Ei välttämättä ole kaikki Miettisen valintoja ja voi hän tässä valmennus tiedotteessakin täyttä puuta heinää puhua. Toki rahalliset realiteetit asettaa rajansa. Vähän sekava sepustus, sori siitä.
Hunajastissa hän kehuu Tepsin fasiliteetteja. Ralen organisointia myös kehuu vuolaasti Hunajacastissa.
Sanoo myös että seura ottanut hienosti vastaan ja saa suorittaa hyvin päävalmentajan pestiään.
Miettinen ei halua myös feikata mitään hunajastin mukaan ja haluaa olla aito. Haluaisi myös että joukkue on yhtenäinen ja että kaikki joukkueen kaverit kokee olevansa tärkeitä joukkueen palasia.
TPS:n kauden 2023-24 valmennusryhmän muodostavat päävalmentaja
Tommi Miettinen, valmentajat
Kari Kalto,
Vesa Petäjä ja
Sami Salo, maalivahtivalmentaja
Ari Moisanen, fysiikkavalmentaja
Risto Rosendahl, ravintovalmentaja
Laura Mierlahti sekä psyykkinen valmentaja
Päivi Granholm. Päävalmentajan lisäksi valmennusryhmässä ei siis tapahdu muita muutoksia.
”Olin heti alussa jokaiseen yhteydessä henkilökohtaisesti ja muodostin tilannekuvan. Alkoi syntyä kuva ryhmästä ja siitä millaisia ihmiset ovat. Yhdessä alas istuessa oli selvää, että jokainen haluaa jatkaa työtä Palloseurassa, minun johtamassani valmennustiimissä,” päävalmentaja Tommi Miettinen kertoo.
”Tähän valintaan siis päädyin. Entinen jätetään taakse ja lähden innolla johtamaan tätä ryhmää. Ryhmässä on paljon osaamista ja erilaisia ihmisiä, jokaisella on omat selkeät vastuualueet ja viimekädessä minä päävalmentajana teen kaikki tärkeät päätökset, minun ohitseni niitä ei tehdä ja siitä kokonaisuudesta vastaan,” Miettinen jatkaa.
Valmennusryhmä on aloittanut työt uuden kauden parissa. TPS:n kauden 2023-24 valmennusryhmän muodostavat päävalmentaja Tommi Miettinen, valmentajat Kari Kalto, Vesa Petäjä ja Sami Salo, maalivahtivalmentaja Ari Moisanen, fysiikkavalmentaja Risto Rosendahl, ravintovalmentaja Laura Mierlahti sekä...
hc.tps.fi