TPS, media ja julkisuus

  • 2 979 749
  • 11 992

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Täytyy sanoa että ainakin historiaosion lukeminen mobiililaitteella on aika... raskasta.

Jaa miksi näin? Tai itsellä ainakin toimii ihan hyvin eikä ongelmia.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas

Liitteet

  • Screenshot_20210907-185737__01.jpg
    Screenshot_20210907-185737__01.jpg
    370,3 KB · kertaa luettu: 215

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
HTT on mussuttanut jo vuosia liigan ja liigaseurojen yhteisistä kotisivuista tyyliin hctps.liiga.fi. Eipä näy olevan vieläkään agendalla???
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24

Ok. No tuo on kyllä hieman häiritsevää. :D

Itsellä näkyy yhdessä rivissä nuo tekstit.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pukukoppi-iita ei ilmeisesti paljon antanut kun ei oo mitään jutun tynkää illasta.. itse en päässyt katsomaan hetkeäkään.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pukukoppi-iita ei ilmeisesti paljon antanut kun ei oo mitään jutun tynkää illasta.. itse en päässyt katsomaan hetkeäkään.
Tossa sivukorvalla sitä kuuntelin ja ei kyllä tarjonnut yhtään mitään uutta ainakaan itselle. En oikeastaan edes muista enää mistä puhuttiin. Joillekin varmasti oikein mukavaa ja uuttakin asiaa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olihan siellä hieman vaivaannuttavia yleisökysymyksiä. "Ketä pelaa Tepsissä numerolla 47?" yhtenä helmenä. Eläköön suomen kieli.
Wau, huikeeta settiä jos tuo oli se juttu koko illassa..(hymiöitä vitusti)
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jimi Suomen ja Junnu Jasun haastikset olivat ihan ok. Santtu Jokinen oli revitty paikalle jostakin ihmeen syystä. Uramallakaan ei ollut kauheasti konkreettista sanottavaa. Odotukset olivat korkeammalla.
 
Viimeksi muokattu:

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Suurin anti oli Jimi Suomen haastis. Nöyrän ja todella kypsän oloinen kaveri ollakseen ihan junnu. Osaa myös vastata fiksusti haastiksessa kun kysytään. Ihan tajuton ryöstö/löytö/haku.

Viron jääminen Suomeen ilman edes reissua jenkkeihin oli yllätys kaikille. Onpahan oikeasti kilpailua pakistossa.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Näissä kuitenkin aina muistaa, että me jatkiksessa keskustelevat ja varsin hyvin Tepsin asioita seuraavat ollaan kuitenkin melko pieni vähemmistö ja tuollaisia iltoja ei tehdä meille, vaan ne tehdään niille henkilöille jotka käy sen muutaman matsin kaudessa katsomassa ja niitä yritetään saada tällaisilla jutuilla kiinnostumaan sen verran, että lähtisivät hallille useammin. Lähtökohtaisesti kaikissa tuollaisissa iltamissa vedetään sitä samaa jargonia ja muutamat haastikset myös uusien kasvojen kanssa jne. En odottanut mitään enkä saanut mitään.
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Ketä siellä ja kuka täällä. Pohjanmaalla lehmä on itikka. Sitä tämä suomen kieli on.
Alueellisia eroja kenties, täältä Etelä-Karjalasta käsin tuohon lauseeseen ei kuulu "ketä" vaan kuka. Ton ketä vois jopa ottaa monikkona että ketkä kaikki pelaa Tepsissä numerolla 47.
Turussa sanotaan ketä eikä kuka, piste. Se on nimenomaan hyvä että TPS on ottanut tämän jopa osaksi markkinointiaan.

Ja piispis on piispis myös, ei ole mitään berliinin munkki.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuominen haastattelussa kertoi että kausikorttimyynti ja muukin myynti on noussut. Mutta kyllä mä väitän että Tepsin olkapäät paidassa olis myyty myös jos ostaja löytyisi. Silmämääräisesti aika vähän mainoksia.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Turussa sanotaan ketä eikä kuka, piste. Se on nimenomaan hyvä että TPS on ottanut tämän jopa osaksi markkinointiaan.

Ja piispis on piispis myös, ei ole mitään berliinin munkki.
Minulle on ihan ok että käytetään murteita ja niin pitääkin. Kyllä minä tiesin mitä ketä tarkoittaa ja mitä piispis tarkoittaa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Tuominen haastattelussa kertoi että kausikorttimyynti ja muukin myynti on noussut. Mutta kyllä mä väitän että Tepsin olkapäät paidassa olis myyty myös jos ostaja löytyisi. Silmämääräisesti aika vähän mainoksia.
Hyvä huomio, joskin jos en väärin katsonut, niin viime vuonna taisi kausi myös alkaa ilman olkapäämainoksia. Kyllä tuolla tosiaan varmasti vielä myytävää riittää.
Onkohan kummipelaajakonseptista luovuttu? Näyttäisi, että pelaajakohtaisia mainoksia ei ole (ainakaan vielä) paidoissa tai nettisivuilla.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hyvä huomio, joskin jos en väärin katsonut, niin viime vuonna taisi kausi myös alkaa ilman olkapäämainoksia. Kyllä tuolla tosiaan varmasti vielä myytävää riittää.
Onkohan kummipelaajakonseptista luovuttu? Näyttäisi, että pelaajakohtaisia mainoksia ei ole (ainakaan vielä) paidoissa tai nettisivuilla.
Hitto kun nyt lyö tyhjää että mikä firma se oli jonka mainokset oli viime kaudella paidassa ja ukko Hunajacastissa vieraana ylistämässä yhteistyötä..olin huomaavani että mainokset lähti hetki sen vierailun jälkeen paidoista pois.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Hitto kun nyt lyö tyhjää että mikä firma se oli jonka mainokset oli viime kaudella paidassa ja ukko Hunajacastissa vieraana ylistämässä yhteistyötä..olin huomaavani että mainokset lähti hetki sen vierailun jälkeen paidoista pois.

Pa-Ri Materia. Meni konkkaan.

E: Tai ainakin yrityssaneeraukseen, jos ei konkkaan vielä.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös