ja heti! Kaveri oli helvetin hyvä tunnelmanluoja kotipeleissä... Mitä lie tekee nykyisin

Ah... legendaarinen Juha "Kortsu" Kortelainen! Silloin oli studioemäntänäkin joku aivan mieletön pakkaus.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös Laitinen pyörinyt kuvioissa enemmän ja vähemmän jo ennen Silvennoista?

Markku Silvennoinen aloitti TPS:n matsiselostukset U20-pudotuspeleissä keväällä 2015. Olisiko Silvennoisen ensimmäinen kausi sitten ollut 2015-16? Ainakin niissä viittaamissasi jälkipeleissä - @Malcolm - Silvennoiselle tuli täyteen 500 selostettua TPS-matsia.

Mulla on vahva muistikuva, että Laitinen olisi ollut lankilla jo niihin aikoihin, kun Timo "Järppä" Järvenpää oli selostajana 2010-luvun alussa. Silloin siellä tai studiossa pyöri ainakin Ville Klami, joku... Jesse (?) Hirvensalo, Laitinen ja joku daami (sillä oli joku "Aku Ankka -nimi"). Se nainen muistaakseni lähti johonkin "toiselle puolen maapalloa", olisiko määränpäänä ollut peräti Australia tai Uusi Seelanti? Hirvensalo lähti muistaakseni vaihto-opiskelemaan Jenkkeihin, ja Klami taitaa edelleen hääriä turkulaisessa radioscenessä.

Auran Aaltojen -otteluselostukset -ketjusta voisi löytyä vahvistuksia muistikuvilleni.

EDIT: Hanni Hopsu taisi olla se hakemani "Aku Ankka -nimi"

22.01.2022 - IS: Hanni, 30, sai 3 laudaturia

Eikös Hopsu ollut kauden tai pari Auran Aaltojen studioemäntänä tai lankkiapinattarena?

EDIT2: Severi Hirvensalo taisi olla yksi lankkiapina
Nyt kun aloin asiaa miettimään, niin eikös Laitinen ollut Auran Aaltojen toimittajana usein ainakin Palloseuran matsien jälkeisissä lehdistötilaisuuksissa? Silloin kun toimittajat vielä kysyivät noissa jotain. Onkohan tehnyt tuota jo sitten tuolta vuodesta 2014, jonka @Wizzö toi esiin. Kysymysten aloitukset mallia "Jarkko Laitinen, Radio Auran Aallot" jne on jäänyt jotenkin muistiin. Johtuisikohan miehen äänestä ja puhetyylistä. Mutta siitä ei ole mitään muistikuvaa, että milloin olen hänen juttujaan kuullut lankkiapinana ensimmäisen kerran.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Jos joku jossain joskus listaisi ”maailman puusilmäisimmät” radiotoimittajat Jarkko Laitinen olisi sillä listalla todella korkealla.
Eipä olisi edes kilpailua tuosta tittelistä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Laitisen työskentelyssä ei ole mitään journalismin kanssa tekemistä. Pelkkä fanipoika joka ei uskalla kyseenalaistaa mitään eikä kysyä yhtään järkevää kysymystä. Surkea tapaus kerta kaikkiaan. Kertoo Auran Aaltojen tasosta kaiken.
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Vähän sinnepäin olis Osala plankkiapinana. Huhhuh.
No Osku on vasta aloittamassa näitä hommia ja on kuitenkin joskus pelannut muutakin kuin taskubiljardia.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Tuominen & co. poistanut kommentointimahdollisuuden Tepsin twiiteistä.
Onko jossain vielä olemassa joku mittari, missä riittää sarakkeita, että kuinka vitun vihkoon asioita voi vetää?

Tuostakin asiasta on twitterissä koitettu pelin aikana eli tunteja sitten kysyä, että mikä homma, mutta meininki perus. Ei vastauksen vastausta.
 

tlz

Jäsen
Tässä maailmantilanteessa Tepsin tulisi lopettaa venäläisten peluutus ja palkanmaksu välittömästi. Jääkiekko ei ole maailman tärkein asia kuitenkaan.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä maailmantilanteessa Tepsin tulisi lopettaa venäläisten peluutus ja palkanmaksu välittömästi. Jääkiekko ei ole maailman tärkein asia kuitenkaan.

Täysin järjetön ajatus. Se on työ niin kuin mikä tahansa muukin työ ja suuri osa länsimaissa asuvista venäläisistä on sotaa ja Putinia vastaan.

Se on sitten eri asia, Jos on tietoa, että Tepsin pelaajat ovat Ovetskinin tapaisia kusipäisiä Putinin ystäviä/puudeleita niin ehdottomasti hiuksista vittuun, mutta ainakin Kareev on ollut haastattelujen perusteella Venäjän nykymeininkiä vastaan. Vaikuttanut yhtä järkevältä kaverilta kuin Panarin. Veljeksistä en osaa sanoa, joku voisi toki kysyä poikien mielipidettä…
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä maailmantilanteessa Tepsin tulisi lopettaa venäläisten peluutus ja palkanmaksu välittömästi. Jääkiekko ei ole maailman tärkein asia kuitenkaan.

Eli tuomitaan syyttömiä? Veikkaan kun meet kysyyn Karejevilta, mitä mieltä hän on Puten touhuista, saat vastaukseksi että hän vastustaa asiaa. Ja sen perusteella täytys kaverit heittää joukkueesta?

Sama kun tuomitsisit kaikki suomalaiset sen perusteella, että osa on rikoksia tehnyt. Venäjän touhu on enemmän kun perseestä, mutta suurinosa venäläisistä on siihen syyttömiä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös