Julius Vähätalo teki vuoden jatkosopimuksen!
Linkki Tepsin sivujen uutiseen: Julius Vähätalolle vuoden jatkosopimus - TPS
Tämä on loistava juttu! Ilmeisesti kaavaillaan roolia kärkikentistä ens kaudella.Julius Vähätalo teki vuoden jatkosopimuksen!
Julius Vähätalo teki vuoden jatkosopimuksen!
Ja nyt jos vaikka loppukausi menisi kovasti rullaten ja Detroit kutsuisi kauden jälkeen,niin rahaa tulloo. Pelkkää voittoa, mutta toivotaan meidän kannalta että pelaisi Turussa vielä ensi kaudella.
Eikös se kasvattajakorvaus tulisi joka tapauksessa, sopimuksesta riippumatta?
Mielenkiintoista on myös se, että mikäli tuossa Hagmanin sopparissa on mitään perää, niin tuskin on Tukonen jatkamassa Turussa.
No, aiemman sopimustarjouksen hylkäsi. Ilmeisesti toimistolla tajuttiin, että hyville pelaajille voi jotain maksaakin ja lyötiin parempaa lappua tiskiin.Eikös TPS kussutkaan Vähätaloa naurettavalla tarjouksella muualle kuten jotkut täällä varmahkoina jo huutelivat?
Taas kerran nähdään, että tutkitaan ja sitten vasta hutkitaan niitä syväkurkkujen juoruja..
Ammattipiireissä näitä kutsutaan sopimusneuvotteluiksi.No, aiemman sopimustarjouksen hylkäsi. Ilmeisesti toimistolla tajuttiin, että hyville pelaajille voi jotain maksaakin ja lyötiin parempaa lappua tiskiin..
Maksatko itse joka tuotteesta aina pyyntihinnan? Eiköhän se pelaajaneuvotteluissa ole ihan yleinen tyyli että soppariehdotuksia hylätään välillä useampikin ennenkuin saadaan molempia tyydyttävä sopimus. Kallio taisi vääntää omaansa koko kesän ja jopa osan kevättä.No, aiemman sopimustarjouksen hylkäsi. Ilmeisesti toimistolla tajuttiin, että hyville pelaajille voi jotain maksaakin ja lyötiin parempaa lappua tiskiin.
Olin skeptinen siitä, että Vähätalo meillä jatkaisi. Rapakon taakse lähteminen olisi ollut ainoa hyväksyttävä syy poistumiseen. Onneksi olin kuitenkin väärässä ja jatko tehtiin. Lämmittää mieltä.