Jes, hyviä pointteja. Aktiivisuus ja vuorovaikutus on ihan ehdotonta. Ennakkomarkkinointia ollaan parantamassa. Otteluita teemoitetaan enemmän, jonka myötä ennakkomarkkinoinnissa saadaan selkeästi esille nostettua muutakin kuin vastustajaa. Pyritään siihen, etteivät asiat varmistu viime tipassa. Tuo Mutkan kuva-asia on hoidossa, se on muutenkin hyvä idea.
Olen samaa mieltä tuosta loukkaantumistilanteen uutisoinnista. Se menee sisäisen viestinnän piikkiin, mutta sitäkin ollaan parantamassa. Kaikkea ei toki voida aina kertoa, mutta asiaa ei voi jättää unohduksiin ja lopulta julkaisematta.
Kotisivut menevät remonttiin. Sivut vaativat muutenkin päivitystä tietojen osalta. Nyt esimerkiksi risteilyn ja kannattajamatkan infot valuvat ajankohtaista-palstalla alaspäin ja haluamaansa on vaikea löytää myöhemmin. Jatkuvuus on muutenkin tärkeää. Kun on tottunut löytämään esimerkiksi ennakon TPS:n nettisivuilta, käytännön on hyvä jatkua. Perusasiat on laitettava kuntoon.
Kiitos kehuista! Uutta ja piristävää koitetaan löytää, mutta samalla pidetään tasapainossa myös vanhoja perinteitä. Työtä on paljon, mutta intoa löytyy!
Olen samaa mieltä tuosta loukkaantumistilanteen uutisoinnista. Se menee sisäisen viestinnän piikkiin, mutta sitäkin ollaan parantamassa. Kaikkea ei toki voida aina kertoa, mutta asiaa ei voi jättää unohduksiin ja lopulta julkaisematta.
Kotisivut menevät remonttiin. Sivut vaativat muutenkin päivitystä tietojen osalta. Nyt esimerkiksi risteilyn ja kannattajamatkan infot valuvat ajankohtaista-palstalla alaspäin ja haluamaansa on vaikea löytää myöhemmin. Jatkuvuus on muutenkin tärkeää. Kun on tottunut löytämään esimerkiksi ennakon TPS:n nettisivuilta, käytännön on hyvä jatkua. Perusasiat on laitettava kuntoon.
Kiitos kehuista! Uutta ja piristävää koitetaan löytää, mutta samalla pidetään tasapainossa myös vanhoja perinteitä. Työtä on paljon, mutta intoa löytyy!