Itse en näe Pajuniemeä (vielä) top6-tason hyökkääjänä. Tekisi Filppulasta, Kakosta, Palveesta ja kumppaneista ympärillään huonompia. Minä näen Pajuniemen pelaajana, joka on kiekollisesti vahva siinä mielessä, että pitää sitä rohkeasti ja haastaa myös hyvällä onnistumisprosentilla, mutta taito / näkemys syöttämiseen ei riitä. Pajuniemen kiekon pitämiset ja kiekolla haastamiset päättyy käytännössä joka kerta miehen omaan maalintekoyritykseen, ja ainakaan minä en halua nähdä sitä, että näin tekemällä hän pitää itseään paremmat ketjukaverit poissa kiekosta.
Miten Pajuniemi voisi pelata vahvuuksillaan Tepsin parhaiden pelaajien kanssa, kun hän omia vahvuuksiaan hyödyntäen heikentäisi ketjun kahden muun (Pajuniemeä paremman) pelaajan suorittamista? Mielestäni hän on oikeassa paikassa joko nelosessa tai kolmosessa, jolloin vierellä ei ole kiekollisesti niin taitavia pelaajia, ja hän itse saa olla se pelaaja, joka ketjussa ottaa vastuuta. Ja täten myös parantaa ketjunsa oeliä, kun muilla avut ei välttämättä riitä esim. pitämään kiekkoa hyökkäysalueella.
Miten Pajuniemi voisi pelata vahvuuksillaan Tepsin parhaiden pelaajien kanssa, kun hän omia vahvuuksiaan hyödyntäen heikentäisi ketjun kahden muun (Pajuniemeä paremman) pelaajan suorittamista? Mielestäni hän on oikeassa paikassa joko nelosessa tai kolmosessa, jolloin vierellä ei ole kiekollisesti niin taitavia pelaajia, ja hän itse saa olla se pelaaja, joka ketjussa ottaa vastuuta. Ja täten myös parantaa ketjunsa oeliä, kun muilla avut ei välttämättä riitä esim. pitämään kiekkoa hyökkäysalueella.