Totta mitä CCK yllä mainitsi, mutta sarjaohjelman laatija on ollut kyllä vähän sekaisin, tai sitten musta vaan tuntuu että jotain olisi voitu tehdä paremmin, itse tuossa katsoin että 7 peliä on kauden aikana pe ja la, ja sitten samat pelipäivät seuraavalla viikolla, viikon tauko ja kaksi peliä putkeen, ei välttämättä parasta kiekkoviihdettä tule jälkimmäisenä päivänä, varsinkaan kun pe. 8.1 on kotona peli Hifkiä vastaan, ei mikään helppo peli, ja seuraavana päivänä alle 24h matsin alkuun ja Lappeenrantaan, noh toivottavasti jätkät jaksavat eikä loukkaantumisia tämän takia tule liikaa kauden aikana, ihmetytti vain tuo matsien määrä peräkkäisinä päivinä kauden aikana, muistaakseni ainkaan viimekaudella tuo määrä oli vähäisempi, tietysti kaikille se ilmeisesti on sama, ja seurat tekevät paremman tuloksen myynnissä kun on perjantai päivä pelipäivänä eikä torstai.
Ja jatkopahveihin olen enemmän kuin tyytyväinen, se tärkein jatko vaan jäi tulematta ulos, AS kun olisi tehnyt jatkon niin voisi hiukan rauhallisimmin mielin odottaa tulevaa kautta. Pari sentteriä, ja ehkä pari pakkia tarvitaan sekä maalivahti, mikäli halutaan taistella tosissaan 6 joukkoon pääsystä.
-Stouni-
Ja jatkopahveihin olen enemmän kuin tyytyväinen, se tärkein jatko vaan jäi tulematta ulos, AS kun olisi tehnyt jatkon niin voisi hiukan rauhallisimmin mielin odottaa tulevaa kautta. Pari sentteriä, ja ehkä pari pakkia tarvitaan sekä maalivahti, mikäli halutaan taistella tosissaan 6 joukkoon pääsystä.
-Stouni-