Tarkastetaas tilannetta vähäsen. Kipru lähtee ja Kolu jatkaa. Kolun jatko on hyvä juttu, mutta Kiprun lähtö saattaa olla huono juttu, tai hyvä juttu. Kaikki riippuu siitä kuka ottaa Kiprun paikan? Puolustus on minun mielestä aika auki vielä. Annetaanko Aaltoselle/Kluuskerille/Vittasmäelle vakituinen paikka edarissa? Klubertanzin jatko olisi erittäin tärkeä, oli meidän paras pakki playoffejssa ja jos vielä Berg pelaa samalla tasolla kuin playoffejssa, niin suurta hätää ei pitäisi olla. Rakentaisin pakkiparit perinteisesti, peruspakki ja kiekollinenpakki systeemillä.
1. Berg - X
2. Nordlund - Klubertanz
3. Järvinen - Aaltonen/Halonen
Ei tuo pakisto mikään maailman paras ole, mutta jos roolitus on kunnossa, niin tulosta voidaan odottaa. Herra X on pakko olla kiekollinen, muuten meidän puolustus on liian hidas ja puukätinen. Nordlund ja Klubertanz ovat molemmat kiekollisia, mutta he pelaavat hyvin yhteen, vaikka ne koomailiee aina välillä. Uskoisin kuiteskin että Nordlund parantaa kiekotona pelaamista kesän aikana. Järvinen näytti taas että hänessä on paljon potentiaalia, pelasi hyvin myös Suikkasen tulon jälkeen. Halonen voisi minun puolesta myös jatkaa, mutta ei suurella palkalla. Aaltonen koikeilemaan vaan! Hän on hyvä kiekollisena, virhealtis omassa päässä. Kyllä minä luotan siihen että Suikkanen ja R-P kehittävät hyvän systeemin puolastajille.