Re: Viime kesänä
Viestin lähetti HABS #11
Ansas kuitenkin tovin kuluttua aloitti: " Ei. mut kyl mun täytyysano poja et noi tähde on kaukana. Sitä luule et ne ova lähel, mut kun rupee oikee fundeeraamaan, niin huoma et matka on niin pal, ettei ollenka tavallisel järjel ymmärrä. Ja sit mää kaikkein eniten ihmettelen, et mitä semmosil ollenka tehdään. Mun mielestä ne ova turhia, Kuka tarvitte niit? Ei kukaan. näil mennä!"
Kiitokset illan pelastuksesta. Repesin ihan täysin...
Jos tästä katastrofista hakemalla hakee jotain positiivista, niin se on se että..
..Keväällä ei tarvitse pureskella kynsiään, ei menettää tehokasta työaikaa, ei spekuloida Palloseuran kuvioita, ei miettiä lippujen saantia jne....
Me olemme aikaisin kesälomalla ja muut miehet murehtivat, jännittävät ja syövät kyntensä kevään koitoksissa. Oikeestaa aika hyvä juttu, saan olla rauhassa siltä stressiltä mikä aiheutuu toisten kannattajien kanssa kinatessa...tai ketjukoostumusten muuttumisista, malivahtivalinnoista, tuomarityöskentelystä, jne..
Paskat kiekosta, kinatkaa te muut keväällä, mä teen jotain muuta. .... niin mitähän... Koskas se ajokausi alkoikaan.....
K
Edit.
Vittuunnuksen aiheuttamia typoja.....
Edit 2.
Itse itselleni vastaten. Ajokausi alkaa kun aikaa on kulunut:
106 päivää, 7 tuntia, 40 minuuttia ja 58 sekuntia...