Todella erikoista turhautumista raumalaisilta. Itse lähdin hallilta ihan ok mielin joskin tietysti pettyneenä ettei tullut pisteitä. Kaksi peliä kahden päivän sisällä nähtyäni vakuutuin siitä, ettei Lukon pudotuspelihaaveita pysäytä mikään. Jokeripeli oli hurmosta. Turussa tuli turpaan, muttei peli nyt todellisuuden nimissä niin huonoa ollut. Lukko oli avauserän saamaton ja heikko. Toinen erä oli ihan kohtuullista kiekkoa ja kolmas painostettiin sitten TPS:n varmistellessa.
Asenne oli kunnossa ja luistin liikkui, mutta TPS pelasi varmasti ja järkevästi minimoiden virheet. Maalipaikkoihin pääsy oli hankalaa, mutta muuten yritys oli kiitettävää. Vaikka Turusta on viime vuosina voittoja tullut, en minä ole ainakaan tottunut näkemään näin aktiivista ja tasapäisesti kampoihin laittavaa ketturyhmää Turkuhallissa.
Siis parantamisen varaa on paljon, eikä TPS ollut edes parhaimmillaan, mutta yritän vaan sanoa, ettei se nyt ihan noin kauheata ollut.
Kron on kuin eri mies palattuaan lomiltaan. Tuskin mitään pysyvää, mutta huolestuttavaa silti. Pari viikkoa sitten mies vielä dominoi, nyt täysin rivimies. Kolmannessa erässä sai muutama tseppikohtauksen ja väläytti osaamistaan.
Tähtinen on ollut heikko. Itseluottamusta on paljon (kuten hämmästyttävän monella Lukkolaisella juuri nyt), mutta kiekollinen peli on vielä vähän takkuisaa. Kaksinkamppailut Markku on hävinnyt järjestäen. En silti olisi huolissani hänestäkään. Potentiaalin näkee perssilmälläkin (tai sokea reettakin, jos haluaa käyttää lähes jo yhtä kulunutta fraasia). Tähtisen aloituksiin olen pettynyt. Mies häviää jokaisen rystypuolen aloituksensa. Kämmenpuolelta voittoja tulee enemmän. Myös Viinanen ja Hancock ovat viime peleissä aloittaneet huonosti (mutu). Jopa Kaipainen ja Torkki ovat onnistuneet paremmin puhumattakaan Ulmerista.