Leikki leikkinä... Onkos vielä mitään tietoa Filppulan ensikauden suunnitelmista?
Eipä ole tosiaan mitään tietoa Filppulasta vielä, PKS on veikattu suunnaksi.
Leikki leikkinä... Onkos vielä mitään tietoa Filppulan ensikauden suunnitelmista?
Itse taas uskoisin näin, että Halonen on meidän pakeistamme se kaikkein vaikeimmin täällä pidettävä, jos ruotsalaisia ei lasketa. Toinen vastaava tapaus on Vahalahti.
Pakiston lähtökohta on nyt se, että meillä on Berg (2012) ja Järvinen (2011). Seuraavat prioriteetit pitäisi olla Halosen kahden ja Vittasmäen kolmen vuoden sopimukset. Mahdollisesti jommalle kummalle ruotsalaiselle 1+1 vuotinen edullinen sopimus käteen. Vasta tämän jälkeen kannattaa alkaa haihatella mistään tulevista.
Similä voi tietty pelata A-junnuissa mutta jos Järvinen olisi mahdollista saada niin mulle kelpaisi vaikka parin vuoden pahvilla meille ykkösveskariksi. Omasta mielestäni ainakin helvetin hyvä veskari ja olisi varmasti aika riskitön hankinta.
Nyt kun KalPa nappasi tuon Similän rosteriinsa täksi ja ensikaudeksi niin mahtaakohan siellä olla sellainen meininki että Järvinen ei olisi oikein tyytyväinen rooliinsa? Similä voi tietty pelata A-junnuissa mutta jos Järvinen olisi mahdollista saada niin mulle kelpaisi vaikka parin vuoden pahvilla meille ykkösveskariksi. Omasta mielestäni ainakin helvetin hyvä veskari ja olisi varmasti aika riskitön hankinta.
Itse asiassa Engren kannattaisi sitouttaa nyt, koska jos on meidän kantavia voimia keväällä, niin vaikeampi pitää. Menee taas kasvatuksen hedelmät muuten muualle.
Uusia jatkosopimuksia tulossa kello 10.45. Lähde: TPS:n Facebook-sivu.
Aika samoja nimiä olisi toiveissa varmaan kaikilla. Lisättynä vielä Plihalilla. Muutama minuutti vielä...Hienoa! Toiveissa olisi Vahalahti, Birner, Filppula, Uusikartano ja Halonen tässä järjestyksessä suurin piirtein. Jääme odottelemaan!
Itse asiassa Engren kannattaisi sitouttaa nyt, koska jos on meidän kantavia voimia keväällä, niin vaikeampi pitää. Menee taas kasvatuksen hedelmät muuten muualle.
+ Joonas Järvinen (2011)Tämän hetken kokoonpano näyttäisi sitten tältä:
Vittasmäki ja Engren pelaavat ensi kaudellakin Tepsissä!
http://hc.tps.fi/index.php?page=f48ca91b99ac52ffa5b74bd6e19b402
Ei ehkä ihan odetetuimmat nimet, mutta parempi kuin ei mitään. Luulenpa, että Atte jatkaa ensi kaudella ykkösmolarina.
En tiedä onko esimerkiksi -JH- kuullut huhuja asiasta, mutta meikäläisen suunnalla on kovastikkin huhuiltu, että ainakin Vahalahden jatko on jo lähestulkoon varma juttu.
No, Engrenin pitäminen on vain positiivista, kaverissa on potentiaalia ja kehitystä varmasti tapahtuu. Pitää kuitenkin muistaa että Salak oli kehityksessä poikkeustapaus ja maalivahdit yleensä kypsyvät hitaasti.
Plussaa päivän uutisissa myös siinä että kumpikaan jatkoista ei sattunut Mastolle tai Leggiolle.
Urholta kattelin matsia ja mietin Santavuorta ja Laurilaa Tepsi nutussa. Olisivat ainakin Suikkasen näköisiä kiekko miehiä.
HPK:n osiossa vihjaillaan, että Joonas Kemppainen saattaisi tehdä ensi kaudella läpimurron liigaan muttei HPK:n väreissä. Samaan aikaan Nikkolan blogin kommenteissa on pientä huhuilua Tepsin kiinnostuksesta.
Olisi mielestäni erinomainen kolmos- tai jopa kakkossentteri ensi kauden Tepsiin. Mitä muut ovat hänestä mieltä?
Valitettavasti niin kauan kuin Suikkanen on tepsin koutsina ja nämä kaksi herraa taistelevat siitä nelossenan roolista, on se Kokkala, joka kentällä pyörii. Syy on aika pitkälti henkilökemioissa.Sopisi kuin nenä päähän. Joonas on nuori, iso ja taitava. Tänne vaan kakkosen keskelle pitkällä pahvilla. Filppula voisi olla sitten se ykkössena, tai miksei Plihal vois olla? 1. Plihal/Filppula 2. Kemppainen 3. AUK ja 4. Jalo. Lassi Kokkalalla ei tee mitään, tuskin saisi edes mitään aikaan mestiksessä.
Jatkoajan pelaajalistalta ensimmäiset seitsemän nimeä:Tepsillä on omien tietojeni mukaan tällä hetkellä 12 sopimusta kasassa ensikaudeksi, niitä näemmä julkaistaan pikkuhiljaa. Uskoisin että Vahalahti ja Uusikartano ovat listalla.