Palloseuran IG-tilillä laitettu pukukoppikuvat Ibragimovista, Kestneristä, Weingeristä ja Ortegasta.
Eli enää Iskhakov puuttuu treenivahvuudesta vai onko jo aikaisemmin liittynyt mukaan?
Puuttuu.
Palloseuran IG-tilillä laitettu pukukoppikuvat Ibragimovista, Kestneristä, Weingeristä ja Ortegasta.
Eli enää Iskhakov puuttuu treenivahvuudesta vai onko jo aikaisemmin liittynyt mukaan?
Aika haastavaa olisi, koska Pohjanoksa ei edes tepsissä pelaa vaan ruottissa:DOnneksi Tepsi on myös hommannut tosen ykkösveskarin mitat täyttävän kassarin. Voisi olla vähän hiljaista jos Pohjanoksalla ja puolikuntoisella Tirrosella lähdettäisiin kauteen. Ei siis mitään Pohjanoksalta pois, mutta ykkösveskariksi ei ehkä kuitenkaan vielä olisi rahkeita.
No onneksi tuo toipumisaika on vain 4-6 viikkoa arviolta, ei tarvitse lähteä molarikaupoille.
Aika paljon on nyt töyssyjä Tirrosella. Toivottavasti kuntoutuu hyvin.
Olen sitä mieltä, että Tandem pitäisi olla Kareev-Pohjanoksa, mutta mitäs minä tiedän.
Jasu on muuten palannut jäälle, tepsin Instagram storyssa video.
Here we go again. Nyt pitäis sit olla SETÄNEN tai Pohjanoksan Jullekin vielä rosterissa. Näyttöjähän ei kumpikaan ole antanut.
Kareev-Tirronen menee heittämällä Kareev-Pohjanoksa edelle. Tirronen on varmaan liigan top-3 2.molari jos hänet sellaiseksi voi laskea. Kaveri on kantanut viimekaudet runkkarissa Tepsiä selässään. Vähän tuntuu, että nämä kaksi loukkaantumista on vetänyt osalla faneista täysin lantun jumiin Tirrosen suhteen. Menisi ykkösveskanakin monen monessa joukkueessa, Pohjanoksa ei.
Naaah.Ja hah. Setäsestä en tiedä, mutta eihän Julle saanut edes kunnon mahdollisuutta. Kantoi siinä missä Tirronenkin puolustuksen ollessa lauma pujottelukeppejä. Torjuttuaan voiton palkinto hyvästä työstä oli avata luukkua seuraavassa pelissä. There we went again.
2019-2020 | TPS | FIN | 16 | 303 | 36 | 89,38 |
Jumalauta. Ei ole top 3 kakkoskassari? OkEi Tirronen ainakaan omissa kirjoissa ole top 3 veskari. Saattoi ehkä olla sitä kaudella 18-19. No mennään avoimella mielellä sillä nyt on taas mahdollisuus todistaa taso.
Jumalauta. Ei ole top 3 kakkoskassari? Ok
Naaah.
2019-2020 TPS FIN 16 303 36 89,38
Eikä kuuluisa ”eye test” myöskään vakuuttanut.
Ja kun hommataan arpa ykköskassariksi, niin ainakin itse pidän sitä parempana tilanteena, että kakkosena on Tirronen, kuin hyvä ystäväsi Pohjanoksa.2019-2020 TPS FIN 16 303 36 89,38
2019-2020 TPS FIN 30 739 91 89,04
Joopa joo. Menee vähän OT.
Ja kun hommataan arpa ykköskassariksi, niin ainakin itse pidän sitä parempana tilanteena, että kakkosena on Tirronen, kuin hyvä ystäväsi Pohjanoksa.