Etkö sä todellakaan huomaa kuinka hiiltyneenä sä käyt.
Itse asiassa en huomaa! Mulla on tässä siivouspäivä meneillään. Päädyin jopa vaihtamaan vähän huonekalujen järjestystä - eli mun energiani menee kyllä pääasiassa ihan kotihommissa.
Jos haluat asiallisempia vastauksia, älä tulle mulle kertomaan, että mun kommentit on paskaa.
Huomaatko kuinka hiiltyneenä sä käyt? "
Älä käy mulle! Mä olen oikeassa! Mun kommenttini eivät ole paskaa!"
Sä olet nyt koko ajan naputellut henkilökohtaisuuksia alkaen käteenvetokommenteista päättyen kuukautiskiertoihin. Henkilökohtaisuuksiinhan mennään yleensä siinä vaiheessa, kun asialinjalla ei pärjätä.
Olen tottunut suorapuheisuuteen. Jos jokin idea on mielestäni huono, niin se on pystyttävä ilmaisemaan idean esittäjälle jopa kasvokkain. Jos joku kertoo mulle vaikkapa liikeidean, josta on jätetty vaikkapa joku tärkeä kiinteä kustannus pois, sanon idean esittäjälle, että ideasihan on pelkkää paskaa. Tämän jälkeen myös perustelen kannanottoni tyyliin: "
Eikö tuota kulua tarvitse huomioida lainkaan?" Jos joku räpeltää jonkun fantasiarosterin, josta on "
unohdettu" tärkeä pelaaja pois, sanon fantasiarosterin esittäjälle, että tämähän on pelkkää paskaa. Tämän jälkeen myös perustelen kannanottoni tyyliin: "
- - - luulisi Jerry Ahtolan poissaoloa selvennettävän edes jollain tavalla."
Tällä ei ole kuitenkaan mitään tekemistä henkilökohtaisuuksien kanssa.
Asiat riitelevät - eivät ihmiset!
Asioiden riidellessä ei ole myöskään syytä mennä mihinkään henkilökohtaisuuksiin.
Tosiasiassa sun kommentteja en jaksa ikinä lukea koska aina on joku väärin tehtyä. Miksei ole tätä kerrottu missään Tepsin sivuilla ja miksei tätä ole mainittu. Kyllä sulla on varmaan maailmanloppu, kun aamulla huomaat kahvin olevan loppu.
Sanotaanko näin, että toimistolla lienee henkilö, jolle oletettavasti maksetaan palkkaa asioiden tiedottamisesta. Jos/kun asioista ei kuitenkaan tiedoteta, niin silloinhan työtehtävät on jätetty tekemättä. En tiedä oletko sä vielä työelämässä, mutta työtehtävien laiminlyöminen saattaa pahimmassa tapauksessa johtaa jopa työsuhteen irtisanomiseen. Yksittäisiä pikkujuttuja ja unohduksia voi sattua jokaiselle, mutta kun kyseinen toiminta on toistuvaa, se saattaa olla peruste jopa työsuhteen irtisanomiselle.
Itse pyrin hoitamaan omat työtehtäväni mahdollisimman ammattimaisesti ja erityisesti ammattiylpeydellä. Jos mun työtehtäviini kuuluisi vaikkapa pitää huolta siitä, että joka aamu on tarjolla kahvia, niin silloin sitä myös olisi. Jos kuitenkin jättäisin aamukahvit tuomatta tai toisin sen kahvin tarjolle toistuvasti vasta iltapäivisin, niin takuuvarmasti siitä alkaisi jonkinnäköinen nurina.
- - - kirjoitan tänne harvoin vaikka 2005 asti olen ollut mukana Jatkoajassa. Jatkossa vieläkin vähemmin - - -
...ja kaipaamaan jäävät...