Emil Virolle tulee kyllä vielä aika paljon virheitä ja jonkin verran sählää sekä yrittää välillä liian vaikeita ratkaisuja. Jotkut ratkaisut ovat myös ehkä jopa vähän ajattelemattomia esim. Ilves pelissä tuli se yksi maali, kun Viro lähti kuskaamaan hyökkäysalueen sinisellä kentän poikki kiekkoa ja pyllähti vielä nurin kaiken hyvän lisäksi. Nämä nuoret puolustajat tarvitsivat jonkun hyvän, kokeneen ja varman pakkiparin rinnalleen mentoroimaan. Tallinderin tyyppinen kaiken nähnyt kehäkettu olisi juuri sopiva mentori. Nyt Tepsillä ei ole sellaista tarjota, joka antaisi tukea kentällä. Laittaisin nämä Viron virheet ihan puhtaasti kokemattomuuden piikkiin. Uskon, että ensi kaudella hän on jo taas valmiimpi ja parempi pelaaja. Hänen peliesityksissään on nyt jo monia hyviä asioita. Selvästi potentiaalinen pelaaja ja on jo nyt ihan hyvä.
Olli Kaskisen kohtelu on minua ihmetyttänyt viime aikoina. Jos pelaaja on pelannut yhden kokonaisen liigakauden, niin ei A-junnut ole oikea paikka hänelle kehityksen kannalta. Jos häntä ei haluta liigajoukkueessa peluuttaa, niin miksi häntä ei lainata tai ole lainattu johonkin mestisjoukkueeseen. Mestis olisi paljon parempi paikka kehittyä, kuin A-junnut. Vuosi sitten syksyllä Kaskinen pelasi oikeasti hyvin. Sitten kuormitus ja vastuu kasvoivat minun näkemykseni mukaan liian isoksi. Rupesi tulemaan virheitä ja itseluottamus katosi. Ei hänen kehitystään kuitenkaan palvele se, että hänet laitetaan A-junnuihin. Minusta olisi Tepsin kannalta hyödyllisempää peluuttaa Kaskista, kuin Olssonia, josta ei ole kentällä muuta kuin haittaa. Ei minulle oikein avaudu nyt tämä Kaskisen kohtelu. Kyllä häntä nyt voitaisiin ainakin kokeilla liigajoukkueessa tai sitten lainataan Mestikseen. On hänessä kuitenkin potentiaalia kehittyä hyväksi liigapuolustajaksi. Käykö tässä niin kuin monen muunkin oman kasvatin kanssa, että asiat tunaroidaan ja sitten pelaaja menetetään muualle, jossa sitten tehdään läpimurto.