Expendable
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS, Tampa Bay Lightning
Juuri oli tepsin facebookissa kuva että kausi alkaa 21.5 hästägillä massiivinen.
Eetu Anttila, Santtu Toivomäki ja Tomas Keinänen ovat A-nuorten kesäringissä, niin eiköhän se joku noista ole. Varsin heikko kausi Ignatjewillä Tepsissä, joten ihan ok, että kaveri laitettiin ovesta ulos.Muutenkin on mielenkiintoista nähdä, että kuka on TPS:n ensi kauden kolmosmaalivahti, nimittäin Waltteri Ignatjew siirtyi Mestikseen Kiekko-Vantaan riveihin.
Jep, jos tämän kauden rosterilla ei nykyinen valmennus parempaan pystynyt niin tuskinpa mitään kummoisempaa menestystarinaa on turha odotella noilta sepiltä ensi kaudellakaan, omille nuorille reilusti vastuuta joita varmasti kiinnostaa pelata Palloseuran logon puolesta.Ehkäpä luotetaan siihen, että Siiki ja Nieminen kehittyvät kohisten. Alkaa olla vähän sellainen fiilis, että saadaan olla iloisia edes suorasta puolivälieräpaikasta. Tepsin menestyssauma taisi ehkä olla tänä keväänä, mutta jotenkin taas homma kaatui, osaksi jälleen loukkaantumisiin.
Tämäpä vasta positiivinen tieto, kiitoksia siitä sillä nyt nousi usko ensi kauteen ihan uudelle asteelle.Tämä saattaa tulla valmentajavaihdoksia vaativille yllätyksenä mutta 43-44 vuotiaat valmentajat voivat vielä myös kehittyä.
Tulee mieleen kausi way back when jolloin tikkari vietiin suusta kauden alla. Taisi olla niin että koko ykkösketjuksi kaavailtu porukka lähti NHL:ään. Joku varmaan muistaa paremmin, mutta oisko ollut Hagman ja Kapanen ainakin?
Ja Martti Järventie oli se ykköskentällisen täydentänyt viides pelaaja noista heinäkuussa 2001 TPS:stä NHL:ään lähteneistä pelaajista. Järventien NHL-ura tosin jäi yhden ottelun mittaiseksi.Sopimus tilanteita en muista mutta ennen 00-01 vai 01-02 kautta ennen lähti juurikin Hagman ja Kapanen, kuten myös Pärssinen ja Tallinder.
Tämä on toki totta. Kalle on tosin valmentanut jo vuodesta 2003, joten sen kehityksen olisi kyllä pikkuhiljaa realisoiduttava. Eikä niin pikkuhiljaakaan. Tämä oli siis vaan kommenttina tuohon lainaukseen, itse olen sitä mieltä, että itse kausi meni pääosin mallikelpoisesti.Tämä saattaa tulla valmentajavaihdoksia vaativille yllätyksenä mutta 43-44 vuotiaat valmentajat voivat vielä myös kehittyä.