En lähtisi puhumaan YouTuben hyödyntämättömästä potentiaalista, pikemminkin TPS:llä on hyvin vähän annettavaa YouTubelle. Viimeisin uploadaus, ”Olen TPS” -tarroista, kerännyt YouTubessa 931 katselukertaa. Sama video Facebookissa 12 tuhatta katselukertaa. Media, mitä TPS jakaa someen, tulee pitkälti olla heti avattavissa. Kokoonpanot katsotaan kuvasta, ei avata erikseen linkkiä kotisivuille. Videot pyörii joko heti tai sitten todennäköisesti jäävät katsomatta. TPS ei elä tuottamallaan medialla. Se on tärkeää, kyllä, mutta täysin muuta toimintaa tukevaa sisältöä.Seuralla on sosiaalisen median kanavat hyvin hallussa ja sisällöntuotanto on laadukasta, mutta esimerkiksi Youtube-kanavassa on paljon hyödyntämätöntä potentiaalia.
YouTube on hyvä paikka esim. täyspitkille matseille, mutta mitään arkipäiväistä mediaa ei kannata piilottaa sinne.