Luceniuksessa on potentiaalia muodostaa Willsien kanssa kova tutkapari, toivottavasti esim. Soinnusta saataisiin tämän hankinnan myötä vielä enemmän irti, sillä vähän nihkeää on Soinnun meno tähän mennessä ollut.
Olisikohan seuraavassa pelissä ketjuna Sointu - Lucenius - Willsie.
Saa nähdä kuka joutuu torstaina hyökkääjistä jäämään kokoonpanon ulkopuolelle kun kaksi kaveria on tullut sisään ja yksi lähtenyt ulos. Itse laittaisin jonkun kolmikosta Sointu, Miettinen tai Bertrand, mutta Sointua varmaankin sijoitetaan tuohon kakkoseen Luceniuksen ja Willsien rinnalle.
Bertrand oli saikulla ja jos siis täysin kunnossa niin tuskin katsomoon. Eli jäljelle jää Cami. Nyt olisikin hyvä jättää Cami tosiaankin pois HIFK matsista ja laittaa keräämään motivaatiota ja kiukkua lauantain Blues peliin, jossa varmaankin haluaisi onnistua.
Sexton-Koskiranta-Pare
Sointu-Lucenius-Willsie
Miettinen-Virtala-Suominen
Tuomainen-Laakso-Famulare
Morrison-Seigo
Pulli-Seikola
Palmroth/Karhu-Vittasmäki
Norrena-Hostikka
Itse ajattelin, että Karhu olisi jopa Palmroth paikalle siirretty..
Minua ei jotenkin huoleta yhtään, sillä olenhan minä se liian positiivinen. Me ollaan oltu 3 vuotta putkeen tähänaikaan kaudesta sijalla 14, yli 5p seuraavalta jäljessä. Tänävuonna ollaan sijalla 10, 5p sijasta 6. Peli on kehittynyt kokoajan, tottakai se kehittyy muillakin, mutta ei tässä nyt tarvitse kuin pysyä kyydissä mukana. Se on aivan sama miltä sijalta playoffeihin lähtee, jos sinne pääsee ja peli on keväällä hyvällä mallilla, sillä mennään pitkälle. Ei ole mitään merkitystä vaikka olisit runkosarjan voittaja, jos loppu runkkari on mennyt aivan reisille eikä peli kulje kun poffit alkaa. Tottakai suora top6 olisi parempi ja kotietu vielä parempi, mutta meillä on suoraan poff paikkaan matkaa 5p ei nyt voi todellakaan sanoa että tämä oli tässä. Jos minua joku nyt huolettaa, se on se että mistä löytyy paikka Seikolalle ja kuinka pitkä on Willsien pelikielto.
Positiivinen turkulainen (?), johan on :) (tämä oli siis huumoria). Joo, mä olen vaan niin tylsä, että tykkään tuijotella menneiden vuosien, kuukausien ja viikkojen trendejä. Totta kai kaikki on vielä omissa käsissä, mutta tahdin on aavistuksen kiristyttävä.