Pää on niin syvällä perseessä ettei kuule mitä kysytään.
Tässäpä hyvä esimerkki siihen millaiseksi tämä koronakinastelu on nykyään mennyt. Ääripäihin on vedettävä. Ei siellä olis tarvinnut kenenkään nimiä antaa ulos vaan sen olis voinut kertoa ihan nätistikin. Avoimia pitäis olla mutta enemmän painetaan päätä perseeseen kokoajan ja se on surullista.
Noin. Tuossa vastauksessani oli myös vähän kuittia sinun suuntaasi. Jos minä vedin ääripäähän, niin eipä tuo sinunkaan kommentti ollut kedon kohteliain kukkanen.
Olen samaa mieltä, että tuon kommentoinnin rokotuksiin liittyen olisi voinut hoitaa paremminkin, mutta se että
pää on niin syvällä perseessä ettei kuule mitä kysytään taasen kuvastaa sitä, että kaikki hoidettaisiin aivan vihkoon. Edelleenkin kyse on pelaajien henkilökohtaisista valinnoista ja työnantajan tehtävä ei ole näitä valintoja kertoa medialle. Onhan se oikeasti mahdollista, että jotkut pelaajat eivät ole sitä piikkiä ottanut ja linjalla
ei kommenttia suojellaan pelaajien yksityisyyttä.
Skenaario a) joku/ jotkut eivät ole ottaneet piikkiä ja viestitään ulospäin ettei kommentoida asiaa. Asia jää siihen.
Skenaario b) joku/jotkut eivät ole ottaneet piikkiä ja kerrotaan, että kaikki eivät ole ottaneet piikkiä, niin todennäköisesti tästä lähtisi melkoinen metsästys, että kuka tai ketkä eivät ole ottaneet ja miksi.
Skenaario c) kaikki on rokotettu, mutta tapaus Korpikoski ja Monni ovat osoittaneet, että pelaajien terveyteen liittyviä asioita ei tuoda julkisuuteen, koska ne ovat pelaajien henkilökohtaisia asioita.
Ymmärrän linjan jossa ei kommentoida ja sillä suojellaan työntekijöiden yksityisyyttä, vaikka se tylyltä ulospäin näyttääkin.
Jotta mua nyt ei luulla rokotekriittiseksi, niin todettakoon että ottakaa nyt vittu kaikki se rokote, jotta tästä paskasta päästään edes joskus pois.