Tepsi siis voitti Brynäsin 3-2, kiva homma. Koskiranta oli vissiin ihan liekeissä ja Tepsin paras, myös Norrena oli petrannut ja itse olen kyllä 100 % luottavainen Norreen.
Edelleen olen sitä mieltä, että Koskirannan ympärille tulisi kasata sitä Pelsujen Lasch - Luttinen -paria muistuttava laituripari, Sexton ainakin toiseen. Tänään olivat ekan kerran yhdessä ja rakensivat ekan maalin, jotenkin vaan meikällä on semmoinen kutina, että nämä pelaajat täydentävät hyvin toisiaan. Koskiranta raivaa isona ja vahvana tilaa Sextonille paremmin kuin Paré, jolle sopii mielestäni paremmin joku aggressiivisempi laituri (=esim. Willsie). Toiseen laitaan sitten vaikka Cami, mutta katsotaan, kausi on vasta aluillaan.
Eli:
Sointu/Bertrand - Paré - Willsie/korvaaja
Sexton - Koskiranta - Miettinen
Sointu/Bertrand - ? - Suominen/?
Tuomainen - Laakso - Famulare/Suominen/?
Eniten mietityttää sentteritilanne. Jos Willsie ei tule, olisiko korvaajaksi sentteri ja sitten Paré laitaan? Vai pelaako Paré keskellä? Entä kolmossentteri? Itse en ole ollenkaan vakuuttunut Kumeliauskasiin, vaikka tekikin SKA:ta vastaan maalin. Suomisen ja Famularen tilanne on vielä täysin auki niin ikään.