TPS kaudella 2023–2024

  • 667 854
  • 4 329

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Ihan en rehellisesti sanoen tiedä mitä tehdään 23-vuotiaalla HPK:ssa menneellä kaudella 12 pistettä tehneellä kaverilla, mutta tervetuloa kai vaan. Kolmosen tai neloseen laitaan?
Haapanen jasu jokinen kuulostaa iha hyvältä. Jokinen kaiketi omaa jonkunlaisen laukauksen, niin ehkä tuo sinnekki uhkaa sitten. Menee leveyshankintana jonon jatkona.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Täällä on kaksi nimimerkkiä, joiden kirjoitukset tunnistan sata sadasta, vaikka se nimimerkki olisi "piilotettu". Niin kävi myös nyt tuoreen sopimuksen kommentteja tullessani lukemaan.

Itse asiaan:
Ei ollut kannukki/jenkki arpa iicee ee hoo ällästa, vaan suomalainen, ura ja huippuvuodet edessään oleva liigaa pelannut jannu.

Tervetuloa Jokinen, munat esille ja töihin.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Nostetaan jo kolmannen kerran: taas aivan huikea julkistusvideo!
 
R

Rightin Maila

Itse asiaan:
Ei ollut kannukki/jenkki arpa iicee ee hoo ällästa, vaan suomalainen, ura ja huippuvuodet edessään oleva liigaa pelannut jannu.

Tervetuloa Jokinen, munat esille ja töihin.

Juuri näin. Ei tietenkään seksikkäin hankinta, mutta potentiaalia lienee ja kilpailua sekä laajuutta alakenttiin. Nyt vaan hommiin.

Nostetaan jo kolmannen kerran: taas aivan huikea julkistusvideo!

Kyllä, mutta pieni kritiikki. Miksi kahdessa viimeisessä ei voi lukea sopimuksen pituutta?
Muuten, erittäin hyvää työtä mediatiimiltä!
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Turun Palloseura on solminut kolmen vuoden pelaajasopimuksen hämeenlinnalaishyökkääjä Jere Jokisen, 23, kanssa. Sopimus sisältää option.

Tepsin kotisivuilta nyt näin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Kolmen vuoden sopimuksella tulee Jokinen.

 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kaikki ei voi olla tähtiä, tarvitaan myös Jokisia.

Neloseen/kolmoseen ihan ok lisä.

Ehkä tuota saattaa mielummin katsella mitä meidän tämän kauden muutamaa sankaria.

Sopimus sisältää option? Siis mihin? Joku vuosista optiolla, vai ulkomaille optiolla?
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ihan ok haku, tuskin vielä ensi kaudeksi edes suunnitelmissa kahdessa ensimmäisessä ketjussa. Kolme vuotta hyvä tällaiselle kaverille, joka huonossakin skenaariossa lienee hyvä nelosketjun peluri tulevat kaudet.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Taaskaan ei urheilujohto kommentoi pelaajaa mitenkään…

Ilmeisesti on otettu onkeen, kun on kritisoitu vuoden sopimuksia ja laitetaan sitten kunnolla vuosia sopimuksiin. Toivottavasti pelaajat onnistuu, niin pidemmät sopparit näyttää hyvältä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hieno oli kyllä video. Jokisen maaleista jäi mieleen se ettei ne tulleet "Saipoja" vastaan vaan kurmuutti Tampesterin seuroja ja Hifkiä ja meni kyllä tilanteisiin kuolemaa uhmaten. Hyvä fiilis tästä ja kuten täälläkin sanottu, leveyttä kaivataan.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Yllättävän pitkään sopimukseen Jokinen suostui, kun kehitystä kuitenkin voi tuon ikäisenä tapahtua hetkessä.
Siksi varmaan tosiaan optio/optioita.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ole tarpeeksi Jokisen pelejä nähnyt, jotta näin voisin tehdä. Sinä kuitenkin vastauksestasi päätellen ilmiselvästi olet. Voisitko sivistää? Minkälainen pelaaja on kyseessä tilastojen takana?
Silti voit kuitenkin lyödä alas?
Minä tosiaan olen seurannut. Ensimmäisenä tulee mieleen potentiaali joka kumpuaa laadukkaasta laukauksesta. Mielestäni Kerhon porukoissa odoteltiin tälle kaudelle Jokiselta jo kunnon läpilyöntiä. Loukkaantumiset sotkivat kautta ja läpilyönti jäi tekemättä.
Suht kookas mutta silti luistimilla hyvä. Hyvä luonteinen ja ilmeisen motivoitunut ottamaan sen seuraavan stepin.
Varmaan jännittää saa että pysyykö kasassa ja terveenä kun ei itseään säästele.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Taaskaan ei urheilujohto kommentoi pelaajaa mitenkään…

Ilmeisesti on otettu onkeen, kun on kritisoitu vuoden sopimuksia ja laitetaan sitten kunnolla vuosia sopimuksiin. Toivottavasti pelaajat onnistuu, niin pidemmät sopparit näyttää hyvältä.

Näissä sopimuksissa mennään näemmä vuorotahtiin. Nyt taas pidempiä sopimuksia, muutama viime vuosi on ollut lyhyempiä, ja sitä ennen olivat taas pidempiä.

Silloin kritiikki oli, että alisuoriutujista ei päästy eroon, vaan jouduttiin katselemaan surffailua liiankin pitkään.

Katsotaan miten näissä käy.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Silti voit kuitenkin lyödä alas?
Minä tosiaan olen seurannut. Ensimmäisenä tulee mieleen potentiaali joka kumpuaa laadukkaasta laukauksesta. Mielestäni Kerhon porukoissa odoteltiin tälle kaudelle Jokiselta jo kunnon läpilyöntiä. Loukkaantumiset sotkivat kautta ja läpilyönti jäi tekemättä.
Suht kookas mutta silti luistimilla hyvä. Hyvä luonteinen ja ilmeisen motivoitunut ottamaan sen seuraavan stepin.
Varmaan jännittää saa että pysyykö kasassa ja terveenä kun ei itseään säästele.
Jotenki ku klippejä katseli tuli jokisesta hyvin paljon mieleen markus nurmi.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Silti voit kuitenkin lyödä alas?
Minä tosiaan olen seurannut. Ensimmäisenä tulee mieleen potentiaali joka kumpuaa laadukkaasta laukauksesta. Mielestäni Kerhon porukoissa odoteltiin tälle kaudelle Jokiselta jo kunnon läpilyöntiä. Loukkaantumiset sotkivat kautta ja läpilyönti jäi tekemättä.
Suht kookas mutta silti luistimilla hyvä. Hyvä luonteinen ja ilmeisen motivoitunut ottamaan sen seuraavan stepin.
Varmaan jännittää saa että pysyykö kasassa ja terveenä kun ei itseään säästele.

Kiitos! Enkä lyönyt alaspäin. Lähtökohtaisesti vain noilla statseilla harvemmin ilontansseja tanssitaan. Lähtökohtaisesti siis kolmosen/nelosen pelaaja niinkuin arvelinkin.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Jotenki ku klippejä katseli tuli jokisesta hyvin paljon mieleen markus nurmi.

Mulle tulee mieleen enemmän Henri Tuominen. Tavallaan vähän sellainen jokerikortti. Voi nousta oikeasti väkeväksi tahtopelaajaksi ja puskutraktoriksi tai sitten hyytyä takaketjujen jarruksi.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiitos! Enkä lyönyt alaspäin. Lähtökohtaisesti vain noilla statseilla harvemmin ilontansseja tanssitaan. Lähtökohtaisesti siis kolmosen/nelosen pelaaja niinkuin arvelinkin.
Ja on se potentiaali muuallakin huomattu. Ei ollut liigaporukoista Palloseura ainoa joka perään kyseli.
Varmaan lähtökohtaisesti kolmosta mutta potentiaalia on ponnistaa ja tuossa iässä kuitenkin niitä steppejä voi ottaa isollakin loikalla kun homma natsaa.
Toki varmaan kaikki menee perseelleen kun kyse meidän Palloseurasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös