TPS kaudella 2018–2019

  • 473 375
  • 1 740

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Palmun luulisi käyvän järkeen, mutta eiköhät tuossa tapauksessa käytettäisi sanamuotoja "paluumuuttaja" tjsp. Luulisi Petruksen itsekin ymmärtävän ettei nykyinen touhu jossa pelaa jämäminuutteja ja istuu katsomossa AHL:n puolella paljon kehitä pelaajana.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci

Lahis

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Red Wings, Barcelona, AC Milan.
:D luin pikaisesti, että 16 uutta ukkoa sisään. Mut joo, senaa puskee. Pakkia tai laitureita ei hirveästi tarvitse.

Luin minäkin ensiksi, että 16 ukkoa sisään. Olisi ainakin rosterissa leveyttä.

Mutta joo, Petrus Palmua veikkaan itse. Tai sitten sieltä ilmoitetaan joku Lucas Lessio.
 

Rosvosektori

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boogaard, Russell, Lauri&Janni, Doan, Domit
Ai hittolainen, ihan älyttömän hyvä haku tähän väliin! Tuo paljon lisää variaatiota yläkenttiin, etenkin kun Kakko pian junnukisoissa.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kelpaa! Ei tullut sentteriä, mutta sitäkin laadukkaampi laituri. Onhan niitä senttereitä jo määrällisesti ihan tarpeeksi Filppulan, Palven, Karvosen, Kurun ja Virtasen muodossa. Varsinkin, kun Karvonen on viime peleissä alkanut parantamaan otteitaan.
 

Hopeavarjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Erittäin tärkeä hankinta. Tuo todella kaivattua leveyttä ratkaisukenttiin. Eiköhän sieltä junnukisojen jälkeen Björkstrand valahda kolmosketjuun. Tervetuloa takaisin Petrus!
 

Finlandi_36

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Palmun hankinnan jälkeen (ja sen jälkeen kun Kakko ja Kaskinen on tullu junnukisoist) kentät:
Suoranta-Filppula-Kakko?
Palmu-Palve-Budish
Nieminen-Björkstrand-Pajuniemi
Väyrynen-Karvonen/Virtanen-Nurmi
 

LOFIN

Jäsen
Suosikkijoukkue
1922
Kelpaa! Ei tullut sentteriä, mutta sitäkin laadukkaampi laituri. Onhan niitä senttereitä jo määrällisesti ihan tarpeeksi Filppulan, Palven, Karvosen, Kurun ja Virtasen muodossa. Varsinkin, kun Karvonen on viime peleissä alkanut parantamaan otteitaan.
Laituriosasto tässä mielestäni suuremmissa ongelmissa on ollut johtuen Korpikosken pitkästä saikusta, Suorannan sairaslomasta ja siitä että Nurmet, Niemiset, Pajuniemet ja Väyryset eivät ole kyenneet ottamaan sitä seuraavaa askelta. Palmu on tähän tilanteeseen loistava täsmälääke, ja tuo erityisesti sitä kaivattua NOPEUTTA hyökkäykseen.

Toivoa sopii että peli lähtee nyt kulkemaan toisin kuin Uticassa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
No Palmuhan oli tähän väliin juuri hyvä vahvistus! Maalintekoon kykenevä vauhtilaituri, jolla luulisi olevan kovastikin näyttöhaluja. Hyvin pelasi yhteen Palven kanssa viime kaudella, joten miksipä ei toimisi jatkossakin. Peukkuja toimistolle!
 

Lätkäfani66

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
No hitto - tätähän olen jo pitkään odottanut ja ounastellut! Melko nopeasti näki, ettei NHL:ään ole asiaa, eikä siellä alempanakaan ole peli kulkenut. Hyvä liike tulla hakemaan itseluottamus täältä takaisin - ja samalla tuo Tepsille just sitä mitä kaivataan!
Samaan koneeseen vois laittaa sen Juolevinkin - ihan hukkaan menee siellä Uticassa!
 
Viimeksi muokattu:

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Todella loistava hankinta ja tuo leveyttä maalintekoon sillä se on ollu tähän asti liikaa muutaman pelaajan harteilla.
Kaikkien ollessa terveenä voisi ketjut näyttää tältä:
Korpikoski-Filppula-Kakko
Suoranta-Palve-Palmu
Pajuniemi-Björkstrand-Budish
Nieminen-Kuru-Nurmi

Rotaatio: Väyrynen, Karvonen, Virtanen, Siiki

Laitureiden kätisyyksiin en jaksanut paneutua vaan ihan puhtaasti roolituksia ajateltu.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
, ja tuo erityisesti sitä kaivattua NOPEUTTA hyökkäykseen.

Toivoa sopii että peli lähtee nyt kulkemaan toisin kuin Uticassa.

En tiedä katsonko Palmun pelaamista liian kapeakatseisesti tai onko hän nyt liikkeeltään kehittynyt, mutta mun mielestä Palmu ei ole mikään pikakiituri. Ihan siis nopeudeltaan luokkaa hyvä, mutta tasoa kiitettävä tai erinomainen nimenomaan jos raakaa luistelunopeutta ajatellaan. Mä oon pitänyt Petruksen vahvuutena kiekonhallintaa, pienissäkin tiloissa sekä siihen liittyvää pelin lukemista.

Yhtä kaikki, todella kelvollinen täsmähaku tähän kohtaan. Varmasti nälkää näyttää tuon tervanjuonnin jälkeen, että on edelleen pelimies ja mikä parasta hänelle tuttu ympäristö pelaajista kaupunkiin ja Tepsille tuttu pelaaja eli heti osataan roolittaa oikein. Tässä väistettiin monta karikkoa, mitä tulee aina riskeihin, kun haetaan niitä AHL-arpoja meten takaa. Mä oon ihan varma, että PP:n perässä oli moni muukin aina idän liigaa myöten, joten Niitty ansaitsee tästä ison kiitoksen. Nämä tuovat aina raikkautta sekä kilpailua leveyden lisäksi kokoonpanoon, jolla on aina herättelevä vaikutus. Jos vihdoin saataisiin alaketjuihinkin ruutia.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
En tiedä katsonko Palmun pelaamista liian kapeakatseisesti tai onko hän nyt liikkeeltään kehittynyt, mutta mun mielestä Palmu ei ole mikään pikakiituri. Ihan siis nopeudeltaan luokkaa hyvä, mutta tasoa kiitettävä tai erinomainen nimenomaan jos raakaa luistelunopeutta ajatellaan. Mä oon pitänyt Petruksen vahvuutena kiekonhallintaa, pienissäkin tiloissa sekä siihen liittyvää pelin lukemista.

Yhtä kaikki, todella kelvollinen täsmähaku tähän kohtaan. Varmasti nälkää näyttää tuon tervanjuonnin jälkeen, että on edelleen pelimies ja mikä parasta hänelle tuttu ympäristö pelaajista kaupunkiin ja Tepsille tuttu pelaaja eli heti osataan roolittaa oikein. Tässä väistettiin monta karikkoa, mitä tulee aina riskeihin, kun haetaan niitä AHL-arpoja meten takaa. Mä oon ihan varma, että PP:n perässä oli moni muukin aina idän liigaa myöten, joten Niitty ansaitsee tästä ison kiitoksen. Nämä tuovat aina raikkautta sekä kilpailua leveyden lisäksi kokoonpanoon, jolla on aina herättelevä vaikutus. Jos vihdoin saataisiin alaketjuihinkin ruutia.

Tuosta nopeudesta aika lailla samaa mieltä. Nopea joo, muttei tarpeeksi nopea, jotta tuon kokoisena pärjäisi kovemmissa sarjoissa. Ainakaan vielä. Ihan hyvä haku kuitenkin tähän kohtaan.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noni, hieno uutinen. Nämä rahakirstu tyhjä, ketään ei tule -läpät meni samalla vessasta alas, kuten arvelinkin. Hankintoja tehdään jos paikka tulee. Toisaalta Petruksen palkan nyt suurelta osin maksanee Vancouver joten eipä tämä kallis taida olla.

Toivottavasti Petrus saa äkkiä itseluottamuksensa takaisin ja homma toimii viime kaudella nähdyllä tavalla tai paremmin. Kyllä tuohon vielä se sentteri kelpais minimissään ja ei yksi pakkikaan pahaa tekisi, mutta ei nyt aleta ahneeksi.

Voihan tuo olla että joku lähtee uloskin. Sen verran on alisuorittajia. Korostan että tämä ihan pelkkä mutuilua...
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös