Yleensähän voittavaa kokoonpanoa ei vaihdeta, jos ei ole pakko. Liukas on ansaitusti tänään kokoonpanossa. Kessua kyllä käy sääliksi, kun joutuu pelaamaan ketjussa, jossa joutuu tekemään kaiken itse eli rakentamaan peliä, luomaan maalipaikkoja ja sitten pitäisi vielä itse tehdä ne maalitkin. Näkisin, että Kessussa olisi potentiaalia nähtyä parempiinkin esityksiin, mutta se vaatisi paremmat ketjukaverit ja erityisesti hyökkäyssuuntaan paremman sentterin. Tätä olen nyt väsymiseen asti toistanut. Kallio voisi kaivaa faksin esille sieltä kaapista ja hankkia yhden sentterin lisää.
Weinger on pelannut yhden tai ehkä kaksi hyvää peliä, mutta muuten on ollut sen verran heikkoja esityksiä, että hänen tilallaan mieluummin katson Liukasta. Teissala ja Intonenkin mieluummin kentälle, jos heidät vain edustukseen saisi nostettua. Taitopelaajiakin kyllä tarvitaan kentälle eli en nyt vielä heittäisi pyyhettä kehään Iskhakovin ja Ortegan osalta. Nyt en tiedä, mistä on kyse, kun ovat kaksi peliä putkeen katsomon puolella. Otteet ovat kyllä olleet todella ailatelevaisia ja minusta on ehdottomasti positiivista, että kierrätystä tapahtuu, jos otteet eivät valmennusta miellytä. Aikaisemmilla kausilla siellä kentällä on saanut pelata rauhassa, vaikka kuinka huonosti, eikä ole katsomokomennusta tarvinnut pelätä. Hyvä, että valmennuksella on valmius kierrättää pelaajia. Tästä pisteet heille. Toisaalta kyllä sekin jotain kertoo tilanteesta, että näinkin paljon vielä tässä vaiheessa tapahtuu rotaatiota.
Haluaisin kyllä nyt nähdä sen, että Iskhakov siirretään laidalle, koska uskon, että laidalla hän pystyisi pelaamaan paremmin ja laiturina hänestä olisi enemmän hyötyä. Sinänsä erikoinen tilanne Tepsillä tällä hetkellä, että meillä on kolme sentteriä, joiden oikea paikka on 3.ketjussa tai 4.ketjussa. Sitten yksi sentteri (Pärssinen) on tämän hetken otteilla sellainen rajatapaus, että olisiko oikea paikka 2.sentterin tai 3.sentterin tontti. Iskhakovin näen laiturina. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä Kallio ja Urama ovat ajatelleet. Oltiinko tässä nyt optimistisia sen suhteen, että Pärssinen ja Iskhakov ovat valmiita kärkiketjujen senttereitä ja otettiin riski, joka ei nyt tuottanut toivottua tulosta vai eikö joukkuetta rakennettaessa ajateltu ihan loppuun asti, kun jätettiin kärkisentteri hankkimatta.