Eikai se tarkoita että TPS olisi ollut huono? Vai oliko JYP sun mielestä tänään jotenkin hyvä? Tepsiltä ihan positiivinen esitys etenkin puolustussuuntaan.Tottahan toki, näin se menee kun Tepsi sattuu voittamaan..
Eikai se tarkoita että TPS olisi ollut huono? Vai oliko JYP sun mielestä tänään jotenkin hyvä? Tepsiltä ihan positiivinen esitys etenkin puolustussuuntaan.Tottahan toki, näin se menee kun Tepsi sattuu voittamaan..
Ehkä TPS teki otteillaan jyppilöistä huonon?Eikai se tarkoita että TPS olisi ollut huono? Vai oliko JYP sun mielestä tänään jotenkin hyvä? Tepsiltä ihan positiivinen esitys etenkin puolustussuuntaan.
Ihan mahdollista, mutta on tuo JYP ollut koko kauden aika sekaisin.Ehkä TPS teki otteillaan jyppilöistä huonon?
Virheetöntä perus pelaamista. Helppo syöttö ja eteenpäin. Katsotaan vielä tuo tiistain peli, että miltä näyttää ja sen jälkeen voidaan katsoa onko asiaa loppukaudeksi. Rightin pakkia tuo rosteri huutaa...En nähnyt peliä mutta kuulemma tämä Vuorela antoi ainakin hienon syötön josta Palmu läpiajoon. Miten pelasi muuten?
Itse myös TuTon pelejä katsoen voin sanoa että on kyllä Johtaja isolla J:llä. Halvalla ei TuTo kaveria pois päästä, mutta kyllä tämä kaveri kannattaisi kiinnittää. Potentiaalia on nimittäin paljon ja kyseessä on kuitenkin nuori kaveriYksi peli on mahdottoman pieni otanta, mutta tässä voisi olla oikeasti loppukaudeksi pelaaja tuomaan laajuutta ja kilpailua pakistoon.
Ellei löydy liiga-optio joka nyt tuntuu olevan lähes jokaisella vähänkin paremmalla Mestis pelaajalla.Itse myös TuTon pelejä katsoen voin sanoa että on kyllä Johtaja isolla J:llä. Halvalla ei TuTo kaveria pois päästä, mutta kyllä tämä kaveri kannattaisi kiinnittää. Potentiaalia on nimittäin paljon ja kyseessä on kuitenkin nuori kaveri
Itse myös TuTon pelejä katsoen voin sanoa että on kyllä Johtaja isolla J:llä. Halvalla ei TuTo kaveria pois päästä, mutta kyllä tämä kaveri kannattaisi kiinnittää. Potentiaalia on nimittäin paljon ja kyseessä on kuitenkin nuori kaveri
Jokerit taitaa olla ainut seura jolla näitä ei löydy. Mutta siellä tavoitellaan tosissaan nousua liigan ja varmaan pelaajatkin sitoutuneet siihen projektiin täysillä.Liiga-optio aika monella pelaajalla löytyy ja ei Mestis-seuroilla ole muutenkaan varaa olla esteenä mahdollisille liigasiirroille. Mainehaitta on sen verran iso tällaisissa tapauksissa.
– En halua olla pelaajan tiellä. Jesse on tuossa kapteeni ja kärkipakki. Kun ykkösylivoima menee päivää ennen ottelua uusiksi, pitäisi siitä saada korvaukseksi muutakin kuin tyhjiä pulloja, Virtanen painotti.
TurkuhallillaLyhyesti "Me maksamme mailat,valmennuksen ja reissut ja kehitämme pelaajaa joten pitisi saada korvaukseksi muutakin kuin tyhjiä pulloja"
Turkuhallilla
Virta: Hei, voisitteko jotain maksaa, meillä on taloudellisesti tiukkaa.
Urama: Siinä lukee liigapykälä.
Virta: Heitä nyt jotain edes. Oli meidän ykköspakki
Urama: Voit sä tosta roskiksesta noi pullot ottaa.
Virtanen: no voi Vittu käy edes itse viemässä siwaan.
Niin mä tiesin tän jo reilu viikko sitten, tai oikeastaan arvasin. Mitään pois ottamatta Talvitien ketjulta, mutta onhan se aika erikoista , että nelosketju on nyt ” ykkösketjuna”. Ja oikeastaan vaan tsemppaamisen takia.Tämän hetkisillä tuloksilla kolme jengiä painelee meidän ohi tänään ja Tepes löytyy sijalta 13. Hyvin männöö.
Varmasti alkuun isketäänkin, mutta eiköhän lopputulos ole tuttu ja turvallinen 3-2 jatkoaika häviö.Tänään mennään sitten taas. Tuli hieman vilkuiltua tuota Sport-Lukko matsia edellispäivänä ja nyt olisi iskun paikka kuutta pistettä ajatellen. Lukolla ei oikein ollut henki päällä.