Millä TPS oli muuten Ouluun matkustanut?
Sitä tarkoitan että joku ulkopuolinen on voinut olla tekemisissä kyseisen kanssa ja altistua vaikka heillä olisi mitään tuttavuus suhdetta. Ja aivan varmasti näitä tapauksia on lukemattomasti. Avoimmuushan auttaisi tässä asiassa. Keneltä se on pois? Ja uskoto oikeasti että jokainen positiivisen korona tuloksen saanut pysyy karanteenissa? Näitä paljon sellaisia ihmisiä jotka ei ajattele kuin itseään. Vähät välittää muista. Mutta kuten jo aiemmin sanoin tämä on minun mielipide eikä siitä kannata kenenkään vetää hernettä nenäänsä.Mihin ihmeeseen me tarvitaan yhtään kenenkään nimiä? Kyllä sä pärjäät ilmankin sitä tietoa!
Sitä tarkoitan että joku ulkopuolinen on voinut olla tekemisissä kyseisen kanssa ja altistua vaikka heillä olisi mitään tuttavuus suhdetta. Ja aivan varmasti näitä tapauksia on lukemattomasti. Avoimmuushan auttaisi tässä asiassa. Keneltä se on pois? Ja uskoto oikeasti että jokainen positiivisen korona tuloksen saanut pysyy karanteenissa? Näitä paljon sellaisia ihmisiä jotka ei ajattele kuin itseään. Vähät välittää muista. Mutta kuten jo aiemmin sanoin tämä on minun mielipide eikä siitä kannata kenenkään vetää hernettä nenäänsä.
Eiköhän he sen tiedä ihan hyvin ja koronavilkkukin on sitä varten. Se että ei kerrota uutisessa nimeä ei tarkoita etteikö altistuneille henkilöille ole ilmoitettu!Sitä tarkoitan että joku ulkopuolinen on voinut olla tekemisissä kyseisen kanssa ja altistua vaikka heillä olisi mitään tuttavuus suhdetta. Ja aivan varmasti näitä tapauksia on lukemattomasti. Avoimmuushan auttaisi tässä asiassa. Keneltä se on pois? Ja uskoto oikeasti että jokainen positiivisen korona tuloksen saanut pysyy karanteenissa? Näitä paljon sellaisia ihmisiä jotka ei ajattele kuin itseään. Vähät välittää muista. Mutta kuten jo aiemmin sanoin tämä on minun mielipide eikä siitä kannata kenenkään vetää hernettä nenäänsä.
Tiedän että miksi koronaan sairastuneiden nimiä ei voituoda julki. Mutta se miksi tuosta puhuin kommentissani on se että kun kaikki koronaan sairastuneet ei vietä karanteeniaan kotona vaan elävät ihan normaalisti niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eivät välitä vaikka tartuttaisivat muita. Niin yksi keino saada nämä pitämään sen karanteeniin olisi juuri tuo nimien julkistaminen. Kuntakohtaisesti ja nimi olisi listoilla niin kauan kunnes saa terveen paperit. Tämä keskustelu ei kyllä kuulu tänne jääkiekko palstalle joten osaltani lopetan tähän. Anteeksi vielä jos olen jonkun mielen pahoittanut.Eiköhän he sen tiedä ihan hyvin ja koronavilkkukin on sitä varten. Se että ei kerrota uutisessa nimeä ei tarkoita etteikö altistuneille henkilöille ole ilmoitettu!
Koska mahdetaan joutua pelaamaan tuota KalPaa vastaan? Ollut kyllä ylivoimaisesti paras joukkue tähän alkukauteen. Johtaa HPK:ta 4-0 tällä hetkellä
Otteluohjelman mukaan kymmenen päivän päästä 27.10. Kuopiossa. Eli jos Kärppien joukkueesta paljastuu koronatartunta joltain eilen Kuopiossa pelanneelta pelaajalta, KalPa joutuu karanteeniin ja sen jälkeen ensimmäisenä päivänä kylmiltään suoraan tuohon peliin Tepsiä vastaan.Koska mahdetaan joutua pelaamaan tuota KalPaa vastaan?
Eiköhän tuo Lukko ole ollut se alkukauden ylivoimaisin joukkue. Ainoastaan TPS on vienyt heiltä pisteitä.Koska mahdetaan joutua pelaamaan tuota KalPaa vastaan? Ollut kyllä ylivoimaisesti paras joukkue tähän alkukauteen. Johtaa HPK:ta 4-0 tällä hetkellä
Otteluohjelman mukaan kymmenen päivän päästä 27.10. Kuopiossa. Eli jos Kärppien joukkueesta paljastuu koronatartunta joltain eilen Kuopiossa pelanneelta pelaajalta, KalPa joutuu karanteeniin ja sen jälkeen ensimmäisenä päivänä kylmiltään suoraan tuohon peliin Tepsiä vastaan.
Siinä on nyt jo ohjelmassa Tepsillä viisi matsia yhdeksään päivään ja tuo KalPa-peli on tuon peliruuhkan keskellä. Kuusi peliä yhdeksään päivään olisi jo aika tiukka rutistus, vaikka löytyyhän Tepsiltä nyt rosterista leveyttä.Ei ole nyt aikaa katsoa otteluohjelmaa, mutta toivottavasti Kärppä-peli saadaan siirrettyä joko ennen tai tuon Kalpa-pelin jälkeen. Saisi hoidettua yhdellä reissulla molemmat pohjoisen pelit.
Juu aika yllättävä voitto näin jälkikäteen katsottuna. Saa nähdä miten ensi viikolla käyEiköhän tuo Lukko ole ollut se alkukauden ylivoimaisin joukkue. Ainoastaan TPS on vienyt heiltä pisteitä.
Vähän OT, mutta miten mulle ei tule mieleen Bibiciä katsoessa että jätkä on 100kg jässikkä
TPS:n postaaman kuvan ja Liigan sivujen kokoonpanojen mukaan UPL aloittaa maalilla mutta itse otteluinfossa, jonka TPS julkaissut sivuillaan, lukee että maalia vartioit Kareev. Kumpihan siellä nyt mahtaa tänään aloittaa?
Enkä mä mitään Finleytä kaipaa, koko liigaan. Toivottavasti kuitenkin pleijareissa rupeaa niittämään vastustajia kuin kansanmurhassa konsanaanLiikkeestä kyllä näkee. Siihen se sitten jää.
Nyt ainakin sivuilla näkyy Luukkonen vasemmalla jonka olettaisin tarkoittavan aloittavaaTPS:n postaaman kuvan ja Liigan sivujen kokoonpanojen mukaan UPL aloittaa maalilla mutta itse otteluinfossa, jonka TPS julkaissut sivuillaan, lukee että maalia vartioit Kareev. Kumpihan siellä nyt mahtaa tänään aloittaa?
Ja otetaan heti takaisin ja silmä käteenNyt ainakin sivuilla näkyy Luukkonen vasemmalla jonka olettaisin tarkoittavan aloittavaa
Tepsiltä tuli viestiä että Luukkonen on tänään aloittava maalivahti.