TPS, media ja julkisuus

  • 2 980 870
  • 11 992

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ei ole ilmaista pyörittää tiimiä ja lähettää striimiä, joten 10 € on näin pienillä katselijamäärillä kohtuullinen hinta.

No ei kyllä ole merkityksettömästä harjoitusmatsista.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
No ei kyllä ole merkityksettömästä harjoitusmatsista.

Kyllä mä näkisin, että parempi huutaa kymppiä, kuin olla kokonaan lähettämättä ottelua. Totta on, että kyllähän halvempi hinta olisi maksajalle parempi, mutta jos tuo kymppi nyt on hinta joka on järkeväksi katsottu pyytää, niin siinähän sitten on. Hyvin tuotetusta ottelulähetyksestä en pidä kymmentä euroa kovin suolaisena hintana, mutta tätä on mahdollista arvioida vasta lähetyksen jälkeen.

Ite olen menossa paikan päälle, joten jää striimit tällä kertaa väliin.
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No ei kyllä ole merkityksettömästä harjoitusmatsista.

Älä maksa äläkä katso, niin yksinkertaista. Maailma on sellainen, että harvaa asiaa saa ilmaiseksi.

Toki voit ostaa matsilipun hintaan 11,50 € tai esimerkiksi kausikortin, joita myydään alkaen 129 € sisältäen merkityksettömät harjoituspelit sekä merkittävät liigamatsit. Jos ei nekään kiinnosta, suosittelen palaamaan ekaan lauseeseen.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Älä maksa äläkä katso, niin yksinkertaista. Maailma on sellainen, että harvaa asiaa saa ilmaiseksi.

En ajatellut kumpaakaan tehdä. Halvemmalla hinnalla olisin ostanut ja olisin katsonut. Olenko yksin mielipiteeni kanssa? Aika näyttänee.
 

Masentaja

Jäsen
Pakko tulla kehaisemaan tuota kympin striimiä. Ei mitään ongelmia koko pelin aikana, 720 pyöri nätisti. Selostaja oli noh vähän aneeminen mutta hyvin pysyi mukana mitä kentällä tapahtui. Laadukkaan oloista, harkkapelin televisioinniksi. Toki muutama pikku "ongelma" kuten jäähykellojen puute, jonka vuoksi kesken pelin kuvattiin taulua. Pip ois ollu varmaan jees. Mutta kaikinpuolin ihan mukiinmenevä lähetys.
 

-TMA-

Jäsen
Nyt kaikki jännityksellä seuraamaan kuinka paljon (mahdollisen) sivu-uudistuksen aikana noilta sivuilta häipyy materiaalia! Jotenkin musta tuntuu, että esim. aiempien vuosien otteluraportteja on turha enää etsiä kuukauden päästä.

Ollos huoleton, poikas valveil' on. Niin, siis ei kuulemma pitäisi hävitä otteluraportit, ennakot eikä uutisarkistokaan ja uudistus on hyvin lähellä.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Onkos tuota jäsenyyskorttia tulossa tälle kaudelle? Joskus kausarin yhteydessä sai heti valmiin maksulapun mutta tällä kertaa sitä ei tainnut olla mukana.

Toinen juttu, tulevat ottelut olisi hyvä saada vähitellen nettiin. Tuttava oli tulossa Ykkösluokkalaistempauksen* myötä otteluun, jota en ollut edes huomannut (Blues 2.9.).

*Linkki seuran sivulle.
 

-TMA-

Jäsen
Onkos tuota jäsenyyskorttia tulossa tälle kaudelle? Joskus kausarin yhteydessä sai heti valmiin maksulapun mutta tällä kertaa sitä ei tainnut olla mukana.

Toinen juttu, tulevat ottelut olisi hyvä saada vähitellen nettiin. Tuttava oli tulossa Ykkösluokkalaistempauksen* myötä otteluun, jota en ollut edes huomannut (Blues 2.9.).

*Linkki seuran sivulle.

Joudun hieman mutuilemaan, mutta uudet sivut parhaimmillaan jo ensi viikolla julkaistumaan. Katsovat silti, että saisiko tuon otteluohjelman edes ihan tekstilistauksena julkaistua vanhoille.

Jäsenyydestä kuulin eilen sattumalla toimistolla eli pitäisi myös tulla ihan näinä päivinä tai viimeistään ensi viikolla myyntiin.

EDIT:
Nyt löytyy sivuilta kaikki matsit ainakin yhdellä sivulla.
 
Viimeksi muokattu:

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Katsovat silti, että saisiko tuon otteluohjelman edes ihan tekstilistauksena julkaistua vanhoille.
Ihmeiden aika ei ole ohi!

19.06.2014 - TPS:n otteluohjelma liigakaudelle 2014-2015
14.08.2014 - Ottelut kaudelle 2014-2015

Kyllähän tuossa nyt äkkiä pari kuukautta vierähtää - ensimmäinen kuukausi painaessa CTRL+C ja toinen kuukausi painaessa CTRL+V.

Tuosta responsiivisuudesta ja muusta nykyaikaisuudesta kun oli tuossa aiemmin puhetta, niin tulipa yksi juttu mieleeni.
Mahtaako koskaan olla oikeasti tutkittu, MITÄ ihmiset oikeasti hakevat noilta seurojen kotisivuilta?

Mä oletan, että mä vierailen useampien jääkiekkoseurojen kotisivuilla kuin keskiverto jääkiekon kuluttaja. Kotimaisista taidan olla TPS:n lisäksi viimeksi vieraillut sekä KalPa:n että HPK:n kotisivuilla. Ensimmäisestä ostin Kilpisydämellä-kirjan ja jälkimmäisestä tarkastelin Huuto Kuului Hauholle Saakka -kirjaa. Nämä siis off-seasonilla. Ulkomaalaisista luen erittäin paljon SC Bernin kotisivuja, tarkkailen tulevien CHL-vastustajiemme kotisivuja sekä käyn muutenkin useiden eri jääkiekkojoukkueiden kotisivuilla tarpeen mukaan. Esim. tällä hetkellä seurannassa on unkarilaisen Alba Volanin kotisivut - koska he aikovat julkaista uusimman suomalaishankintansa?

Mitä mä näiltä sivuilta sitten haen? Teen olettamuksen, että en ole ainoa, jonka prioriteetit menevät juuri tässä järjestyksessä.

1) otteluohjelma - tulevat ottelut päivämäärineen ja kellonaikoineen
2) joukkuerosteri - aina ajan tasalla oleva lista pelaajista, mahdolliset uudet hankinnat
3) otteluliput/kausikortit - hinnat, ostopaikat
4) halli/areena - kulkuyhteydet omalla autolla tai julkisilla
5) otteluohjelma - menneet ottelut tilastoineen

6) Fan Shop - kannattajatuotteet, postitustiedot

Fan Shop on siksi merkitty erikseen, että osalla joukkueista Fan Shop toimii erillisenä yksikkönään. Se ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että seuran kotisivulla tulee olla erittäin helposti löydettävä linkki kauppaan - ja luonnollisesti kaupan sivujen tulee myös olla asialliset ja riittävän informatiiviset.

Eli eli... mun mielestäni tuossa pitäisi olla jääkiekkoseuran kotisivujen prioriteetit. Nyt jollain "responsiivisuus-verukkeella" TPS esimerkiksi vetkutteli ja venkoili lähes kaksi kuukautta niinkin yksinkertaista hommaa kuin otteluohjelman copy-pasteaminen. Sillä ei ole mitään merkitystä, että otteluohjelma löytyi jostain uutisarkistosta.

Miettikää asiaa hieman satunnaisen käyttäjän kannalta: meneekö satunnainen käyttäjä hakemaan TPS:n tulevia otteluita kohdasta OTTELUT - vai alkaako hän tonkia jotain uutisarkistoa? Kyllä mun mielestäni lähtökohta pitäisi olla se, että nuo yllämainitsemani viisi pääkohtaa ovat tip top -kunnossa - ennen kuin aletaan miettiä jotain vilkkuvia, välkkyviä paskoja, responsiivisuutta jne. Sisältö on tärkein, ulkonäkö tulee vasta sen jälkeen!

Mielestäni on aika outoa, millä prioriteeteilla TPS:n kotisivuja päivitetään.

13.08.2014 - Bongaa Liiga -kuvakilpailu käynnissä!

Joo, kyseessä on varmasti joku SM-liigan yhteinen "some-hassuttelu" - näin laitamme käyttäjät itse tuottamaan sisältöä. Tuollainen täysin tyhjänpäiväinen juttu kyllä saatiin julkaistua Uutisissa - miksi tällainen julkaistiin kuitenkin vielä "wanhoilla kotisivuilla" eikä tässä tapauksessa odotettu uusien, responsiivisten kotisivujen julkaisua.

Ah, ai niin, siinähän on tietysti tietty aika, jolloin tämä "kilpailu" on käynnissä. "Kilpailuaika on 7.8.2014-5.9.2014" - ja tämä julkaistiin TPS:n kotisivuilla 13.08.2014. Oikein hatunnoston arvoinen suoritus - kyllä huomaa, että seuralla on prioriteetit kunnossa kotisivujenkin ylläpidossa. Muistutan vielä tähän väliin, että TPS:n otteluohjelma julkaistiin Uutisissa 19.06.2014 - ja varsinaisessa Ottelut-osiossa 14.08.2014. Useammat ihmisethän tulevat TPS:n kotisivuille etsimään tietoa Bongaa Liiga -kuvakilpailusta kuin alkavan kauden otteluiden päivämääriä ja kellonaikoja...
 

-TMA-

Jäsen
paljon tekstiä

Kannattanee muistaa nyt tässä tilanteessa se, että se henkilö, joka kotisivujen päivityksestä vastasi aiemmin vaihtui ja osaamista ei kovin monella muulla organisaatiossa löydy. Poikkeustilanne. Mä vielä nuo otteluohjelmat sivuille heitin, kun ei muutakaan ollut. Hetki vielä Kettuherra malttia, hetki vielä.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Kannattanee muistaa nyt tässä tilanteessa se, että se henkilö, joka kotisivujen päivityksestä vastasi aiemmin vaihtui ja osaamista ei kovin monella muulla organisaatiossa löydy. Poikkeustilanne.
Poikkeustilanne mikä poikkeustilanne...

En mä usko, että se sunkaan lähtösi minään yllätyksenä tuli. Vai päätitkö noin vain yhtenä aamuna, että tämä on viimeinen työpäiväsi? "Osaamista ei kovin monella muulla organisaatiossa löydy" - tässä päästään jälleen tilanteeseen, jossa huomataan kuinka korvaamattomaksi yksi henkilö on päässyt organisaatiossa.

JOS kotisivujen päivittämistä pidettäisiin millään tavalla organisaatiossa tärkeänä...
JOS mediakoordinaattorin työsuhteen loppuminen oli hyvissä ajoin tiedossa...

...niin MIKSI on päässyt syntymään tällainen poikkeustilanne?

Edelleen haluan korostaa, että en halua millään tavalla näillä kommenteillani sorvata tätä suorittavaa osastoa hanuriin! Kaikki lähtee sieltä organisaation yläpäästä - johtajista - jotka tekevät näitä päätöksiä. Leikitään ammattilaisia, mutta tietyt asiat - kuten nyt tilastointi, kotisivujen päivittäminen tai verkkotoimitus - hoidetaan käytännössä vapaaehtoisvoimin tai OTO:na.

Reilut parikymmentä vuotta - olisiko nyt ollut vuoteen 2007 (?) - TPS:n organisaatiossa oli ammattinimike "tilastomies". Seppo Salmisen jäätyä eläkkeelle kuinka tämä paikka täytettiin? En mä ainakaan ole kuullut yhtään mitään. Nykyisellään sitten tilastot löytyvät (jos löytyvät) SM-liigan kotisivuilta. TPS:n mediakoordinaattori tai Community Manager tulevat (todennäköisesti) tekemään esim. kausikirjan tilastopäivitykset OTO:na miljoonan muun hommansa ohella.

Työmäärä lisääntyy ja suorittava osasto vähenee - ammattilaisorganisaatiossa. Näinkö tätä organisaatiota viedään eteenpäin?
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täysin samoilla linjoilla Mr. Foxin kanssa. Tepsin kotisivut ovat kokonaisuudessaan melko tönköt, joten mielenkiinnolla odotan uutta ulkoasua.
 

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mä näiltä sivuilta sitten haen? Teen olettamuksen, että en ole ainoa, jonka prioriteetit menevät juuri tässä järjestyksessä.

1) otteluohjelma - tulevat ottelut päivämäärineen ja kellonaikoineen

2) joukkuerosteri - aina ajan tasalla oleva lista pelaajista, mahdolliset uudet hankinnat

3) otteluliput/kausikortit - hinnat, ostopaikat

4) halli/areena - kulkuyhteydet omalla autolla tai julkisilla

5) otteluohjelma - menneet ottelut tilastoineen

6) Fan Shop - kannattajatuotteet, postitustiedot

Kohta 1. Ja erityisesti vielä juuri nyt. Kävin juurikin tuolla ottelut osiossa katsomassa la-su pelattavia otteluita. En löytänyt. Mutta google löysi nopeasti linkin tuohon uutiseen. Samalla mietin koska CHL alkaa...

Kohta 2. Aika harvoin, koska listaus on yleensä informatiivisempi täällä. Ainostaan joitakin juniorisopimuksia käyn joskus tutkimassa

Kohta 3. Tämäkin on hyvin ajankohtainen juuri nyt, joskin myös kauden aikana. Mielestäni numero 2.

Lisäys: Uutiset, joskus. Kokoonpano otteluun, jos liigan sivut ei kerro. Nämäkin tulee ennen joukkuerosteria

Kohta 4. Ainostaan vierasmatkailijoille+harkkamatsit

Kohta 5. En oikeastaan koskaa. Liigan otteluseuranta paras. Ehkä harjoitusotteluissa.

Kohta 6. En koskaan

Monissa asioissa tieto on siis parempaa muualla ja se vaan korostaa otteluun liittyvää tietoa ennen ottelua (Otteluohjelma, kokoonpano, hinta)
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Monissa asioissa tieto on siis parempaa muualla ja se vaan korostaa otteluun liittyvää tietoa ennen ottelua (Otteluohjelma, kokoonpano, hinta)
Avainsanat: "tieto on parempaa jossain muualla"!

Onko tämä oikea tapa arvioitaessa HC TPS Turku Oy:n kotisivuja mikäli kyse on HC TPS Turku Oy:ön liittyvistä asioista? Lisäksi arvioit asioita (lähes) vain ja ainoastaan kotijoukkueen käyttäjän näkökulmasta.

Kuten jo aiemmin sanoin - mä todennäköisesti käytän eri jääkiekkoseurojen kotisivuja keskivertokuluttajaa huomattavasti useammin. Esimerkkinä vaikkapa kun hain tietoa tulevasta CHL-vastustajastamme HC Bolzanosta. Mä tiesin jo etukäteen, että joukkue tulee pohjois-Italiasta ja pelaa ylikansallisessa Itävallan liigassa. Paljoa muuta en ensimmäisessä vaiheessa tiennytkään.

Mä löin Googleen hakusanat "HC Bolzano" ja löysin joukkueen kotisivut. Tätä mä pidin tärkeimpänä ja varmimpana tapana hankkia joukkueesta ajantasaista tietoa. En mä alkanut metsästää jotain EBELin kotisivuja saatikka sitten jotain Italian tai Itävallan paikallista Jatkoaikaa löytääkseni "parempaa tietoa muualta". Totta kai mua kiinnosti esim. kuinka HC Bolzano on pelannut omassa sarjassaan edellisellä kaudella edes hieman tuntemiani joukkueita vastaan. Tässä kohtaa siis astuivat kuvaan myös nuo historiatilastot. Suunnittelin mahdollista matkaa Italiaan, joten hallista oli kiva löytää jotain tietoa. Kotihallin tyyppi ja kotiyleisön fanaattisuus vaikuttavat myös merkittävästi mitä odotan kyseiseltä TPS:n vierailulta.

Näitä asioita (kotisivujen suunnittelua ja sisältöä) pitää siis mielestäni pohtia mahdollisimman laaja-alaisesti ja mahdollisimman monen käyttäjän näkökulmasta. Koskaan ei kenenkään pitäisi joutua sanomaan: "tieto on muualla parempaa"! Tässä vaiheessa viralliset kotisivut ovat turhat!
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Haluampa lyödä oman soppani lusikkaan, eikun lusikkani soppaan.

Käytän vertailussa Coloradon ja Manun webbisivuja, koska ne ovat samaa "alaa" ja niillä tulee käytyä usein.

1. Otteluohjelma: Ylivoimaisesti tärkein asia minuule on tietää koska on seuraavia pelejä. Tarkkuudeksi riittää viikko, koska elämääni en tuon pidemmälle jaksa suunnitella. Tämä on itseasiassa toteutettu hienosti Manun sivuilla. Fixtures & Results - Official Manchester United Website
Tuossa on listattu 1 mennyt ottelu ja 3 tulevaa. Juuri koskaan en ole kokenut tarvetta tutkiskella pidemmälle tulevaisuuteen tai menneisyyteen. Toisaalta taas Coloradolla on kivasti tulevat ottelut ihan pääsivulla, niin ei tarvitse kauheasti navigoida ympäriinsä.

2. Uutiset: Minua kiinnostaa tietää mitä kannattamalleni joukkueelle kuuluu. ManUtd on hoitanut tämänkin aika hienosti ja uutiset tehdään hyvin pitkälti kannattajan näkökulmasta. Henk koht en oikein tykkää TPS:n tyylistä jossa pitkään aikaan ei kuulu mitään ja sitten julkaistaan turkasen pitkä syväluotaava haastattelu. Vaikka tuo Smolenakista tehty juttu oli hieno ja ansioitunut niin aivan liian pitkä minun makuuni. Uutisiin mahdollisimman paljon sitaateja pelaajilta. Hyvä pituus uutiselle on sellainen mitä ei joudu scrollaamaan, tosin tuo webbisivupohja on ihan hanurista ja noin isolla fontilla ja kapealla pohjalla ihan mahdoton lukue mitään tekstiä järkevästi. TPS:llä tuohon mahtuu noin 70 merkkiä riville, kun ManUtd:lla ~90 ja Coloradolla ~100.

3. Liput Tämä tippuu varsin alas, koska moni seuraa joko pelejä telkusta, tietää lippujen hinnat ja paikat ulkoa tai omistavat kausikortin. Satunnaiskäviälle varmasti jopa toisiksi tärkein osio.

En muista itse kaivanneeni mitään muuta yhdenkään noiden kolmen joukkueen sivuilta yli kerran kuukaudessa.
 

RomuLumi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Avainsanat: "tieto on parempaa jossain muualla"!

Onko tämä oikea tapa arvioitaessa HC TPS Turku Oy:n kotisivuja mikäli kyse on HC TPS Turku Oy:ön liittyvistä asioista? Lisäksi arvioit asioita (lähes) vain ja ainoastaan kotijoukkueen käyttäjän näkökulmasta.

Kuten jo aiemmin sanoin - mä todennäköisesti käytän eri jääkiekkoseurojen kotisivuja keskivertokuluttajaa huomattavasti enemmän.

Näitä asioita (kotisivujen suunnittelua ja sisältöä) pitää siis mielestäni pohtia mahdollisimman laaja-alaisesti ja mahdollisimman monen käyttäjän näkökulmasta. Koskaan ei kenenkään pitäisi joutua sanomaan: "tieto on muualla parempaa"! Tässä vaiheessa viralliset kotisivut ovat turhat!

Vaikka kaupunki onkin musta-valkoinen ei mielipiteissä silti tarvitse olla. Arvioita kun voi tehdä monesta näkökulmasta ja ne kaikki voivat olla oikein. Minä en niinkään arvioinut sivuja vaan kerroin vain mitä niistä itse haen. Se että kirjoitin kotijoukkueen näkökannalta ei kai ihmetytä, koska olen Tepsin kannattaja. Uskoisin myös vahvasti että kotisivut on ensisijaisesti suunnattu juuri kotijoukkueen kannattajille ja he edustavat suurinta kävijämäärää. Jos näin ei ole, sanoisin siinä tapauksessa että sivut ovat epäonnistuneet (tämä oli nyt arvostelu).

Uskon sinun edustavan pientä vähemmistöä joka käyttää noin aktiivisesti muiden kuin kotijoukkueensa sivuja. Se myöskin heijastuu siinä mitä pidät tärkeänä informaationa noilta sivuilta.

Laaja-alaisesti voi toki pohtia, mutta kyllä silti ensisijaisesti pitää miettiä pääkohdeyleisöä. Yleensä kaikilla on pulaa ajasta, rahasta ja resursseista, niin silloin pitää priorisoida asiat niin, että sivuilta löytyy se kaikista tärkein informaatio. Miten sitten arvioidaan se mikä on tärkeintä onkin toinen kysymys. Enkä myöskään kutsuisi sivuja turhaksi, vaan vähemmän merkitykselliseksi, jos muualta löytyy osa informaatiosta paremmin.

Olihan se kiva, jos Tepsin sivuilta löytyisi enemmän mielenkiintoista asiaa. Miksi esimerkiksi ensimmäisenä googlaan uuden pelaajan nimen ja katson arviot muilta web sivuilta kuin Tepsin? Voisivatko he vaikka julkistuksen yhteydessä linkata joitakin tunnettuja tai vähemmän tunnettuja sivuja, joista tämä tieto löytyy?
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Äsken tulosruudussa oli juttua CHL-sarjasta ja Tepsistä, äänessä olivat TJ sekä Petu. Nikke ei toimittajan utelusta huolimatta (tietenkään) kertonut, että paljonko CHL:ään osallistuminen maksaa, mutta taisi sanoa, että kaikki kulut huomioiden massia palaa n. puolet siitä mitä Liigakausi maksaa. Kertoi, että CHL:n kulut on budjetissa huomioitu ja muuta diipadaapaa, perus toimarin höpötyksiä siis. Petu taas sanoi, että pelaajille on kerrottu mm. että charterilla painetaan ympäri eurooppaa ja tämä Nummelinin mukaan "tuo touhuun sellaista NHL:n tuntua".

*edit*

Muuten Nummelin totesi aiheesta, että vaikka esim. Italian kiekko ei ole Suomessa pelattavan kiekon tasolla, niin hurmos halleissa saattaa olla huomattavasti Suomea korkeammalla tasolla ja että varsinkin kokemattomampaa kaartia edustaville nuo iloiset ja äänekkäät vierasfanit ovat varmasti hieno kokemus.
 
Viimeksi muokattu:

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Petu taas sanoi, että pelaajille on kerrottu mm. että charterilla painetaan ympäri eurooppaa ja tämä Nummelinin mukaan "tuo touhuun sellaista NHL:n tuntua".

*edit*

Muuten Nummelin totesi aiheesta, että vaikka esim. Italian kiekko ei ole Suomessa pelattavan kiekon tasolla, niin hurmos halleissa saattaa olla huomattavasti Suomea korkeammalla tasolla ja että varsinkin kokemattomampaa kaartia edustaville nuo iloiset ja äänekkäät vierasfanit ovat varmasti hieno kokemus.

Onko todellakin niin, että pelaajat pääsevät oikein charterilla reissulle? Olisi voinut kuvitella, että TPS matkustaa vieraspeleihin bussilla Via Baltican kautta tai että luvassa on törkeitä odotuksia ja pitkiä bussisiirtymisiä?
 

Daenboudian

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko todellakin niin, että pelaajat pääsevät oikein charterilla reissulle? Olisi voinut kuvitella, että TPS matkustaa vieraspeleihin bussilla Via Baltican kautta tai että luvassa on törkeitä odotuksia ja pitkiä bussisiirtymisiä?

Varmaankin Charter-lento Eurooppaan ja bussilla siellä. Normaalille reittilennolle ei voisi edes ottaa about 25 hengen pelikamoja. Esimerkiksi ruotsalaisten kanssa voi tehdä yhteistyötä:

5.9. HC Bolzano - TPS
HC Pardubíce - Linköping HC

7.9. HC Bolzano - Linköping HC
HC Pardubíce - TPS.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös