Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä. Toki tykkäyksiä satelee, koska maalilla on kohtuu suuri oppositio.Jos et pysty siihen, niin pakkaa veitsesi ja poistu.
Jasun hunajacast vierailussa mies totesi, että tällä hetkellä treenataan, jotta keväällä jaksetaan. Kyllä tuo varmaan on reenijumia. Selkä ei ainakaan enään ole niin suorana mitä ensimmäisissä treeneissä ja pelissä. Pieniä huolestuttavia piirteitä miehessä on, mutta jos olet neppailut kiviä koko kesän ja odotellut änärilappua niin kesä on voinut jäädä suht vajaaksi. Toivottavasti mies tuosta vetreytyyVoiko olla niin että DC on vaan yksinkertaisesti treenattu tukkoon? En mä ainakaan osaa uskoa että tuolla tukkoisella liikkeellä pelataan yhtään matsin NHL:ssa.
Koska tämä on keskustelupalsta. Pikaistuksissa kirjoitetut ja täysin perustelua vailla roiskitut oneliner-oksennukset joka ikisestä joukkueeseen liittyvästä asiasta vuorollaan eivät ole keskustelua.Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä.
Parhaita viestejä, mitä olen hetkeen lukenut. Se on juuri näin.Täytyy vähän ihmetellä, että minkä takia joku kirjoittelee keskustelupalstalle tämänkaltaisia viestejä. Toki tykkäyksiä satelee, koska maalilla on kohtuu suuri oppositio.
Itse kuitenkin näen tämän TPS:n osion ihan jatkoajan kärkijoukoissa joukkueosioissa, koska täällä on melkoisen vireää keskustelua. Ihan vitun aneemista olisi jos me kaikki täällä joukolla kehuttaisiin tätä nykyistä 0-5 träppiä omalla sinisellä ja muisteltaisiin miten hyvin Haapanen mailahäiritsi toisen erän neljännessä vaihdossa hakaten Tapparahyökkääjän ranteet paskaksi.
Jos jonkun kirjoitukset on ylitsepääsemättömän ärayttäviä, niin hänet ymmärtääkseni pystyy täällä hiljentämään itseltään. Näetkö ihan oikeasti tänne kirjoittelun miltään osin liittyvän TPS-yhteisön arvoihin, vittu herätys.
Itse vähän aikaa sitten vapauduin pelikiellosta, joka vähän sivusi kiistelyä @Spine :n kanssa ja olen ollut useasti hänen kanssa eri mieltä, joten hänen perskärpäsiinsä en lukeudu kuuluvani.
"Kieltämättä Kestnerissä haisee viimekauden Anton Holm. Laukaus on tulinen ja tarkka, mutta 5v5 pelaaminen on aivan karmealla tasolla. Oikeastaan kaikki viittaa täysin samanlaiseen pelaajaan, kuin mitä Holm oli."
Tällä tapaa kommentoi muuten nimimerkki, jonka mielestä Dal Colle on ihan paska kolmen matsin jälkeen. Ei muuta.
Sinä olet tänään käynyt tällä keskustelupalstalla kertomassa, että Ismo Lehkosen kertomat asiat ei pidä vettä, koska hän vihaa Tepsiä ja kehoittamassa yhtä nimimerkkiä poistumaan keskustelusta, koska hän ei edusta TPS-yhteisön arvoja.Koska tämä on keskustelupalsta.
Ensihavaintoni Kestneristä taisiko olla muutaman treenipelin jälkeen? Kyllä.
Olinko loppujen lopuksi niin paljoa väärässä? Ei Kestner Turussa ollut mikään maestro todellakaan 5v5 ja se laukaus oli erittäinkin tulinen ja tarkka. Ehkä erona Holmiin näen jälkikäteen näen tietynlaisen luonteen ja Kessu meni kovaa tilanteisiin. Ei myöskään fleguillut läheskään niin paljon mitä Holm. Mielestäni Kestner ei kuitenkaan 5v5 kokonaisvaltaisessa pelaamisessa Liigassa ollut lähellekkään kärkeä. Ei edes oman joukkueensa.
Silti jaksat Lukon osiossa käydä ylistämässä Kestneriä aivan jatkuvasti. Onko Lukko nyt osunut sellaiseen kultasuoneen Kestnerin kanssa kuin annat ymmärtää?
"Juu ei Kestner varmaan ikinä tule huono olemaan, mutta kun se potentiaali on niin hurja."
"Saako sellasiakin jotka on todistaneet pystyvänsä tekemään joka toiseen peliin häkin Liigassa? Ei pahalla, mutta ei ne taidot tai laukaus ole mihinkään kadonnut vuodessa."
Saako sellaisiakin jotka ovat todistaneet pärjäävänsä Barry Trotzin joukkueessa yli 100 peliä änärissä Liigaan ihan tuosta vaan? Dal Colle on varmaan ilman potentiaalia ollut änärin 5. varaus?
Eihän Kestner mikään 5vs5 maestro ollut, teki tärkeitä maaleja, en kiellä sitä, mutta vähän menee tuo jeesustelu yli. Tuskin Dal Collenkaan taidot on mihinkään hävinnyt, jos on vielä viime ja edelliskaudella änäriä pelannut? Vai onko?
Mitä tulee Collesta. Taidot eivät välttämättä ole hävinneet, mutta saadaanko niitä irti täällä? Niin nurinkuriselta kuin se kuulostaakin sanoa, niin Liigassa ei pärjää jos luistelu takkuaa vähää alusta. Änärin pienessä kaukalossa luistelun merkitys ei ole niin valtaisa mitä täällä. Tällähetkellä näyttää siltä, että Collella ei jalka riitä täällä lähimainkaan, että pääsisi esittelemään mahdollisia taitojaan millä päässyt änäriin. Sandberg oli viimekaudelta erittäin hyvä esimerkki mitä tapahtuu jos on taitoa, mutta ei jalkoja. Ei hyviä asioita. Tähän lisättynä Collen selkeä flegumainen selkä pystyssä luistelu, niin on todella vaikea nähdä valoista tulevaisuutta. Olisin huomattavasti optimistisempi mikäli Colle ei pärjäisi, koska ajoitukset menevät joukkuekavereiden kanssa ristiin tai ei osaisi träpätä tms. Perustelinko tarpeeksi hyvin palstapoliiseille?
Ei kai meille nyt mikään vuosientakainen Nhl:n vitosvaraus riitä, kun täällä epäiltiin, ettei edes viime kesän Nhl:n ykkösvaraus mahtuisi välttämättä tämän kauden Tepsin kokoonpanoon.Sitten taas toisaalta, kun hommataan NHL:n 5. varaus kahdeksan vuoden takaa, niin ollaan helvetin innoissaan. Niin olen minäkin, edelleen. Mutta kun ei paina ensimmäiseen kolmeen matsiin tehoja, niin paskahan tuo on. Painuis takas kotimaahansa vaikka sitten sinne AHL / NHL välimaastoon, mutta ei kelpaa tänne. Ei tottunut isoon kaukaloon viikossa, niin ei varmaan totu koskaan. Tai jotain sinnepäin.
Mulla on ihan omat saunat, kiitos vihjailuista.Tule nyt vittu ulos sieltä Ry:n, jo myydystä saunasta.
Mulla on ihan omat saunat, kiitos vihjailuista.
Mun on vaan kovin vaikeaa nähdä olevani tässä asiassa väärässä. Et halutaanko tänne ”kaikki on paskaa paitsi kusi” -äkäpussittelua vai todellista keskustelua ja jopa puoliammattilaistason analyysiä pelistä ja joukkueen tekemisestä.
Jälkimmäiseen viitaten, aika moni mainio ja pelilukutaitoinen kirjoittaja on täältä vetäytynyt tai käy enää tosi harvoin. Tosi sääli. Missä esim @Suurmestari tai @khufu ? Itse pidin about vuoden tauon viime syksyn Nordiksen pelin jälkeen, koska väärin voitettu ja kannatettu. Tää on valitettavasti mennyt vaan huonommaksi sen jälkeen. Moderointi aika nolla these days?
Valitettavaa koko jatkiksen kannalta, täältä rivijäsenistä on noussut monia ihan avustaja-/toimittajahommiakin tehneitä. Ei nousse enää.
Monella on tarve asian sijaan käydä keskustelua toisista kirjoittajista. Sellainen tappaa kaiken keskustelun. Miksi kirjoittaa mitään, kun siitä saa persoonakohtaisen paskamyrskyn niskaansa. Varsinkin, kun nämä asiat ei nyt vaan ole mitään elämää suurempia.On ihan selvää, että Dal Collelta ei ole parasta nähty.
Mitä tulee keskusteluun palstan tasosta, niin sellaisen jonkun ilmanpuhdistusketjun voisi värkätä ja siellä voisivat halukkaat vääntää keskenään.
Meininki on paikoitellen sellaista, että x kirjottaa Töppösen olevan paska ja y vastaa, että ei ole, johon x vastaa: "Miksi haluat viedä sananvapauteni?"
Itse olen sitä mieltä, että tänne saa kirjoitella sääntöjen puitteissa mitä tykkää, mutta samaan aikaan pitää hyväksyä omiin teksteihin kohdistuva kritiikki. Kaikista väsyttävintä on sellainen "mitään ei saa sanoa" -tyylinen uhriutuminen sen jälkeen kun on spämmännyt tänne sata viestiä päivässä. Se on oikeastaan ainoa asia joka tällä palstalla saa allekirjoittaneen vaihtamaan välilehteä FutisForumille.
Mikäs muuten on Munkin tilanne? Yleensä voittopuhevideoiden perusteella istunut oven vieressä? Nyt näytti olevan paikka tyhjä ja nimilappu poistettu?
Näissä on vain se, että pelaa logolle paljon enemmän. Ei jätä kyllä työntekoa ollenkaan kesken niinkuin Hults & co viime kaudella. Kossullakin Tammelan jälkeen paras +/- tilasto hyökkääjistä (+5) niin kyllä hän jäällä tekee oikeita asioita. Samoin 1+5 ei nyt niin hirveän huonosti ole. Paremmalla viimeistelyllä olisi useampi maali.Sen sijaan niinkuin kesällä kirjoittelin Kosmachuckista ja Rechistä, niin Kosman osalta osaan ottaa jo sulkaa hattuun. Arvasin ettei Itävallan liigasta tule maalijyrää ja ykköskentän supertähteä kuin kerran vuosisataan. Rech aloitti hyvin, mutta alkaa hiipua samalla tavalla kuin muuan Hults viime kaudella. Sekin lupaili, pelasi kultapotalla, mutta lopulta oli poppareilla. Rech:llekin annan kyllä vielä aikaa, koska kaveri raastaa ja sijoittuu hyvin.
Näissä on vain se, että pelaa logolle paljon enemmän. Ei jätä kyllä työntekoa ollenkaan kesken niinkuin Hults & co viime kaudella. Kossullakin Tammelan jälkeen paras +/- tilasto hyökkääjistä (+5) niin kyllä hän jäällä tekee oikeita asioita. Samoin 1+5 ei nyt niin hirveän huonosti ole. Paremmalla viimeistelyllä olisi useampi maali.
Eikä se nyt koko joukkueen osaltakaan mitään maalijuhlaa ja ilotulitusta ole ollut. Työnteon ja plus-miinus-tilaston merkitys arvioinneissa korostuu ja ihan mallikkaasti niillä alueilla saavutukset ovat olleet. Vaikkei Arto Heiskasen yhden Mestiskauden plus-miinusennätys +90 ei ylittyisikään. ;o)Joo ei voi Kossua työmoraalista syyttää. Nöyrästi painaa hommia ja kameran välityksellä on hyvällä fiiliksellä vaikka ei maaleja tulekaan. Eilenkin oli ensimmäinen joka riensi Ilomäen kainaloon tämän tehtyä voittomaalin.