Sempervigilans
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Kyllä minä niin pahoitin mieleni kun te pahoititte mielenne kun minä pahoitin mieleni kun...
Jos nyt tosiaan saataisiin kaikki miehet takaisin, niin ei tuo nyt huonolta näyttäisi. Paino sanalla jos.
Nieminenhän on muuten tehnyt Tepsin pelaajista kolmanneksi eniten maaleja suhteessa peliaikaan - ja vieläpä ilman yv-aikaa.Niemiselle soisi kyllä paikan kokoonpanossa ja peliaikaa, erittäin pirteitä esityksiä viime aikoina.
Nieminenhän on muuten tehnyt Tepsin pelaajista kolmanneksi eniten maaleja suhteessa peliaikaan - ja vieläpä ilman yv-aikaa.
Thorell 42:01
Hamilton 47:51 (Tepsissä 29:24)
Nieminen 54:08
Kallio 59:51
Pikkarainen 1:00:53
Perrin 1:05:21
Virta 1:07:43
Lindsten 1:31:46
Spina 1:38:36
Taavitsainen 1:47:50
Siinä Tepsin top10, kun lasketaan kuinka monta peliminuuttia pelaaja on viettänyt jäällä jokaista tekemäänsä maalia kohden.
Tilastot eivät Spinaa mairittele. Ollut surkea kausi monessa suhteessa, mutta että noinkin huono. Saa nähdä koska tulee taas pelaamaan.
Niin no ei, jos maaleja katsotaan. Sitten, kun katsellaan kokonaisten tehopisteiden määrää, niin ihan hyvällä 0.72 ppg-tahdilla vetänyt, surkea kausi = höpöhöpö. Toivottavasti tulis nyt vaan kuntoon playoffeiksi.
On tuo Kallion Tomppa vaan ihmemies. Pelannut kaikki 55 peliä ja pisteet 18+29=47.
Ja surkea kausi sillä on ollut silti. Valtavasti paikkoja ja peliaikaa on tullut mielinmäärin, silti aika vaatimaton esitys. On se silti kohtalainen pelimies, mutta ensi kaudeksi saa vaihtaa maisemaa.
Se vaan kun Spina tekee siellä kentällä paljon muutakin kun maaleja. Hankkii ihan älyttömästi jäähyjä vastustajalle ja osaa luoda hyviä tekopaikkoja ketjukavereille. Ensi kaudeksi ei parempaa laituria tohon tontille löydetä.
Jos runkosarjasijoitus on toinen, playoff-vastustaja tulee joukosta Kärpät (3. 1,9ppg), Pelicans, Ässät, HIFK
Jos sijoitus on kolmas, vastaan tulee Ässät (4. 1,9ppg), Kärpät tai Pelicans
Jos sijoitus on neljäs, vastaan tulee HPK (7. 1,7ppg)
Heikommasta jaksosta huolimatta olen itse taas ihan levollisin mielin pleijareita kohti. Joukkueella on pelitapa selkärangassa ja papat tulee pitämään huolen että täysiä mennään kun sen aika on. Jos se ei riitä pitkälle niin se ei sitten riitä, mutta mulle riittää että kaikki jätetään pleijareissa jäälle.
Tuo on ammattilaissarja, ei tuolla kukaan huvikseen häviä.