TPS kaudella 2022–2023

  • 535 648
  • 3 211

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Voiko olla niin että DC on vaan yksinkertaisesti treenattu tukkoon? En mä ainakaan osaa uskoa että tuolla tukkoisella liikkeellä pelataan yhtään matsin NHL:ssa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Jos et pysty siihen, niin pakkaa veitsesi ja poistu.
Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä. Toki tykkäyksiä satelee, koska maalilla on kohtuu suuri oppositio.
Itse kuitenkin näen tämän TPS:n osion ihan jatkoajan kärkijoukoissa joukkueosioissa, koska täällä on melkoisen vireää keskustelua. Ihan vitun aneemista olisi jos me kaikki täällä joukolla kehuttaisiin tätä nykyistä 0-5 träppiä omalla sinisellä ja muisteltaisiin miten hyvin Haapanen mailahäiritsi toisen erän neljännessä vaihdossa hakaten Tapparahyökkääjän ranteet paskaksi.
Jos jonkun kirjoitukset on ylitsepääsemättömän ärayttäviä, niin hänet ymmärtääkseni pystyy täällä hiljentämään itseltään. Näetkö ihan oikeasti tänne kirjoittelun miltään osin liittyvän TPS-yhteisön arvoihin, vittu herätys.

Itse vähän aikaa sitten vapauduin pelikiellosta, joka vähän sivusi kiistelyä @Spine :n kanssa ja olen ollut useasti hänen kanssa eri mieltä, joten hänen perskärpäsiinsä en lukeudu kuuluvani.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voiko olla niin että DC on vaan yksinkertaisesti treenattu tukkoon? En mä ainakaan osaa uskoa että tuolla tukkoisella liikkeellä pelataan yhtään matsin NHL:ssa.
Jasun hunajacast vierailussa mies totesi, että tällä hetkellä treenataan, jotta keväällä jaksetaan. Kyllä tuo varmaan on reenijumia. Selkä ei ainakaan enään ole niin suorana mitä ensimmäisissä treeneissä ja pelissä. Pieniä huolestuttavia piirteitä miehessä on, mutta jos olet neppailut kiviä koko kesän ja odotellut änärilappua niin kesä on voinut jäädä suht vajaaksi. Toivottavasti mies tuosta vetreytyy
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä.
Koska tämä on keskustelupalsta. Pikaistuksissa kirjoitetut ja täysin perustelua vailla roiskitut oneliner-oksennukset joka ikisestä joukkueeseen liittyvästä asiasta vuorollaan eivät ole keskustelua.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä. Toki tykkäyksiä satelee, koska maalilla on kohtuu suuri oppositio.
Itse kuitenkin näen tämän TPS:n osion ihan jatkoajan kärkijoukoissa joukkueosioissa, koska täällä on melkoisen vireää keskustelua. Ihan vitun aneemista olisi jos me kaikki täällä joukolla kehuttaisiin tätä nykyistä 0-5 träppiä omalla sinisellä ja muisteltaisiin miten hyvin Haapanen mailahäiritsi toisen erän neljännessä vaihdossa hakaten Tapparahyökkääjän ranteet paskaksi.
Jos jonkun kirjoitukset on ylitsepääsemättömän ärayttäviä, niin hänet ymmärtääkseni pystyy täällä hiljentämään itseltään. Näetkö ihan oikeasti tänne kirjoittelun miltään osin liittyvän TPS-yhteisön arvoihin, vittu herätys.

Itse vähän aikaa sitten vapauduin pelikiellosta, joka vähän sivusi kiistelyä @Spine :n kanssa ja olen ollut useasti hänen kanssa eri mieltä, joten hänen perskärpäsiinsä en lukeudu kuuluvani.
Parhaita viestejä, mitä olen hetkeen lukenut. Se on juuri näin.

Itse lukeudun varmaan johonkin välimaastoon, minulta tulee yleensä niin posia kuin negaa sekaisin ja aika tunteella elän, joskus myös tunteen vieden. Negat on 90% otteluseurannan puolella, muuten yleensä vähän rauhoittuneena löydän kuitenkin aihetta iloon ja sen kultareunuksen asioista.

Kriittinen olen toki ja yritän aina parhaani mukaa perustella sanomaani. Jos saan eriäviä mielipiteitä niin niihin vastaan myös mielellään. Pessimisti olen myös luonteeltani ja pettymykset otan senverran raskaasti, että tietyntasoinen negailu tulee välillä ensireaktiona. Toki tätä seuraa myös usein sitäkin onnellisempi reaktio, kun (jälleen) negailu oli turhaa, esim. viime keväänä oli kyllä niin mahtava fiilis aina finaalitappioon asti läpi kevään, että siellä vedettiin ihan hurmoksessa.

Mielestäni tärkeintä on kuitenkin jokaisen oikeus kirjoittaa tänne palstan sääntöjen puitteissa mitä itse haluaa. Ei minusta kukaan myrkytä täällä yhtään mitään, jos kirjoitusten positiivisuusprosentti ei ole tietyn verran tai jokainen viesti ei täyttänyt nyt jotain keksittyjä laatuvaatimuksia.

Kaikesta ei tarvitse olla samaa mieltä ja itse olenkin monesti huomannut tykkäileväni monien eri "leirien" käyttäjien kommenteista, jotka ovat täällä toistensa kurkussa kiinni. Ehkä se kertoo kuitenkin jotain myös siitä, että ehkä sitä omaa vakaumuksellista vihaa käyttäjää X kohtaan olisi jokaisen hyvä joskus tarkastella. Tai sitten täällä tosiaan jotkut eivät ikipäivänä kykene vaan olemaan samaa mieltä ja sekin on ihan ok. Ignore nappula tai vääntö pelikieltoon asti ovat yleensä sitten ratkaisuja.

Laitetaan vielä loppuun, että olen ihan helvetin iloinen, että Tepsillä on helposti parhaita osioita Jatkoajassa ja tänne kirjoittaa minun mielestä ihan helvetin hyvä porukka. Tuolla on monta osiota täysin kuolleina ja jotkut seuraavat ottelutkin yleisessä seurannassa, mutta täällä saa seurata vielä omassa ketjussa, mikä on sekin ihan mahtavaa. Ei täällä olisi mitään eloa, jos täällä vaan kaikki ollaan samaa mieltä aina kaikesta. Näissä asioissa kun harvoin on vain yhtä totuutta, niin joskus on ihan mahdollista, että kumpikaan ei edes oikeastaan ole väärässä. Mukava se on silti vääntää, ihan vaikka varmuuden vuoksi.

Mestaruutta tämä palsta kyllä huutaisi, saataisiin hetkeksi kaikki tanssimaan ja laulamaan Dirlandaat yhteistuumin ja silloin tuskin ketään vituttaa.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Kaikki hankinnat on aina vaan paskaa.

Ei saisi hankkia niitä kuuluisia rahastavia koukkupolvia, koska eihän me haluta Turkuun ketään uransa ehtoopuolella olevia pelaajia vaan nostamaan palkkaa ja neppailemaan. Mutta toisaalta kun tänne saadaan potentiaalisia junnuja, kuten Antti Tuomisto, niin ihmetellään että mitä vittua tällainen kaveri tekee kokoonpanossa. Bring back Ville Lajunen!

Ja ei unohdeta, että ei saisi hankkia myöskään ketään mistään "vitun" DEL:istä tai ICEHL:stä koska eihän me kannattajat olla niistä koskaan kuultu, joten paskojahan niiden on oltava. Saksa ja Itävaltahan eivät pärjää Suomelle mitenkään A-maajoukkuetasolla, joten 100% varmasti paskoja pelaajia. Ketä vitun Anthony Rech? Pelaa jossain Ranskan maajoukkueessa? Ihan paska.

Sitten taas toisaalta, kun hommataan NHL:n 5. varaus kahdeksan vuoden takaa, niin ollaan helvetin innoissaan. Niin olen minäkin, edelleen. Mutta kun ei paina ensimmäiseen kolmeen matsiin tehoja, niin paskahan tuo on. Painuis takas kotimaahansa vaikka sitten sinne AHL / NHL välimaastoon, mutta ei kelpaa tänne. Ei tottunut isoon kaukaloon viikossa, niin ei varmaan totu koskaan. Tai jotain sinnepäin.

On tää välillä niin raskasta seurattavaa että en tiiä. Itse ainakin koitan ottaa posin kautta ja ymmärtää kritiikkiä, mutta varsinkin pelaajahankinnoissa nää negat menee aika usein yli. Silloin kun Kestner signattiin Tepsiin, kommenttina oli muunmuassa:

"Kieltämättä Kestnerissä haisee viimekauden Anton Holm. Laukaus on tulinen ja tarkka, mutta 5v5 pelaaminen on aivan karmealla tasolla. Oikeastaan kaikki viittaa täysin samanlaiseen pelaajaan, kuin mitä Holm oli."

Tällä tapaa kommentoi muuten nimimerkki, jonka mielestä Dal Colle on ihan paska kolmen matsin jälkeen. Ei muuta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
"Kieltämättä Kestnerissä haisee viimekauden Anton Holm. Laukaus on tulinen ja tarkka, mutta 5v5 pelaaminen on aivan karmealla tasolla. Oikeastaan kaikki viittaa täysin samanlaiseen pelaajaan, kuin mitä Holm oli."

Tällä tapaa kommentoi muuten nimimerkki, jonka mielestä Dal Colle on ihan paska kolmen matsin jälkeen. Ei muuta.

Ensihavaintoni Kestneristä taisiko olla muutaman treenipelin jälkeen? Kyllä.

Olinko loppujen lopuksi niin paljoa väärässä? Ei Kestner Turussa ollut mikään maestro todellakaan 5v5 ja se laukaus oli erittäinkin tulinen ja tarkka. Ehkä erona Holmiin näen jälkikäteen näen tietynlaisen luonteen ja Kessu meni kovaa tilanteisiin. Ei myöskään fleguillut läheskään niin paljon mitä Holm. Mielestäni Kestner ei kuitenkaan 5v5 kokonaisvaltaisessa pelaamisessa Liigassa ollut lähellekkään kärkeä. Ei edes oman joukkueensa.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Koska tämä on keskustelupalsta.
Sinä olet tänään käynyt tällä keskustelupalstalla kertomassa, että Ismo Lehkosen kertomat asiat ei pidä vettä, koska hän vihaa Tepsiä ja kehoittamassa yhtä nimimerkkiä poistumaan keskustelusta, koska hän ei edusta TPS-yhteisön arvoja.

Tule nyt vittu ulos sieltä Ry:n, jo myydystä saunasta.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Ensihavaintoni Kestneristä taisiko olla muutaman treenipelin jälkeen? Kyllä.

Olinko loppujen lopuksi niin paljoa väärässä? Ei Kestner Turussa ollut mikään maestro todellakaan 5v5 ja se laukaus oli erittäinkin tulinen ja tarkka. Ehkä erona Holmiin näen jälkikäteen näen tietynlaisen luonteen ja Kessu meni kovaa tilanteisiin. Ei myöskään fleguillut läheskään niin paljon mitä Holm. Mielestäni Kestner ei kuitenkaan 5v5 kokonaisvaltaisessa pelaamisessa Liigassa ollut lähellekkään kärkeä. Ei edes oman joukkueensa.

Silti jaksat Lukon osiossa käydä ylistämässä Kestneriä aivan jatkuvasti. Onko Lukko nyt osunut sellaiseen kultasuoneen Kestnerin kanssa kuin annat ymmärtää?

"Juu ei Kestner varmaan ikinä tule huono olemaan, mutta kun se potentiaali on niin hurja."

"Saako sellasiakin jotka on todistaneet pystyvänsä tekemään joka toiseen peliin häkin Liigassa? Ei pahalla, mutta ei ne taidot tai laukaus ole mihinkään kadonnut vuodessa."


Saako sellaisiakin jotka ovat todistaneet pärjäävänsä Barry Trotzin joukkueessa yli 100 peliä änärissä Liigaan ihan tuosta vaan? Dal Colle on varmaan ilman potentiaalia ollut änärin 5. varaus?

Eihän Kestner mikään 5vs5 maestro ollut, teki tärkeitä maaleja, en kiellä sitä, mutta vähän menee tuo jeesustelu yli. Tuskin Dal Collenkaan taidot on mihinkään hävinnyt, jos on vielä viime ja edelliskaudella änäriä pelannut? Vai onko?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Silti jaksat Lukon osiossa käydä ylistämässä Kestneriä aivan jatkuvasti. Onko Lukko nyt osunut sellaiseen kultasuoneen Kestnerin kanssa kuin annat ymmärtää?

"Juu ei Kestner varmaan ikinä tule huono olemaan, mutta kun se potentiaali on niin hurja."

"Saako sellasiakin jotka on todistaneet pystyvänsä tekemään joka toiseen peliin häkin Liigassa? Ei pahalla, mutta ei ne taidot tai laukaus ole mihinkään kadonnut vuodessa."


Saako sellaisiakin jotka ovat todistaneet pärjäävänsä Barry Trotzin joukkueessa yli 100 peliä änärissä Liigaan ihan tuosta vaan? Dal Colle on varmaan ilman potentiaalia ollut änärin 5. varaus?

Eihän Kestner mikään 5vs5 maestro ollut, teki tärkeitä maaleja, en kiellä sitä, mutta vähän menee tuo jeesustelu yli. Tuskin Dal Collenkaan taidot on mihinkään hävinnyt, jos on vielä viime ja edelliskaudella änäriä pelannut? Vai onko?

Ylistän Kestneriä, koska pisteidenteko potentiaali on hurja? Miten se liittyy mitenkään 5v5 pelaamiseen tai jeesusteluun? Kestnerillä on laukaus ja taito käyttää sitä Liigassa erittäin tehokkaasti. Ei hän silti mikään 5v5 taikuri ole, enkä ole sellaista väittänytkään?

Mitä tulee Collesta. Taidot eivät välttämättä ole hävinneet, mutta saadaanko niitä irti täällä? Niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin sanoa, niin Liigassa ei pärjää jos luistelu takkuaa vähää alusta. Änärin pienessä kaukalossa luistelun merkitys ei ole niin valtaisa mitä täällä. Tällähetkellä näyttää siltä, että Collella ei jalka riitä täällä lähimainkaan, että pääsisi esittelemään mahdollisia taitojaan millä päässyt änäriin. Sandberg oli viimekaudelta erittäin hyvä esimerkki mitä tapahtuu jos on taitoa, mutta ei jalkoja. Ei hyviä asioita. Tähän lisättynä Collen selkeä flegumainen selkä pystyssä luistelu, niin on todella vaikea nähdä valoista tulevaisuutta. Olisin huomattavasti optimistisempi mikäli Colle ei pärjäisi, koska ajoitukset menevät joukkuekavereiden kanssa ristiin tai ei osaisi träpätä tms. Perustelinko tarpeeksi hyvin palstapoliiseille?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Mitä tulee Collesta. Taidot eivät välttämättä ole hävinneet, mutta saadaanko niitä irti täällä? Niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin sanoa, niin Liigassa ei pärjää jos luistelu takkuaa vähää alusta. Änärin pienessä kaukalossa luistelun merkitys ei ole niin valtaisa mitä täällä. Tällähetkellä näyttää siltä, että Collella ei jalka riitä täällä lähimainkaan, että pääsisi esittelemään mahdollisia taitojaan millä päässyt änäriin. Sandberg oli viimekaudelta erittäin hyvä esimerkki mitä tapahtuu jos on taitoa, mutta ei jalkoja. Ei hyviä asioita. Tähän lisättynä Collen selkeä flegumainen selkä pystyssä luistelu, niin on todella vaikea nähdä valoista tulevaisuutta. Olisin huomattavasti optimistisempi mikäli Colle ei pärjäisi, koska ajoitukset menevät joukkuekavereiden kanssa ristiin tai ei osaisi träpätä tms. Perustelinko tarpeeksi hyvin palstapoliiseille?

En nyt saa järkevästi lainattua näitä, joten kokeillaan näin:

Niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin sanoa, niin Liigassa ei pärjää jos luistelu takkuaa vähää alusta. Änärin pienessä kaukalossa luistelun merkitys ei ole niin valtaisa mitä täällä. - väitätkö tosissaan, että Liigassa vaaditaan parempaa luistelua kuin änärissä? Siis ihan oikeasti? Kyllähän Liiga on "luisteluliiga", mutta ero änäriin on oikeasti valovuoden.

Tähän lisättynä Collen selkeä flegumainen selkä pystyssä luistelu, niin on todella vaikea nähdä valoista tulevaisuutta. - otantahan on noin kolme peliä, lukitaanko vastaus?

Perustelinko tarpeeksi hyvin palstapoliiseille? - en ole palstapoliisi, mutta sinänsä kunnioitettavaa että minua sellaisena jo pidetään.
 

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitten taas toisaalta, kun hommataan NHL:n 5. varaus kahdeksan vuoden takaa, niin ollaan helvetin innoissaan. Niin olen minäkin, edelleen. Mutta kun ei paina ensimmäiseen kolmeen matsiin tehoja, niin paskahan tuo on. Painuis takas kotimaahansa vaikka sitten sinne AHL / NHL välimaastoon, mutta ei kelpaa tänne. Ei tottunut isoon kaukaloon viikossa, niin ei varmaan totu koskaan. Tai jotain sinnepäin.
Ei kai meille nyt mikään vuosientakainen Nhl:n vitosvaraus riitä, kun täällä epäiltiin, ettei edes viime kesän Nhl:n ykkösvaraus mahtuisi välttämättä tämän kauden Tepsin kokoonpanoon.
 

foligno

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Dal Colle on ollut suht huono, mutta miehestä selvästi näkee, että on aivan pihalla täkäläisessä liigassa, jossa pelataan täysin eri lajia kuin Pohjois-Amerikassa. Tämä on projekti, jonka lopputuloksen näkee keväällä. Miehen oma asenne ja maltti sekä kommunikaation onnistuminen valmennuksen kanssa lienee ratkaisevaa. Kehonkieli on hiukan ulkopuolisen oloinen ja se tässä ehkä eniten huolettaa, mutta sekin saattaa olla täysin luonteenomainen juttu. Annetaan nyt 10-15 peliä ennen kuin tuomitaan. Se potentiaali siellä pitäisi olla liigan huippupelaajaksi kunhan opettelee nöyrästi talon tavoille ja oppii sitä kautta jalostamaan omat vahvuutensa täkäläiseen peliin. Onnistumisia toki kaivataan, vaikka sitten jotain tuuripomppumaalia. Se varmaan helpottaisi henkisesti.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Tule nyt vittu ulos sieltä Ry:n, jo myydystä saunasta.
Mulla on ihan omat saunat, kiitos vihjailuista.

Mun on vaan kovin vaikeaa nähdä olevani tässä asiassa väärässä. Et halutaanko tänne ”kaikki on paskaa paitsi kusi” -äkäpussittelua vai todellista keskustelua ja jopa puoliammattilaistason analyysiä pelistä ja joukkueen tekemisestä.

Jälkimmäiseen viitaten, aika moni mainio ja pelilukutaitoinen kirjoittaja on täältä vetäytynyt tai käy enää tosi harvoin. Tosi sääli. Missä esim @Suurmestari tai @khufu ? Itse pidin about vuoden tauon viime syksyn Nordiksen pelin jälkeen, koska väärin voitettu ja kannatettu. Tää on valitettavasti mennyt vaan huonommaksi sen jälkeen. Moderointi aika nolla these days?

Valitettavaa koko jatkiksen kannalta, täältä rivijäsenistä on noussut monia ihan avustaja-/toimittajahommiakin tehneitä. Ei nousse enää.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mulla on ihan omat saunat, kiitos vihjailuista.

Mun on vaan kovin vaikeaa nähdä olevani tässä asiassa väärässä. Et halutaanko tänne ”kaikki on paskaa paitsi kusi” -äkäpussittelua vai todellista keskustelua ja jopa puoliammattilaistason analyysiä pelistä ja joukkueen tekemisestä.

Jälkimmäiseen viitaten, aika moni mainio ja pelilukutaitoinen kirjoittaja on täältä vetäytynyt tai käy enää tosi harvoin. Tosi sääli. Missä esim @Suurmestari tai @khufu ? Itse pidin about vuoden tauon viime syksyn Nordiksen pelin jälkeen, koska väärin voitettu ja kannatettu. Tää on valitettavasti mennyt vaan huonommaksi sen jälkeen. Moderointi aika nolla these days?

Valitettavaa koko jatkiksen kannalta, täältä rivijäsenistä on noussut monia ihan avustaja-/toimittajahommiakin tehneitä. Ei nousse enää.

Kumman asialla nyt olet? Sinua haittaa se, että täällä annetaan onelinereina kritiikkiä, jonka takia ei saada keskustelua aikaiseksi? Ilmeisesti kuitenkaan ne positiiviset onelinerit eivät ole ongelma?

Lukisin mielelläni näitä ”puoliammattilaistason analyysejä”. Rohkeasti vaan nyt värkkäämään kun aloitit! Ei kirjoiteta enää tänne palstalle mitään viestejä jotka eivät sisällä vähintään 3000 merkkiä sekä termejä PAPP ja HAPP?

Minun on todella vaikea ymmärtää kuka olisi täällä esteenä joillekkin analyyseille? Esimerkiksi @Mr.Fox tekee helvetin hienoa duunia kvartaaliseurannoissa ja siinä on oikeasti tekemisen makua ja niitä on todella ilo lukea.

Alkaa mennä kyllä sitten taas rutkasti ohi ketjun aiheen, joten voisi siirtää nämä keskustelut johonkin toiseen ketjuun tai värkätä sellaisen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
On ihan selvää, että Dal Collelta ei ole parasta nähty.

Mitä tulee keskusteluun palstan tasosta, niin sellaisen jonkun ilmanpuhdistusketjun voisi värkätä ja siellä voisivat halukkaat vääntää keskenään.

Meininki on paikoitellen sellaista, että x kirjottaa Töppösen olevan paska ja y vastaa, että ei ole, johon x vastaa: "Miksi haluat viedä sananvapauteni?"

Itse olen sitä mieltä, että tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa mitä tykkää, mutta samaan aikaan pitää hyväksyä omiin teksteihin kohdistuva kritiikki. Kaikista väsyttävintä on sellainen "mitään ei saa sanoa" -tyylinen uhriutuminen sen jälkeen kun on spämmännyt tänne sata viestiä päivässä. Se on oikeastaan ainoa asia joka tällä palstalla saa allekirjoittaneen vaihtamaan välilehteä FutisForumille.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ensi viikon kolmen pelin jälkeen on lähes kahden viikon majutauko. Dal Collea pitäisi treenauttaa tuolla välillä eikä päästää Hultsin tyyppisesti lomareissulle Keski-Eurooppaan. Mahtoikohan äijä kuvitella tulevansa lähesänäri-ykköskierroksenvaraus-statuksella dominoimaan johonkin pohjoiseurooppalaiseen pikkuliigaan? Tuskin enää kuvittelee.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
On ihan selvää, että Dal Collelta ei ole parasta nähty.

Mitä tulee keskusteluun palstan tasosta, niin sellaisen jonkun ilmanpuhdistusketjun voisi värkätä ja siellä voisivat halukkaat vääntää keskenään.

Meininki on paikoitellen sellaista, että x kirjottaa Töppösen olevan paska ja y vastaa, että ei ole, johon x vastaa: "Miksi haluat viedä sananvapauteni?"

Itse olen sitä mieltä, että tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa mitä tykkää, mutta samaan aikaan pitää hyväksyä omiin teksteihin kohdistuva kritiikki. Kaikista väsyttävintä on sellainen "mitään ei saa sanoa" -tyylinen uhriutuminen sen jälkeen kun on spämmännyt tänne sata viestiä päivässä. Se on oikeastaan ainoa asia joka tällä palstalla saa allekirjoittaneen vaihtamaan välilehteä FutisForumille.
Monella on tarve asian sijaan käydä keskustelua toisista kirjoittajista. Sellainen tappaa kaiken keskustelun. Miksi kirjoittaa mitään, kun siitä saa persoonakohtaisen paskamyrskyn niskaansa. Varsinkin, kun nämä asiat ei nyt vaan ole mitään elämää suurempia.
 

JohnVeiNe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TURKU - ÅBO
Mikäs muuten on Munkin tilanne? Yleensä voittopuhevideoiden perusteella istunut oven vieressä? Nyt näytti olevan paikka tyhjä ja nimilappu poistettu?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
DC on päässyt vetämään kuusi kertaa, josta ainakin kolme on paraatipaikalta. Vetopaikkojen suhteen yksi Tepsin kovimpia tilastoissa.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Itse annan Dal Collelle sen 10-15 peliä aikaa herätä ennen kuin heitän kaveria luiskaan. Tässä realisoituu niitä riskejä mistä muistan itsekin kirjoittaneeni toisaalla eli joukkue olisi hyvä olla valmis kauteen lähdettäessä ja kauden aikana tulevat hankinnat olisivat vaan paikkauksia kokoonpanoon. On ihan eri tulla joukkueen mukaan aloituspalaveriin ja kesätreeneihin ja päästä oikeasti hommaan kiinni heti alusta. Nyt tulet toiselta mantereelta kesken kautta uutena ja kaikki on aloitettava nollasta kun muut ovat vetäneet yhtä köyttä jo 4-5 kuukautta. Tähän lisäksi joukkueeseen tutustuminen, pelityyliin oppiminen, liigaan oppiminen jne. Joiltain varmasti onnistuu, mutta ei kaikilta.

Sen sijaan niinkuin kesällä kirjoittelin Kosmachuckista ja Rechistä, niin Kosman osalta osaan ottaa jo sulkaa hattuun. Arvasin ettei Itävallan liigasta tule maalijyrää ja ykköskentän supertähteä kuin kerran vuosisataan. Rech aloitti hyvin, mutta alkaa hiipua samalla tavalla kuin muuan Hults viime kaudella. Sekin lupaili, pelasi kultapotalla, mutta lopulta oli poppareilla. Rech:llekin annan kyllä vielä aikaa, koska kaveri raastaa ja sijoittuu hyvin.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen sijaan niinkuin kesällä kirjoittelin Kosmachuckista ja Rechistä, niin Kosman osalta osaan ottaa jo sulkaa hattuun. Arvasin ettei Itävallan liigasta tule maalijyrää ja ykköskentän supertähteä kuin kerran vuosisataan. Rech aloitti hyvin, mutta alkaa hiipua samalla tavalla kuin muuan Hults viime kaudella. Sekin lupaili, pelasi kultapotalla, mutta lopulta oli poppareilla. Rech:llekin annan kyllä vielä aikaa, koska kaveri raastaa ja sijoittuu hyvin.
Näissä on vain se, että pelaa logolle paljon enemmän. Ei jätä kyllä työntekoa ollenkaan kesken niinkuin Hults & co viime kaudella. Kossullakin Tammelan jälkeen paras +/- tilasto hyökkääjistä (+5) niin kyllä hän jäällä tekee oikeita asioita. Samoin 1+5 ei nyt niin hirveän huonosti ole. Paremmalla viimeistelyllä olisi useampi maali.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näissä on vain se, että pelaa logolle paljon enemmän. Ei jätä kyllä työntekoa ollenkaan kesken niinkuin Hults & co viime kaudella. Kossullakin Tammelan jälkeen paras +/- tilasto hyökkääjistä (+5) niin kyllä hän jäällä tekee oikeita asioita. Samoin 1+5 ei nyt niin hirveän huonosti ole. Paremmalla viimeistelyllä olisi useampi maali.

Joo ei voi Kossua työmoraalista syyttää. Nöyrästi painaa hommia ja kameran välityksellä on hyvällä fiiliksellä vaikka ei maaleja tulekaan. Eilenkin oli ensimmäinen joka riensi Ilomäen kainaloon tämän tehtyä voittomaalin.
 

Ewald

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Florida Panthers, Magpies
Joo ei voi Kossua työmoraalista syyttää. Nöyrästi painaa hommia ja kameran välityksellä on hyvällä fiiliksellä vaikka ei maaleja tulekaan. Eilenkin oli ensimmäinen joka riensi Ilomäen kainaloon tämän tehtyä voittomaalin.
Eikä se nyt koko joukkueen osaltakaan mitään maalijuhlaa ja ilotulitusta ole ollut. Työnteon ja plus-miinus-tilaston merkitys arvioinneissa korostuu ja ihan mallikkaasti niillä alueilla saavutukset ovat olleet. Vaikkei Arto Heiskasen yhden Mestiskauden plus-miinusennätys +90 ei ylittyisikään. ;o)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös