Miksi me haluamme pelaajan joka on suht hintava ja pelaa vain ihmeen sattuessa yli 30 peliä?
Ketä mahdat heistä tarkoittaa? Tukosta?
Miksi me haluamme pelaajan joka on suht hintava ja pelaa vain ihmeen sattuessa yli 30 peliä?
Mistä tällänen Kousa Tepsiin huhu on lähtenyt? Onko totuuden pohjaa vai pelkkä huhu vaan?
Mistä olet tällaista kuullut? Itse en ole vastaavaa mistään bongannut.
Kousaa vietiin loppukaudeksi Kärppiin, mutta se siirto kariutui jostain syystä. Itse veikkaan, että mikäli Kousa ensi kaudella Liigaa vetää, niin seura löytyy akselilta HIFK, Blues, Pelicans..
EDIT: Huhutilanne ensi kaudeksi 07.02.2014: Lassila, Kallio, Kokkala, (Giliati), (Kousa). Suluissa epävarmimmat. Nämä siis mitä mä olen eri medioista tähän asti bongannut itse.
Toki tuohon listaan voi lisätä sen aiemmin mainitsemani Alaskan lahjan joka sekään ei hirveä lupaavalta näytä tällä hetkellä. Toki siellä on laitettu lappua menemään myös yhdelle NHL-pelaajan velipojalle.
Nimiä?
Sen verran korjaan, että ei ollutkaan NHL-pelaajan veli vaan olivatkin serkuksia.
Suomalaismaalivahti kilahti ottelussa - | Yle Urheilu | yle.fi
Tätä napsahtelua näemme sitten ensikaudella.
Itse en vielä ihan noin pessimistinen olisi vaikka ei tää tilanne tosiaan ole nyt ja ihan lähitulevaisuudessakaan sellainen jota sen toivoisi olevan. Vaikeata tänne on kotimaisia tähtiä saada tällä hetkellä ennenkuin joukkue on ruvennut pärjäämään ja tausta-asiat saatu kuntoon.
LOL, meillä on ensikaudeksi kiinnitettynä:
A. 0 maalivahtia?
B. 3 puolustajaa?
C. 6 hyökkääjää?
Jos se T. Lassila tulee niin meillä on kasassa tasan puolet minimi määrästä!
Imekää siitä.
Ei omaa sopimusta ensi kaudeksi kuten sanoit, mutta hänestä ollaan kiinnostuttu niin rapakon toisella puolen sekä kotimaassa niin vähän turhahko toivo.Daniel Gunnarsson
Tässä olisi nuori ja isokokoinen puolustava/kiekollinen pakki kakkospariin. Kehuttu kahdensuunnan pelaamisestaan ja olisi mielenkiintoista nähdä mihin kehittyisi vaikka kahden/kolmen vuoden sopimuksella. Sopimus ensi kaudelta puuttuu, eikä ole vielä noussut kirkkaimpiin valoihin, joten nyt kannattaisi tämä kiinnittää.
Eliteprospects.com - Daniel Gunnarsson
AIK:lla on tyhjennysmyynti parhaillaan käynnissä, Björn Melin on todennäköisesti yksi niistä kesken kauden lähtevistä pelaajista. Ja TPS ei todellakaan hanki pelaajan pelaajaa enää kesken kauden, joten hyvin epätodennäköisesti tätäkään haaviin saataisi ensi kaudeksi.Björn Melin
Isokokoinen ja eliten mukaan omaa hyvän laukauksen. Kärsii kuulemma tasaisuuden puutteesta, mutta voisi hyvin sopia kolmos kenttään ja jos hyvin kulkee niin miksi ei kakkosketjuunkin.
Eliteprospects.com - Björn Melin
Mielestäin tällaisia omia, Eliteprospects mutuja on turha laittaa tänne ensi kautta koskevaan ketjuun. Huhuille ja mutuille on oma ketjunsa.
Eiköhän ainakin Rantanen tuolta paikkansa löydä, mutta muista en hirveän varma olisi.
Lucenius - Koskiranta - xxx
Minkä ihmeen takia joukkueen paras sentteri uhrattaisiin laidalle?
xxx - xxx - xxx
Lucenius - Koskiranta - xxx
Sointu - Kume - Miettinen
xxx - xxx - xxx
xxx - Seikola
xxx - Seigo
xxx - xxx/Lehtonen
xxx
xxx