TPS kaudella 2024–2025

  • 295 875
  • 1 919

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Nyt olisi muuten unelmatilaisuus ottaa kaikki irti tästä jopa meemiksi asti nousseesta "tiistai-illan marraskuinen Saipamatsi" klassikosta ja järjestää kunnon sirkus-show pystyyn. Vaikka nyt alkuun 5000 lippua paikallisille opiskelijoille ja happy hour koko matsin ajaksi ja pari tuntia ennen tai jotain. Ja faniporukalle kunnon viidakkorumpu käyntiin kuvainnollisesti ja kirjaimellisesti.
Tähän vielä päälle isot somemarkkinoinnit saatetekstillä: "Raipe palaa kotiin!".

Voipi olla että halukkaita olisi lopulta enemmän kuin itse lippuja :)
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Luulen olevani oppositiossa väärällä mielipiteellä, mutta minua vähän ärsyttää tämä nykyinen Pe-La painotteinen ohjelma, jonka jälkeen huilataan viikko ennen seuraavaa viikonloppua. Itse käyn mieluiten hallilla arkimatseissa ja varsinkin perjantai on itselleni kaikkeista huonoin matsipäivä, ellei nyt ole jotkut pikkujoulut. Telkkaristakin katson mieluummin arkisin kuin lauantaisin. Lauantain peleissä lähtöasetelmatkin on usein jotenkin typerästi, että toinen on huilannut ja toinen tulee bussilla suoraa Inarista jäälle. Nopeasti katsottuna vuodenvaihteen jälkeen Tepsillä on 24 peliä, näistä kuusi (6) pelataan keskiviikkona ja loput kahdeksantoista (18) pe-la. Tulispa vanha Ti-To-La ja täydet kierrokset takaisin.

Tähän sitten vielä yritysten edustuspelien väheneminen. 10 arkipeliä tällä kaudella, viime kaudella 13.

Aika harva lähtee viikonloppuna edustamaan firmaa vaikka joku sponsoroisi ilmaiset liput, ruoat ja juomat.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tähän vielä päälle isot somemarkkinoinnit saatetekstillä: "Raipe palaa kotiin!".

Voipi olla että halukkaita olisi lopulta enemmän kuin itse lippuja :)
Toivottavasti tämä uusi somevastaava tekisi jotain tämän kaltaista. Ainakin toi niillä voiton jälkeisillä maalikoosteilla elämää sometilille.
Mutta jos ei ole yhtään huumorimiehiä niin ei voi mitään odottaa
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En tiedä kyllä meinaako mitään mutta samaan aikaan salilla kyykkää lätkä jätkä Malmöredhawkien verryttely asu päällä. Numero 48. Onko sieltä tänne tullut vai joku suomalainen ketä on menossa sinne?
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En tiedä kyllä meinaako mitään mutta samaan aikaan salilla kyykkää lätkä jätkä Malmöredhawkien verryttely asu päällä. Numero 48. Onko sieltä tänne tullut vai joku suomalainen ketä on menossa sinne?
Pajuniemi
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
[QUOTE="Knutsen, post: 12419126, member: 109702. Tulispa vanha Ti-To-La ja täydet kierrokset takaisin.
[/QUOTE]
Menisin vielä vanhempaan mielelläni ja ottaisin avosylin vastaan sunnuntai matsit.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tykittää aika paljon matskua + videot taitaa olla hänen käsialaa. Ainakin jakaa jokaisen omassa stoorissaan
Menee minulta tuo matsku siis täysin ohi. Ellei sit ole kyse kausarimainoksista, niitä tulee kyllä hyvään tahtiin. Mutta tuleeko siis muuta matskua myös?
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menee minulta tuo matsku siis täysin ohi. Ellei sit ole kyse kausarimainoksista, niitä tulee kyllä hyvään tahtiin. Mutta tuleeko siis muuta matskua myös?
Alko palkkaamisen jälkeen tulemaan maalikoosteita ja useammin pelaaja haastatteluita. Nyt tullut näitä soppari videoita ja haastatteluja treeneistä
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Menee minulta tuo matsku siis täysin ohi. Ellei sit ole kyse kausarimainoksista, niitä tulee kyllä hyvään tahtiin. Mutta tuleeko siis muuta matskua myös?
Nuo yritystapahtumat sun muut. Kaikki varmaan mitä Seuran ig sivuilla on tällä hetkellä on miehen käsialaa. Lisäksi on aktiivista tuo mainonta
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tätä minä ihmettelen myös valtavasti tässä pela-sentrisyydessä. Itse en lähde ainakaan ikinä ja kaikki omat tilaisuudet olen pyrkinyt järjestämään torstaisin.
Tuota on tutkittu aika paljon. Perjantai on keskimäärin kaikista paras päivä. Ei välttämättä ihan ykkönen missään kategoriassa, mutta kaikille ihan ok. Lauantaina ehkä yritysvieraiden kanssa haastavampi, mutta silti yhteistyökumppani tilojen täyttöaste on silloin parempi keskimäärin. Toki tämä johtunee siitä, että yleensä isoimmat matsit ovat lauantaisin. Myös keskimäärin viikolla tulee aina sen verran kiire peliin, että harvemmin ruokailuja viitsii ottaa ennen matsia.

Kannattajapuolella lauantai on varsin ylivoimainen. Ryystetyn sopan määrä korreloi jonkin verran tunnelman kanssa ja vieraskannattajat tekevät paljon ottelutapahtumalle. Lauantain toinen ongelma, että silloin kaikkea muuta samaan aikaan pelien kanssa.

Sunnuntai toimisi lapsiperheille parhaiten, mutta työvoiman saatavuus ja kustannukset tekevät siitä epähalutun päivän.
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Eikös sunnuntai ole myös pelaajayhdistyksen sopima lepopäivä?
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikös sunnuntai ole myös pelaajayhdistyksen sopima lepopäivä?
Jos oikein muistan niin edelliskaudella Tepsi pelasi yhden sunnuntaimatsin. Jos siis meni muistelot oikein, ei olisi sovittu lepopäivä.
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos oikein muistan niin edelliskaudella Tepsi pelasi yhden sunnuntaimatsin. Jos siis meni muistelot oikein, ei olisi sovittu lepopäivä.

Ja noita "perhepeli"-päiviä on järjestelty myös muualla sunnuntaisin, eli veikkaan että tuossa pääsyynä on vain se että sunnuntaisin/maanantaisin myydään keskimäärin vähemmän hapanta kuin muina päivinä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ja noita "perhepeli"-päiviä on järjestelty myös muualla sunnuntaisin, eli veikkaan että tuossa pääsyynä on vain se että sunnuntaisin/maanantaisin myydään keskimäärin vähemmän hapanta kuin muina päivinä.
Itse veikkaan että pääsyynä on henkilökunnan tuplapalkka.
Itse tykkäsin kyllä aikoinaan käydä sunnuntaipeleissä. Mukavaa touhua parannella krapulaa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura

jelnausen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikös sunnuntai ole myös pelaajayhdistyksen sopima lepopäivä?
Ei ole, mutta pääsääntönä yksi lepopäivä pitää olla viikkoon. Sopimuksessa sanotaan, että yksi seitsemää kalenteri päivää kohden pitää olla yksi lepopäivä. Sunnuntai nyt on luonnollinen tuohon, joten se silmällä pitäen varmaan sunnuntaina vähemmän pelejä.

"Pelaajilla tulee kuitenkin olla jokaista työviikkoa (seitsemää (7) kalenteripäivää) kohden vähintään yksi (1) vapaapäivä. 4 Pääsääntöisesti vapaapäivä pyritään järjestämään jokaiselle työviikolle, mutta sarjaohjelman tai muun erityisen painavan syyn niin vaatiessa, vapaapäiviä voidaan joutua sijoittamaan toisin. Ehdottomana edellytyksenä kuitenkin on, että pelaajien vapaapäivät toteutuvat joka kuussa yksi vapaapäivä per työviikko periaatteella. "
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ei ole, mutta pääsääntönä yksi lepopäivä pitää olla viikkoon. Sopimuksessa sanotaan, että yksi seitsemää kalenteri päivää kohden pitää olla yksi lepopäivä. Sunnuntai nyt on luonnollinen tuohon, joten se silmällä pitäen varmaan sunnuntaina vähemmän pelejä.

"Pelaajilla tulee kuitenkin olla jokaista työviikkoa (seitsemää (7) kalenteripäivää) kohden vähintään yksi (1) vapaapäivä. 4 Pääsääntöisesti vapaapäivä pyritään järjestämään jokaiselle työviikolle, mutta sarjaohjelman tai muun erityisen painavan syyn niin vaatiessa, vapaapäiviä voidaan joutua sijoittamaan toisin. Ehdottomana edellytyksenä kuitenkin on, että pelaajien vapaapäivät toteutuvat joka kuussa yksi vapaapäivä per työviikko periaatteella. "

Kaskisen ajoilta ainakin muistan jonkun lauantai vieraspelin mikä meni penkin alle, niin sunnuntaina treenattiin, kun alkuviikolla oli vapaata.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös