Mitä mieltä arvon palstaveljet ovat Pullista? Itseä ei oikein vieläkään ole vakuuttanut... avaavan syötön antaminen kestää, pelaa kovin pehmeästi, häviää yllättävän paljon kaksinkamppailuja, sekä hyökkäykseen ei oikein annettavaa (alkukauden suonenvedon jälkeen) Mikä se Pullin profiili sitten tulee olemaan? Jämäkäksi peruspakiksi aivan liian pehmeä ja hyökkäykseen ei vain ole annettavaa. No ensikaudella nähdään miten kehittyy! Olen lähes 100% varma, että pelaa Turussa ensikauden.
Kannattaa muistaa että Pulli on vielä todella raakile. Ei ole koskaan ollut mikään junnutähti. Ekat majupelitkin vasta U20-tasolla. Viime kausi oli ensimmäinen täysi liigassa. 17 pistettä, A-maajoukkue, NHL-diili. Vähän samat sanat kun Tuomiston kanssa. Taso heitteli ja pelasi liian suuressa roolissa. Se ei kuitenkaan ole pelaajan vika. Mä nään että Pullin profiili on nimenomaan tuollainen jämäkkä peruspakki. Moderni peruspakki. Tuota pelikovuutta on hänen kanssaan työstetty paljon ja siinä mennään pikkuhiljaa eteenpäin. Enkä mä nyt sanoisi että hyökkäyspäähän ei ole annettavaa. Jos alku oli suonenveto niin viimeiset 10 peliä kuitenkin 1+5=6. +5.
Ensi kausi vielä täällä isossa roolissa ja sitten maailman valloitukseen.