Anyway ollaan samalla linjalla siinä, että en itsekään olisi 6v pahvia tehnyt mikäli taustalla epäily jostain peliuraan vaikuttavasta taudista.
My point excactly.
Pienellä salapoliisityöllä sopimuksen julkistuksen jälkeen selvisi taviksellekin että Korpikoskella oli vaivoja ja loukkeja taustalla. Ainakin aivotärsky ja pitkä poissaolo.
Se että TPS oli täysin tietämätön näistä olisi jo uskomattomampaa kuin tämä sopimuksen pituus.
Mä voin keksiä.. Mun mielestä enemmän Korpparin peliesityksiin vaikutti tuo sydänlihastulehdus ja siitä ei ainakaan ollut tietoa kun sopimus tehtiin. En siis oo mikään lääkäri mutta helvetisti se vaikutti yleiseen kuntoon ja vaikeutti paluuseen vielä 19-20 kauteen.
Ja mitä tulee tuohon megadiiliin.. Joko siihen palkkaan on tullut muuta vahvistusta kuin IS:n juttu?
Olen samaa mieltä. Mutta se ei poista sitä että tuo 6v sopimus oli terveyshuolista kärsivän pelaajan kanssa vähintäänkin erikoinen. Rohkeasti sitä voisi kutsua virheeksi.
Nähtävästi sen myöntäminen on ylivoimaista.
Toki sen myönnän että sopimuksen ehdot saattaisivat muuttaa käsitystä JOS palkka on esim sidottu pelattuihin peleihin tms.
Turkkarihan itseasiassa tiesi kertoa Korpikosken tulosta jo maaliskuussa. Tämä sotii vielä enemmän sinun teoriaa vastaan. Jos toukokuussa tuli diagnoosi, niin maaliskuussa Tepsin neuvotellessa eivät he voineet mitenkään tietää tätä. Tämä alkaa mennä jo ihan kuin kiville puhuisi, joten omalta osalta viimeinen viesti.
edit: Tässä vielä linkki Turkkarin juttuun maaliskuulta.
Korpikoski palaamassa TPS:ään
Ok.
Täytyypä palata tuohon aikajanaan ajan kanssa. Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
Maikkarin jutussahan puhuttiin keväästä eli siihen sopii vieläkin.
"IBD:n toteaminen osui viime kevääseen, samaiseen yhteyteen, kun hänen viime kauden seuransa Zürich Lions oli aloittamassa pudotuspelejä.
– Oireita alkoi olla siinä vaiheessa, kun palasin aivotärähdyksen jälkeen takaisin kehiin. Se oli vähän ennen pudotuspelien alkua. Kaikki tapahtui aika lyhyessä ajassa, Korpikoski muistelee MTV Sportille."
Pudotuspelit alkoivat Sveitsissä 10.3. Ja Korpikosken mukaan oireet ennen tätä.
Ja huomio että terveyshuolena tuota ennen aivotärähdys.
IL jutussa Korpikoski puhuu myöhemmästä ajankohdasta.
Edelleen melko kyseenalaista väittää että TPS sinisilmäisesti teki pitkän sopimuksen täysin terveen pelaajan kanssa.
Edit: tuo kyllä häiritsee että Korpikoski itse kertoo aikajanan erilailla eri haastattelussa. Eli tästä ibd-keissistä voi tehdä sen perusteella erilaisia tulkintoja.