Vastushan oli myös kovimmista päästä. Huomenna paluu maan pinnalle, nauttikaa.
Seitsemän pelin tappioputkessa vetävä jengi kovimmasta päästä, ok.
Onneksi Shaipa hävisi, tulee selkä edellä vastaan muutaman kierroksen jälkeen. Hunajata!Vastushan oli myös kovimmista päästä. Huomenna paluu maan pinnalle, nauttikaa.
Katkeraa, ah, niin katkeraa...Vastushan oli myös kovimmista päästä. Huomenna paluu maan pinnalle, nauttikaa.
Sua se rassaa aina vaan kun Tepsi nöyryytti SaiPaa pari kevättä sitten. Koita jatkaa elämää.Vastushan oli myös kovimmista päästä. Huomenna paluu maan pinnalle, nauttikaa.
Juu hevilutakko, ja koita hankkia itsellesi harrastuksia ja lähde rohkeasti käymään ihmisten ilmoille sieltä peräkammarista niin ehkä se siitä sitten helpottaa vähitellen..Sua se rassaa aina vaan kun Tepsi nöyryytti SaiPaa pari kevättä sitten. Koita jatkaa elämää.
En edelleenkään ymmärrä miksi tähän on tartuttu. Olen nauranut rahaseuroille jo vuosia ennenkuin oli tänne edes tunnukset. Hienoa että voititte KalPan, siitä se lähtee!Sua se rassaa aina vaan kun Tepsi nöyryytti SaiPaa pari kevättä sitten. Koita jatkaa elämää.
En edelleenkään ymmärrä miksi tähän on tartuttu. Olen nauranut rahaseuroille jo vuosia ennenkuin oli tänne edes tunnukset. Hienoa että voititte KalPan, siitä se lähtee!
Ei kannata uhrata aikaa hälle, saa vain lisää virtaa. Trolli mikä trolliMiksiköhän? Jatkuva trollailu tuon kevään jälkeen. Mutta se näyttää olevan tällä palstalla ihan ok. Jatka vaan jos siltä tuntuu.
Hirveän väärässä kuitenkaan?Ei kannata uhrata aikaa hälle, saa vain lisää virtaa. Trolli mikä trolli
En edelleenkään ymmärrä miksi tähän on tartuttu. Olen nauranut rahaseuroille jo vuosia ennenkuin oli tänne edes tunnukset. Hienoa että voititte KalPan, siitä se lähtee!
Ei taida tämän(kään) kauden TPS olla uhka kellekkään. Edes sääleihin.
Kyllähän se on raaka fakta että hyökkäyksen "ulkomaalaisvahvistukset" ovat menneet täysin metsään.
Pikku-kiinalainen on aivan suutari joka ei pärjäisi edes A-junnujen sarjassa fyysisyydessä, Holm on todella flegmaattinen tapaus, häneltä ei enää näe edes niitä kovia rannareita joilla alkukaudesta maaleja teki.
Budish pelatessan oli flegujen flegu.
Janatuinenkin ollut outo haku.
Edellämainitut jampat nyt alkajaisiksi kiertoon ja tilalle omia junnuja, eivät he huonompia ainakaan ole mutta varmasti yritteliäämpiä.
E. Windlert myös aika huano.
Olen kyllä eri mieltä mm. Squiresin kohdalla, aika äkäisesti pörrää jatkuvasti. Holm tekee juuri mitä haluttiinkin - maaleja. Budish nyt loukissa niin paha sanoa. Janatuisesta olen kyllä samaa mieltä, vähän kummallinen haku.
Juurikin näin, tepsillä täydet mahkut jopa 8 sakkiin kunhan voittaa suurimman osan päävastustajista. Joukkueen keski-ikä kuitenkin positiivinen seikka ja varmaan tammikuussa hankkivat min yhden kovan hyökkääjän ja pakin. Tuo Nurmi - Nättinen - Pajuniemi ketju tulee olemaan ratkaisupeleissä kovassa paineessa. Nättistä en ole paljoa seurannut takavuosina, mutta Nurmi ja Paju sen sortin sheriffejä jo juniorivuosillaan ettei päätä palele ja nyt näyttää pikkuhiljaa miesten pelitkin sujuvan...Meillä on tällä hetkellä 1 ketju Nurmi - Nättinen - Pajuniemi ja sitten pari yksilöä Suoranta ja Väyrynen jotka tuottavat jotain joukkueelle 5vs5 pelissä. Loput on lähinnä osallistumassa piirikunnallisiin. Taidoltaan heikompia joukkueita vastaan nämä loput pystyvät juuri ja juuri pelaamaan 0-0, sitten kun ei taidot/kunto/kiinnostus riitä parempia vastaan niin minkäs teet.
Virtanen saanut valmentaa 2 viikkoa muut valmentajat toukokuusta, saattaa olla liian pitkä takamatka sääleihinkin. Pieni usko, mutta en lähde Virtasta teilaamaan jos ei onnistu. Siellä on muut ihmiset porsineet joukkueen rakentamisen ja kauteen valmistautumisen.
On muuten uudella utj:lla melkoinen savotta.