Mistä se Urama vastaa? Mulle ainakin epäselvää.
Harrastajamääristä, pelaajapolusta, organisaation urheiluolosuhteista ja niiden kehittämisestä, valmentajien sparraamisesta ja kehittämisestä. Tuossa nyt muutama mitä tuli nopeasti mieleen.
Mistä se Urama vastaa? Mulle ainakin epäselvää.
Uraman mukaan TPS:n liigajoukkueen pistää kokoon pelaajatarkkailija Tomi Kallio.
– Se oli yksi ehtoni, ettei minun tarvitse koota joukkuetta. Se on tärkeä työ, johon menee valtavasti aikaa ja energiaa. Toivon, että sellainen malli yleistyisi, että urheilujohtaja vastaa urheilusta ja pelaajakoordinaattori kokoaa joukkuetta. Totta kai minä jokaisen hankinnan hyväksyn ja kannan kokonaisuudesta vastuun, Urama kertoo Länsi-Suomelle.
Oletko tosissasi?En ymmärrä miten joku voi kantaa vastuun asiasta mitä ei itse tee?
Oletko tosissasi?
Miten luulet että yritys organisaatioissa menee?
Pena vastaa vaan siitä mitä Pena tekee ja johtajat ovat vaan turhia?
Mikä TPS sitten on ellei organisaatio? Kai tiedät, että TPS on osakeyhtiö, eli yritys? Tiedätkö miten vastuu ja työ jaetaan organisaatiossa? Tiedätkö, että on olemassa alaisia ja pomoja, joista ensimmäiset tekee ja jälkimmäiset johtaa ja kantaa vastuun? Ootko ikinä ollu töissä?Miksi me aletaan ottamaan jotain yritysorganisaatioita?
Kuinka monessa muussa joukkueessa UTJ/mikävitunurheilujohtajaonkaan ei kokoa joukkuetta? Minun tietääkseni tällähetkellä Tappara on ainoa ja sekin, koska Tuomenoksa on huhujen mukaan lähtökuopissa sieltä.
Miten tuo Uraman ”vastuunkanto” on realisoitunut ?
Ainoa, joka on joutunut kantamaan vastuun, on ollut Ahokas ja hänkin aivan syyttä suotta, koska Urama lupauksistaan huolimatta ei pystynyt hankkimaan hänelle kunnollisia työkaluja.
Niin että TPS:n hallitus katsoo hyväksi sen että ensin joukkueen johto/Urama puuttui Ahokkaan valmennukseen/ pelitapaan ja sittemmin Ahokkaan sopimuksen enneaikaiseen purkuun ja sitä kautta ylimääräisiin kuluihin seurassa. Se on varmaan ollut hyvä näyttö TPS:n hallitukselle.Tuota pitänee kysyä hallitukselta. Voihan se olla, että hallitukselle Uraman panos on ollut riittävän hyvää, jotta työpaikka on säilynyt. Tai sitten kenkiminen tulisi liian kalliiksi. Tiedä häntä.
Kyllä! Ja sama vitun Urama sääsi niin että Ahokkaan Kitchener Rangerskin tippui jatkosta! Ihme että saa jatkaa vaan!Niin että TPS:n hallitus katsoo hyväksi sen että ensin joukkueen johto/Urama puuttui Ahokkaan valmennukseen/ pelitapaan ja sittemmin Ahokkaan sopimuksen enneaikaiseen purkuun ja sitä kautta ylimääräisiin kuluihin seurassa. Se on varmaan ollut hyvä näyttö TPS:n hallitukselle.
Siis mitä nyt taas?Miksi me aletaan ottamaan jotain yritysorganisaatioita?
Mikä TPS sitten on ellei organisaatio? Kai tiedät, että TPS on osakeyhtiö, eli yritys? Tiedätkö miten vastuu ja työ jaetaan organisaatiossa? Tiedätkö, että on olemassa alaisia ja pomoja, joista ensimmäiset tekee ja jälkimmäiset johtaa ja kantaa vastuun? Ootko ikinä ollu töissä?
Ei jeesus, yleensä sun tekstit on kärjistyksiä tai olkiukkoja, mutta tää oli jo kaiken huippu.
TPS on mitä suurimmassa määrin yritys organisaatio.Miksi me aletaan ottamaan jotain yritysorganisaatioita?
Kuinka monessa muussa joukkueessa UTJ/mikävitunurheilujohtajaonkaan ei kokoa joukkuetta? Minun tietääkseni tällähetkellä Tappara on ainoa ja sekin, koska Tuomenoksa on huhujen mukaan lähtökuopissa sieltä.
TPS on mitä suurimmassa määrin yritys organisaatio.
Kaikki mitä kirjoitat on nega spinnattu olettamaa.
Täältä et tule tähän saamaan vastausta tai vaikka saisit niin se on jonkun oletus. Soita vaikka toimistolle ja kysy pääsetkö juttusille.Edelleen haluaisin kuulla vastauksen miksi TPS on mullistanut tämän urheilujohtaja toiminnan, kun sitä ei tee kukaan muu?
Omassa työssäni minä ainakin kannan vastuun suurista projekteista vaikka en itse niitä varsinaisesti tee/suorita.En ymmärrä miten joku voi kantaa vastuun asiasta mitä ei itse tee?
Hyss hyss... ei tällaisia saa tulla tänne kertomaan, eikä edes sitä että aika harva joukkue on ollut viimeisen viiden kauden aikana pari kertaa finaaleissa. A-junnutkin siellä on tainnut käydä piipahtamassa. Puhumattakaan isoihin valoihin lähteneitä. Tuo talouden perseily kai vaikuttaa ihmismieleen niin että tuntuu että kaikki on paskaa.En jaksa lähteä tutkimaan, mutta väittäisin kuitenkin Uraman ajan Tepsin olevan yllättävän korkealla, kun katsotaan loppusijoituksen keskiarvoja. Tepsin keskiarvo on 5,5. Samassa ajassa mm. HIFK 5, Pelicans 4,75 ja Lukko 5,75 ja esimerkiksi ja Kärpät 6,5.
En minä nyt sanoisi, että Tepsissä ihan paskaa työtä siis ollaan tehty.
Niin että TPS:n hallitus katsoo hyväksi sen että ensin joukkueen johto/Urama puuttui Ahokkaan valmennukseen/ pelitapaan ja sittemmin Ahokkaan sopimuksen enneaikaiseen purkuun ja sitä kautta ylimääräisiin kuluihin seurassa. Se on varmaan ollut hyvä näyttö TPS:n hallitukselle.
Mutta se ketä on noiden talouslukemien takana saisi astua esiin ja julkisesti kertoa mistä jokavuosiset miljoona tappiot johtuu.