TPS kaudella 2021–2022

  • 533 224
  • 2 686

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Enpä tiedä, ehkä omille A-junnille niitä näytönpaikkoja ennemmin, kuten eilen Saarelle, joka pelasi ihan kohtuullisesti. Niin lyhyt stintti tämä Matinmikon juttu, että olisi ehkä hoitunut omillakin. Mutta, antaa miehen näyttää.
Tomppa voisi kaivaa kuvetta ja hommata kunnon puolustajan vähintään loppukaudeksi. Tarvetta on varmasti.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Tomppa voisi kaivaa kuvetta ja hommata kunnon puolustajan vähintään loppukaudeksi. Tarvetta on varmasti.

En ihmettelisi jos Lalonde olisi saatavilla vuoden vaihteen jälkeen. Ammattimies haluaisi varmasti pelata pudotuspelejä keväällä
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Enpä tiedä, ehkä omille A-junnille niitä näytönpaikkoja ennemmin, kuten eilen Saarelle, joka pelasi ihan kohtuullisesti. Niin lyhyt stintti tämä Matinmikon juttu, että olisi ehkä hoitunut omillakin. Mutta, antaa miehen näyttää.
Tomppa voisi kaivaa kuvetta ja hommata kunnon puolustajan vähintään loppukaudeksi. Tarvetta on varmasti.

Eilen Eronen ja Arell painoivat miehekkäästi melkeen puoli ottelua, koska Saari oli niin pihalla/ei uskallettu peluuttaa enempää. Ihan hyvä, että tonne pakistoon tulee nyt joku kellä on kokemusta Liigasta eikä keltanokka.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eilen Eronen ja Arell painoivat miehekkäästi melkeen puoli ottelua, koska Saari oli niin pihalla/ei uskallettu peluuttaa enempää. Ihan hyvä, että tonne pakistoon tulee nyt joku kellä on kokemusta Liigasta eikä keltanokka.

Saari oli pihalla alussa se on totta, mutta muutoin suoritui ihan kelvollisesti. Toivotaan, että tämä kaappaus Porista tuo meille ilon hetkiä.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eilen Eronen ja Arell painoivat miehekkäästi melkeen puoli ottelua, koska Saari oli niin pihalla/ei uskallettu peluuttaa enempää. Ihan hyvä, että tonne pakistoon tulee nyt joku kellä on kokemusta Liigasta eikä keltanokka.

Tästä samaa mieltä ja sen lisäksi sieltä a-junnuista on jo tuotu Suomea ja Pullia jotka nyt molemmat loukkaantuneita. Varmaan halutaan säilyttää myös A-junnuissa kilpailukyvykkyys.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Outo hankinta, mutta ilmeisesti tähän kauteen ei enää taloudellisesti panosteta, niin ”vahvistukset” on sitten luokkaa, ei mahdu kunnolla edes persviimeisenä olevan joukkueen kokoonpanoon, mutta meille kelpaa.

Noh, määrää tässä varmaan sitten haettiiin…
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Outo hankinta, mutta ilmeisesti tähän kauteen ei enää taloudellisesti panosteta, niin ”vahvistukset” on sitten luokkaa, ei mahdu kunnolla edes persviimeisenä olevan joukkueen kokoonpanoon, mutta meille kelpaa.

Noh, määrää tässä varmaan sitten haettiiin…

Reilun viikon laina, jolla kirjaimellisesti paikataan poissaoloja. Kyseessä ei ole siis mikään hakemalla haettu "vahvistus"
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Aleksi Matinmikko Tepsiin 11. joulukuuta saakka.

Junnuissahan tämä nuoriherra on takonut puolustajalle tosi hyviä tehoja, muista avuista ei käsitystä. Joka tapauksessa kertonee siitä että AMM:n vahvuudet lienee kiekollisessa pelissä.

Toivottavasti onnistuu tällä lyhyellä stuntilla ja lyö hyvät näytöt pöytään. Potentiaalia on varmasti.
 

Vode

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Matinmikko on myös Ahokkaalle tuttu jo junnumaajoukkueajoista vaikkei mihinkään arvoturnauksiin asti olekkaan päässyt.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Omituinen hankinta. Ihan kuin A:sta ei olisi voinut nostaa sinne jämäminuuteille jotain peruspakkia. Nykyään ei hankinnoissa ole enää särmää. Oi aikoja, kun kesken kauden Kajaanista ostettiin Heikkisjarkko Turkuun, joka oli 175 sentin varrellaan todella uskottava ilmestys, kuin juuri Stihlin narikkaan luonut Nälkämaiden metsuri, josta näki ensimmäisestä luistimen potkusta asti, että mies laittaa aivan kaiken likoon.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
02.12.2021 - ÄSS: Ässät vuokraa Aleksi Matinmikon TPS:ään
"Ässät on vuokrannut - - - puolustaja Aleksi Matinmikon Turun Palloseuraan. - - - Matinmikon sopimus ulottuu lähtökohtaisesti 11. joulukuuta asti."

Mikäli Aleksi Matinmikko on TPS:n pelaavassa kokoonpanossa jo tänään, hänellä on neljä ottelua aikaa osoittaa tasonsa. Ässien julkaisemassa uutisessa oli mielenkiintoinen sana: "lähtökohtaisesti". Toisin sanoen mulla on sellainen tunne, että mikäli Matinmikko näyttää tämän ja ensi viikon otteluissa vähääkään osaavansa pelata, jatkoa on luvassa. Ensin U20-kisojen yli, jonka jälkeen loppukausi + kahden vuoden sopimus?
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
02.12.2021 - ÄSS: Ässät vuokraa Aleksi Matinmikon TPS:ään
"Ässät on vuokrannut - - - puolustaja Aleksi Matinmikon Turun Palloseuraan. - - - Matinmikon sopimus ulottuu lähtökohtaisesti 11. joulukuuta asti."

Mikäli Aleksi Matinmikko on TPS:n pelaavassa kokoonpanossa jo tänään, hänellä on neljä ottelua aikaa osoittaa tasonsa. Ässien julkaisemassa uutisessa oli mielenkiintoinen sana: "lähtökohtaisesti". Toisin sanoen mulla on sellainen tunne, että mikäli Matinmikko näyttää tämän ja ensi viikon otteluissa vähääkään osaavansa pelata, jatkoa on luvassa. Ensin U20-kisojen yli, jonka jälkeen loppukausi + kahden vuoden sopimus?


Jotain tuollaista itsekin ajattelin. Kyllä tässä haisee, että katsotaan millanen tapaus on ja sitten pidempää pahvia, jos pojassa on potentiaalia. Hyvä hankinta, ei maksa mitään ja samalla nähdään onko tässä tulevaisuuden potentiaalia. Kun lasaretti tyhjenee, niin eihän mies tällä kaudella enää sen jälkeen tule peliaikaa saamaan, mutta tässä katsotaan selkeästi enemmän tulevaisuuteen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulle kelpaa tämä laina. Nuori kaveri, Ahokkaalle tuttu ja sopimus loppuu tähän kauteen. Neljän matsin try out ja sillä joko lunastaa sopimuksen tai takaisin Ässiin.
Varmasti helpompaa pelata Tepsin pakistossa kuin Ässien sekasortoisessa jumbojoukkueessa. Annetaan näyttää ennenkuin suolataan, edes kerran.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Varmasti ihan ok täytemies, mutta miksi täytyy tyytyä? TPS on sarjajohtaja ja meille hankitaan puolustaja suoraan Mestiksen Kokkolan Hermeksestä "vahvistamaan" joukkuetta. Totta kai voi onnistua ja saadaan hyvä kaveri takalinjoille, mutta lähtökohtaisesti odottaisin isompaa vaihdetta tähän pelaajaliikenteeseen. Toki voi olla, että siellä viritellään suurempiakin siirtoja taustalla loppu kaudeksi.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Varmasti ihan ok täytemies, mutta miksi täytyy tyytyä?
Mitään Matinmikolta pois ottamatta mietin aamulla ihan samaa. En ehkä katso riittävän kyynisestä kulmasta, mutta onhan se mahdollista, että Kallio puhui taannoin Hunajacastissa hyvinkin totta; markkinat ovat käsittämättömän kuivat, eikä "kunnon" vahvistuksia ole saatavilla. Oletan tuon koskevan myös vuokrapelaajamarkkinoita, eli kärjistetysti ykköskorin ukkoja ei vain ole saatavilla mutta joku tarvitaan, jolloin on pakko kaapia kakkos- ja ylijäämäkoreja ja kun tiedetään, että sieltä ei löydy, tai äärimmäisen harvoin löytyy hyviä, on pikkupakko tyytyä vähiten huonoon.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Jos katsoo millaisiin lainoihin/hankintoihin on ollut tyytyminen esimerkiksi Raumalla, niin kai ne markkinat yksinkertaisesti on tällä hetkellä heikot. Ollaan vielä liian kaukana siitä hetkestä, että heikosti suorittaneet seurat avaavat pajatsonsa, joten nyt mennään niillä mitä saatavissa on.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Tepsillä on hyvä historia Kärppätaustaisten pakkien kanssa. Enemmänkin Mikonmatilla on isot saappaat joihin verrataan. Harila, Haapakoski, Niskavaara, Loponen.. Ja loput joita en muista enää. Tämä on varmasti halpa. Tepsillä tuskin on syytä haaskata rahaa, kun talous surkea ja korona luo riskejä.
Itse laittaisin lisäksi ne isot rahat kiinni uusiin hyökkääjiin. Korpikoskea ei korvattu, Hults ei pelaa, Steenbergenin rooli on 3.kentän pörrääjä. Sandberg ei ole maalintekijä. Jasu pelaa 2.keskellä. Tässä ihan kylmää faktaa, missä tarve on.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä tämän lainan otan mielummin kuin pelattaisiin 5 puolustajalla jolloin kärkiukkojen pelikuorma kasvaisi suureksi ja riski uusiin loukkaantumisiin kasvaisi. Nyt pojalla on 4 peliä aika näyttää osaamista ja sem jälkeen voidaan katsella uudestaan.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tepsillä on hyvä historia Kärppätaustaisten pakkien kanssa. Enemmänkin Mikonmatilla on isot saappaat joihin verrataan. Harila, Haapakoski, Niskavaara, Loponen.. Ja loput joita en muista enää. Tämä on varmasti halpa. Tepsillä tuskin on syytä haaskata rahaa, kun talous surkea ja korona luo riskejä.
Itse laittaisin lisäksi ne isot rahat kiinni uusiin hyökkääjiin. Korpikoskea ei korvattu, Hults ei pelaa, Steenbergenin rooli on 3.kentän pörrääjä. Sandberg ei ole maalintekijä. Jasu pelaa 2.keskellä. Tässä ihan kylmää faktaa, missä tarve on.

Sen verran osittain off-topic että Niskavaara ei mitään mainetekoja Palloseurassa tehnyt, ei hirveästi edes pelannutkaan. Kolme muuta mainittua sen sijaan erittäin kovia ja menestystä niittäneitä ukkoja, Harila yksi kovimmista voittajatyypeistä koko seuran historiassa. Ja tosiaan, ennen kaikkea hyökkääjiä kaivataan.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Sen verran osittain off-topic että Niskavaara ei mitään mainetekoja Palloseurassa tehnyt, ei hirveästi edes pelannutkaan. Kolme muuta mainittua sen sijaan erittäin kovia ja menestystä niittäneitä ukkoja, Harila yksi kovimmista voittajatyypeistä koko seuran historiassa. Ja tosiaan, ennen kaikkea hyökkääjiä kaivataan.
Joo mulla on hämärä muistikuva, että Niskavaara täytti hyvin roolinsa. Tosin rooli taisi olla pieni. Kaverini hankki muistaakseni Niskavaaran paidan silloin.
Ja toki kun enemmän muistelee, ei voi ohittaa tietenkään Ilkka Mikkolaa!
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Joo mulla on hämärä muistikuva, että Niskavaara täytti hyvin roolinsa. Tosin rooli taisi olla pieni. Kaverini hankki muistaakseni Niskavaaran paidan silloin.
Ja toki kun enemmän muistelee, ei voi ohittaa tietenkään Ilkka Mikkolaa!

Jaakolla yhteensä 34 matsia runkosarjassa Tepsin liigaporukassa, 0+4=4.,+2, 16 min. Tosiaan rooli hyvin pieni. Mikkolasta kaikki sanottu, ei siihen lisättävää.
 

The Priest

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Turku
Omaa mutua, mutta luulen, että Tepsi on pistänyt ns. takataskuun rahat Kestneriä varten sitten kun KHL:n runkkari loppuu/Admiral haluaa hänestä luopua.
Sentterin hankinnalle sitten tarvittaessa hyväksyntä hallitukselta, jos akuutti selkeä tarve tulee. Joka kyllä alkaa olemaan akuutti jos Ine nyt loukkaantui.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulle ei aukea kyllä yhtään tuo Kestnerin haikailu. Tuntui että jätkä oli aika hapannaama kokoajan, vaikka olis maalinkin kiskaissut. Sopiiko tuohon joukkueeseen jossa on aivan helvetin hyvä fiilis tällä hetkellä. Sellainen fiilis myös että tuo jätkä ottaa vastaan sen tarjouksen missä on eniten nollia ja niitä joukkueita taitaa löytyä aika monta jotka lyö enemmän rahaa pöytään kuin TPS.
Joo joo, tiedossa on kuti ja maalintekoon tarvittavat aseet. Silti, mun nokkaan haisee iso floppiriski.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Mulle ei aukea kyllä yhtään tuo Kestnerin haikailu. Tuntui että jätkä oli aika hapannaama kokoajan, vaikka olis maalinkin kiskaissut. Sopiiko tuohon joukkueeseen jossa on aivan helvetin hyvä fiilis tällä hetkellä. Sellainen fiilis myös että tuo jätkä ottaa vastaan sen tarjouksen missä on eniten nollia ja niitä joukkueita taitaa löytyä aika monta jotka lyö enemmän rahaa pöytään kuin TPS.
Joo joo, tiedossa on kuti ja maalintekoon tarvittavat aseet. Silti, mun nokkaan haisee iso floppiriski.

Teki kuitenkin 24+25, joka oikeuttaa pistepörssin sijalle 3.

Ihmekkös, jos tälläinen kelpaisi uudelleen.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Teki kuitenkin 24+25, joka oikeuttaa pistepörssin sijalle 3.

Ihmekkös, jos tälläinen kelpaisi uudelleen.
Teki teki, nimenomaan viime kaudella. Mä puhun tästä kaudesta ja siitä että mun nokkaan haisee floppi tullessaan.
Ei mua haittaa jos Kessu tulee ja tekee loppukauteen 13+14 niin tervetuloa. Ja otan mielelläni vittuilut vastaan.
Mä ottaisin mieluummin viime kauden joukkueesta Iskhalovin, me tarvitaan sentteri ja aika lujaa tarvitaankin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös