Ei varmastikaan maksa. Lukko maksanee edelleen suurimman osan palkasta. Tienistit varmaan kuitenkin samat, muuten tuskinpa olisi suostunut irtisanomaan sopparia muussa tilanteessa.Twitterissä tiedettiin kerrottavan Nummelinin palkka viimekaudelta olevan 316K €. Maksaako TPS saman Petulle? Tietoa kenelläkään?
Ei varmastikaan maksa. Lukko maksanee edelleen suurimman osan palkasta. Tienistit varmaan kuitenkin samat, muuten tuskinpa olisi suostunut irtisanomaan sopparia muussa tilanteessa.
Miksi Lukko maksaisi mitään Nummelinin palkasta kun pelaaja itse halusi irtisanoa sopimuksensa?
Jaakolle ja muille tiedoksi, kun pelaaja irtisanoo sopimuksensa, ei toinen osapuoli ole enää velvollinen palkanmaksuun.
Onko raumalaisilla jotain faktaa asiasta vai mistä tiedätte sopimuksen purun yksityiskohdista?
Juuri näin. Lukon palkanmaksuvelvoitteet ovat päättyneet ja se mitä TPS maksaa Nummelinille on heidän välisensä asia. Lukko ei maksa euroakaan Nummelinille.
Eikös täällä turkulaiset sanoneet, että Lukko maksaa valtaosan palkasta? Ihan normaalilla järjellä ajateltuna Lukolle ei jää mitään palkanmaksuvelvotteita kun aloite lähtee pelaajalta.
Sopimus puretaan ja pelaaja on vapaa tekemään TPS:n kanssa sopparin. On eri asia jos Lukko olisi halunnut purkaa sopimuksen. Siinä vaiheessa mahdollisen erotuksen maksaminen olisi voinut tulla kyseeseen.
Tällaisissa tilanteissa yleensä sopimuksesta luopuva seura maksaa, joko kokonaan tai osittain jäljellä olevan palkan kertakorvauksena.
Keväällä viimekauden aikana oli jo tiedossa, että TPS ja Lukko neuvottelivat siirrosta. Käytännössä siitä miten suuren osan kumpikin maksaa loppusopparin palkasta., toki tässä tilanteessa Nummelin on voinut suostua palkan alennukseen, vaikka lähihistoria ei moista väitettä aukottomasti tukisikaan.
Kirjoitin että maksanee. En ole soppareita nähnyt, no verotiedoista nuo voidaan jossain vaiheessa laskea.Kirjoitit, että Lukko maksaa valtaosan Nummelinin palkasta. Aikamoista höpöä.
Yleensä aina tiedotteessa on sama värssy. "Sopimus purettu yhteisymmärryksessä". Petu halusi pois lukosta ja lukko pois petusta, on hyvin mahdollista että sopimus on purettu ilman että mitään korvausta olisi maksettu. Yhtä mahdollista on kuitenkin että lukko on viimeisestä kaudesta hieman erorahaa pulittanut.
Pointtini oli lähinnä se, että ei kannata huudella täällä faktoja, jos sellaisia ei ole, varsinkaan, kun kukaan meistä ei todennäköisesti ole sopimuksen purkukeskusteluissa ollut mukana..
Eihän julkisuuteen päästetyt kommentit aina täysin totuudenmukaisia tietenkään ole, mutta ei Nummelin päättyneellä kaudella niin huono ollut, että Lukon olisi kannattanut luopua hänestä oma-aloitteisesti ja jatkaa siten myös palkanmaksua.
No eikö pomminvarmasti tuleva Niskala ole mahdollisesti vaikuttanut siihen, että Lukko haluaisi ihan oma-alotteisestikkin eroon Nummelinista? Vai tuliko Niskala suunnitelmiin vasta kun Nummelin kyseli, että pääsiskö menee?
– Joukkue on valmis ja siinä on tällä hetkellä 23 turkulaislähtöistä pelaajaa. Totta kai pidetään silmät ja korvat auki, jos jotain palasia löytyy, mutta lähtökohtaisesti joukkue on tällä hetkellä valmis, Österlund sanoo.
– Omiin junioreihin tullaan panostamaan entistä enemmän ja myös heitä tullaan näkemään ensi kaudella kaukalossa.
Niklas Österlund kommentoi Yle Turulle HK Areenan uudesta joustokaukalosta kertovassa jutussa myös seuraavaa joukkueesta.
Tarkoittaneeko tuo sitten että se +1 on turkulainen on tulossa ja myös Jalasvaaran huhuilema pakki. Elämme jänniä aikoja.
Niin siis koitin laskeskella saisinko tulokseksi jotenkin 22, en ainakaan suoraan turkulaisia laskemalla päässyt siihen tulokseen...
Itse asiassa mä sain tasan 22! (Eliteprospectsin listauksesta)Niin siis koitin laskeskella saisinko tulokseksi jotenkin 22, en ainakaan suoraan turkulaisia laskemalla päässyt siihen tulokseen...
Epäilen samaa! Tuskin Osteriossi (hah!) on mitään itse laskenut. Eiköhän tuo "tieto" ole jonkinlainen lukema, joka vaan liikkuu tuolla hallilla ja toimistossa. Siitä ketä tämän on laskenut ei mitään tietoa. Voihan se olla vaikka Aki Berg, joka on ottanut joukkuelistan eteensä ja ynnäillyt noita kavereita...Minä puolestaan luulen ettei Osteriossi oli sen enempää mitään laskenut. 23 on ollut kiva luku, niin on päättänyt julkaista moisen.