TPS-ILVES 8.10 Elysee areena, Turku

• 5 415
  • 66

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura
Viestin lähetti mission16W

Perustellun ja oikeutetun arvostelun ja Jatkoajassa tapahtuvan valituksen ero on aikamoinen. Tästä esimerkkinä voidaan ottaa surkuhupaisa "Jaloselle kenkää"-ketju. [/B]

Surkuhupaisassa ketjussa näyttää olevan ihan mielenkiintoisia mielipiteitä Kari Jalosesta ja hänen valmennuksestaan. Kyseisessä ketjusssa oli tarkoitus tuoda esille ihmisten erilaisia mielipiteitä ja voin ilokseni todeta sen onnistuneen kohtalaisesti - mielipiteitä on tullut sekä Kari Jalosen potkuja vastaan että puolesta.

Nykypäivänä tälläinen mielipiteiden vaihto taitaa kuitenkin moukkamaista, joten pidetään ketjut sillä tasolla kuin ennenkin ettei satu mitään ylilyöntejä.

Seuraava ketju voisi olla vaikka: "Me rakastetaan Tepsiä ja TPS tuo meille lahjoja" - muistakaa lapsukaiset, että "Lenin-setä asuu Venäjällä".

"1. Lenin-setä asuu Venäjällä
ja sieltä on pitkä matka Vietnamiin,
mutta minusta vain tuntuu että
Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho Tši Minh.

2. Leninillä on niin suuri otsa,
että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin.
Lenin-setä hymyilee,
ja silmät tuikkivat, ja hän nauraa niin kuin setä Ho Tši Minh.

3. Lenin-setä asuu Venäjällä,
minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin.
Hän rakastaa meitä,
meille hän on aivan yhtä kultainen kuin setä Ho Tši Minh.

4. Minä olen pikku pioneeri,
ja vähäinen on vielä minun voimani,
mutta pienikin voi taistella
rauhan puolesta, kuin Lenin ja setä Ho Tši Minh. "

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Viestin lähetti t4
Kyseisessä ketjusssa oli tarkoitus tuoda esille ihmisten erilaisia mielipiteitä ja voin ilokseni todeta sen onnistuneen kohtalaisesti - mielipiteitä on tullut sekä Kari Jalosen potkuja vastaan että puolesta.

Muotoillaan uusiksi. Ketjussa sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta siinä, että joku edes puolitosissaan vaatii K. Jaloselle kenkää, on kyllä kaikenlaista vikaa.

sojuz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit, TPS

Muotoillaan uusiksi. Ketjussa sinänsä ei ole mitään vikaa, mutta siinä, että joku edes puolitosissaan vaatii K. Jaloselle kenkää, on kyllä kaikenlaista vikaa.

Jep, samoilla linjoilla. Nyt on paletti saanut harjoitella kasassa kautta varten (toisin kuin viime kaudella, joilloin jouduttiin haalimaan pelimiehiä kalliilla rahalla katastrofin estämiseksi) ja Kojolla on ilmeisestikin vielä "projekti kesken". Muistellaanpa, koska TPS olisi aloittanut kauden "väkevästi"; siitä on jo aikaa. Seuraavaksi pitää vaan karsia "tämä on jo hoidettu" -asenne pelaajista (kuinka monta selvää johtoasemaa on menetetty tällä kaudella), niin hyvä tulee. Todellista räkäkiekkoa johtoasemassa ei osaa pelata kuin ruotsalaiset. Annetaan Kojolle työrauha.

Jet-Ace

Jäsen
Haukutte nyt vain väärää puuta. Tietenkin näen itsekin mielummin upeaa taitokiekkoa pelaavan TPS:n, joka pieksee vastustajansa 9-1 ja halpa juoma virtaa hallissa. Kiekko ei vain ole Suomessa sellaista. Jostain syystä kaikilta on nyt yllättäen unohtunut se, että vielä viime viikolla runkosarja oli puuduttavaa moskaa, eikä kiekolla muutenkaan mennyt Suomessa lujaa.

Emme taida kaikilta osin haukkua väärää puuta. Jos sinä et aina ja loputtomasti lainailisi eri mieltä kanssasi olevien kirjoituksia tarkoituksenasi saada aina viimeinen sana sen enempää perustelematta väitteitäsi, niin jo tämäkin ketju olisi paljon lyhyempi. Ovatko kaikki muut kuin sinä ovat aina väärässä ja TPS:n jääkiekko ota-tai-jätä-viihdettä?

Minun ei tarvitse olla kenenkään käskystä tyytyväinen illasta toiseen jatkuvaan heikkotasoiseen peliin. Ei, vaikka pistetä tulisikin.

Minä lopetan tästä aiheesta keskustelun nyt tähän enkä sitä jatka tässä ketjusssa.

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Niin en nyt tiedä kummalle puolelle astun, mutta minusta TPS:n profiiliin on kuulunut aina katsojien vähyydellä valittaminen ja niiden vähänkin hiljaisuus siellä katsomossa. Ennen valitettiin että Turkulaiset on kylläisiä nyt syy on siirtynyt joukkueen harmauteen. Tiedä sitten kumpi on totta tai kumpikaan. Ja mikä perimmäinen syy on. Vaikka kuinka toitotetaan yleisömäärien kasvulla tai ainakin ylhäällä pysymisellä niin tosiasia on ettei hurmos ole -95 kauden molemmin puolen olevalta ajalta säilynyt. SM-liiga on arki kamaa ja ainakin minulle mahtimiesten markkinavedot ovat tuoneet lisää "ei kiitos" tunnetta. Minä menin katsomaan peliä jossa taistellaan ja totta puhuakseni en tällä pelirytmillä enää odotakaan, että kaikki pelaajat jaksavat joka pelissä joka sekunti antaa kaikkensa.

Itse aikani tätä Turun yleisöhävikkiä mietin, mutta en keksinyt 99-00 kauden jälkeen enää mitään syytä millä joukkue enää voisi edesauttaa yleisömäärän lisäämiseen.

Sinällään on hyvä että asioihin puututaan ja kannattajilla on vielä kärkästä mielipidettä. Kritiikin suunta vaan hiukan kummastuttaa. Kaikki tuntuu olevan jalosen syytä vaikka niin ei olisikaan. Itse en tosin miestä minään ihmeellisenä pidä, jollei toisin osoita. Mutta näiden pelin huonouden suhteen valmentajalla ei ole paljon mahkuja jos äijiä ei kiinnosta. Ei kai kaikkia penkille voi hyllyttää? Eri asia on onko jollain valmentajalla parempi kyky laittaa joukkueeseen erätauolla tai erän aikana liikettä.
Ja joukkueen tähdettömydestä on minusta ainakin aika huonoa mennä Jalosta haukkumaan. Sikäli, jos asuisin lähempänä Turkua menisin tätä miehistöä katsomaan. Viime kaudella oli kyllä eri asia. Täytyy sanoa jopa että tämän kauden miehistö ohittaa minulla mielenkiinnossa pari Jursin aikaista joukkuetta.

Olisin minäkin toivonut enemmän nimeä listaan, mutta jos joukkueen rakentajat ja rahakirstun pitäjä ovat sitä mieltä ettei rahalla mässäillä ei auta muuta kuin äänestää jalloilaan tai antaa suoraa palautetta toimistolle. Kumpikaan yksittäisesti ei vaan taida paljoa johtoporasta liikuttaa.

Ja minusta toisin kuin monen muun mielestä TPS on aloittanut positiivisesti. Maaleja ainakin tulee ja minulle on jäänyt ainakin positiivinen kuva äijistä lukuunottamatta Paukkusta... Noista tasapeleistä, onneksi on kausi alussa ja aikaa korjata tuollaiset lepsuilut. Kyllä ne varmasti pelaajiakin harmittaa.

Oloneuvos

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ÄTPPOMK,Ottawat Senaattorit
Waky,

ei tässä tarvitse kenenkään astua millekään puolelle. Samaa sakkia ollaan kaikki ja rapatessa roiskuu. Tällaisiin vääntöihin ei kannata pitkässä juoksussa kiinnittää sen enempää huomiota, tuleehan muissakin "perheissä" välillillä sanomista. Ei tämä sen kummempaa ole.

edit: Tämä tästä minunkin osaltani.

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noh, se nyt oli vain tuollainen heitto, suuntaan etten oikeastaan taida olla täysin samaa mieltä kenenkään kanssa.

No toivottavasti länsirannikon derby laittaa luistimiin vauhtia.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Jet Ace
Emme taida kaikilta osin haukkua väärää puuta. Jos sinä et aina ja loputtomasti lainailisi eri mieltä kanssasi olevien kirjoituksia tarkoituksenasi saada aina viimeinen sana sen enempää perustelematta väitteitäsi, niin jo tämäkin ketju olisi paljon lyhyempi.

Pata, haluaisin esitellä sinulle ystäväni kattilan. Onhan se toki niin, että jos kaikki ovat keskenään samaa mieltä (ja vielä aina samaa mieltä kuin kukin itse haluaisi), maailma on paljon helpompi paikka. TPS:n eilinen peli riitti voittoon. Turha lähteä spekuloimaan, miten olisi käynyt jos vastustaja olisi tehnyt sitä tai tätä. Se nähdään seuraavassa pelissä, miten itse kukin silloin pelaa ja mihin se riittää.

Mitä perusteluihin tulee, niin olisit kyllä niitäkin varmasti löytänyt mikäli olisi kiinnostanut lukea. Esitin kyllä mielestäni paljonkin argumentteja sille, miksi Tepsin hankinnat eivät ole mielestäni kelpuutettava syy katsojamäärien selitykseksi ja sille, miksi en pidä TPS:n viime aikojen "surkeita" otteita minään maailmanlopun enteenä. Tätä toisten lainailua muuten kutsutaan keskusteluksi. As in keskustelupalsta. Jos et halua, että juttuihisi vastataan niin hanki jostain itsellesi kolumni. Tuohon voi kuvitella hymiön jos haluaa.

Viimeksi muokattu:

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Oloneuvos
ei tässä tarvitse kenenkään astua millekään puolelle. Samaa sakkia ollaan kaikki ja rapatessa roiskuu. Tällaisiin vääntöihin ei kannata pitkässä juoksussa kiinnittää sen enempää huomiota, tuleehan muissakin "perheissä" välillillä sanomista. Ei tämä sen kummempaa ole.

Näinhän se on. Pressiboxi asian joskus hyvin ilmaisi sanomalla: "Asiat tässä riitelee, eivät ihmiset". Huomenna Ässät, eikä hallissa silloinkaan paljon yleisöä nähdä. Viikonloppuna sitten Jokereita vastaan lienee tupa täysi.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Waky
TPS:n profiiliin on kuulunut aina katsojien vähyydellä valittaminen ja niiden vähänkin hiljaisuus siellä katsomossa. Ennen valitettiin että Turkulaiset on kylläisiä nyt syy on siirtynyt joukkueen harmauteen. Tiedä sitten kumpi on totta tai kumpikaan.

Juuri näin. Minä en ihan rehellisesti sanoen muista, koska viimeksi muka Elyséellä on tätä enempää yleisöä syksyn runkosarjapeleissä ollut. Heittoa voi olla pari sataa suuntaan tai toiseen, mutta samoissa luvuissa pyöritään. Ja samalla tasolla ihan valtakunnallisestikin. Helsingin talousalue on helposti viisi kertaa Turun vastaavaa suurempi, mutta eivät alueen kolme joukkuetta silti vedä viittä kertaa enempää katsojia saatika sitten myy hallejaan loppuun. Ei kiekko jaksa ihmisiä niin paljoa kiinnostaa. Turussa on tosiaan lisärasitteena vielä se, että ihmiset ovat tottuneet paljoon. Hyvin se on täälläkin esillä. Siinä, missä lähes missä tahansa muualla oltaisiin riemuissaan kuuden ottelun tappiottomasta putkesta, Turussa se ei ole mitään.

Minä menin katsomaan peliä jossa taistellaan ja totta puhuakseni en tällä pelirytmillä enää odotakaan, että kaikki pelaajat jaksavat joka pelissä joka sekunti antaa kaikkensa.

Näinhän se on. Katsomoonkin näkee, että jääkiekko on fyysisesti äärimmäisen vaativa laji. Vaikka kukaan ei saisi pieniä kolhuja ja muita rutiiniloukkaantumisia, vaatii jo yksistään tuollainen ottelu niin paljon energiaa, ettei sitä pysty pitkässä juoksussa päivän aikana palauttamaan. Tämä oli vain fyysinen puoli. Jos katsojia ei kiinnosta tulla vain istumaan Turkuhallin penkeille, miten voimme odottaa, että jokainen pelaaja jaksaa syttyä parhaimpaansa (kaikella kunnioituksella) jotain Ilvestä vastaan? Peli oli ennakkoon niin selvä kuin olla voi, mutta yllättävän kovaa pojat jaksoivat silti painaa. Tässä tuntuu unohtuvan myös se, että Nissinen otti tukun huipputorjuntoja ja pari kertaa kolahti maaliraudoissakin. Sentti sinne tai sentti tänne niin peli olisi hyvin voinut olla 7-2.

Itse aikani tätä Turun yleisöhävikkiä mietin, mutta en keksinyt 99-00 kauden jälkeen enää mitään syytä millä joukkue enää voisi edesauttaa yleisömäärän lisäämiseen.

Jälleen aivan totta. Ehkä liigan kaikkien aikojen paras joukkue ei riittänyt. Lähes kokonaan oman kylän jätkistä kasattu joukkue ei riittänyt. Triplamestaruus ei riittänyt. Mitä sitten tarvittaisiin tuomaan halli täyteen yleisöä? Veikkaan, että toinen maa. Jos Turussa olisi miljoona asukasta, olisi Turkuhalli varmasti aivan täynnä illasta toiseen, koska halukkaita katsojia olisi aina enemmän kuin kapasiteetti vetää.

Kaikki tuntuu olevan jalosen syytä vaikka niin ei olisikaan. Itse en tosin miestä minään ihmeellisenä pidä, jollei toisin osoita. Mutta näiden pelin huonouden suhteen valmentajalla ei ole paljon mahkuja jos äijiä ei kiinnosta.

Jalonen on niin helppo kohde. Aloitteleva valmentaja, jonka puutteet (todelliset tai kuvitellut) ovat kaikkien tiedossa. Tähän kun lasketaan yleiset harhaluulot valmentajan kyvystä vaikuttaa pelin aikana tapahtumiin, saadaan suuri ja kirkkaanvärinen maalitaulu. Ei se koutsi oikeasti voi paljon muuta tosiaan tehdä kuin pistää kuumia äijiä kentälle, kylmiä vilttiin ja hokea itsestäänselvyyksiä. Jalonen on kaikki nämä tehnyt hyvin. Bluesia vastaan huonosti pelannut Jerkovitsh pistettiin vilttiin ja alkupäässä onnistuneet pojat saivat vastuuta. Blues kuitenkin käytti melko tarkkaan kaikki kolme maalipaikkaansa, joten sellaista se elo vain on. Toki joukkuetta saa ja pitääkin kritisoida siitä, että Blues, IFK ja SaiPa päästettiin mukaan. Kuten olen jo sanonut, tärkeintä silti on se, että joukkue itsekin tietää töpänneensä. Sen kautta voi kehittyä. Pitää myös muistaa, että Bluesia ja IFK:ta vastaan nuo maalit tulivat melko pitkälle henkilökohtaisista virheistä ja vieläpä nuorille pelaajille. Sitä varten he ovat kokemattomia, koska heillä ei ole kokemuksen tuomaa rutiinia.

Ei kai kaikkia penkille voi hyllyttää? Eri asia on onko jollain valmentajalla parempi kyky laittaa joukkueeseen erätauolla tai erän aikana liikettä.

Tässä on vielä sekin ongelma, että TPS:hän on menettänyt pääasiassa johtonsa kolmannessa erässä. Ei ole siis erätaukoa, jonka aikana tehdä muutoksia. Kun se mopo lähtee pelaajilta käsistä, se on hemmetin vaikea kierre katkaista. Jokainen töppi lisää painetta ja antaa vastustajalle lisää uskoa. Takaa on huomattavasti helpompi lähteä ajamaan kiinni kuin yrittää säilyttää staattisesti johtoa. Jos vastustaja vielä herää pelaamaan (kuten Blues teki lauantaina), onkin soppa valmis.

asia. Täytyy sanoa jopa että tämän kauden miehistö ohittaa minulla mielenkiinnossa pari Jursin aikaista joukkuetta.

Sama täällä. Sitä ei enää oikein muistakaan, miten harmaata puurtamista se Jursin aikaan oli. Jo pelkästään se, että Tepsillä ei ollut ylivoimakenttiä tuntuu jotenkin oudolta ajatukselta. Samalla sakilla vaan puurtaen eteenpäin.

Noista tasapeleistä, onneksi on kausi alussa ja aikaa korjata tuollaiset lepsuilut. Kyllä ne varmasti pelaajiakin harmittaa.

Jälleen naulan kantaan. Eilenkin riitti, kun katsoi joukkueen reaktioita Ilveksen maalien jälkeen. Alatalo otti kympin raivottuaan 4-2-kavennusta. Kaitsu päästeli äänekkäitä V-sanoja huonojen syöttöjen jälkeen ja penkiltä kuului hetkittäin äänekästäkin kritiikkiä huonosta pelistä. Paha tuollaisen jälkeen väittää, että joukkue jotenkin halveksii yleisöään. Aina ei vain kulje, mutta tärkeintä on se, että jaksaa yrittää ja välittää. Kyllä se siitä.

No, tämä tästä ja nyt katse tulevaan.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Logiikka hukassa ?

Tässä tuntuu unohtuvan myös se, että Nissinen otti tukun huipputorjuntoja ja pari kertaa kolahti maaliraudoissakin. Sentti sinne tai sentti tänne niin peli olisi hyvin voinut olla 7-2.

Vähän aiemmin (15.23) sama kaveri kirjoittelee:"Turha lähteä spekuloimaan, miten olisi käynyt jos vastustaja olisi tehnyt sitä tai tätä."

Mitä hän nyt oikein tarkoittaa ?

Duvel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Puuhasteluseura

Pahoittelut väärinymmärräksestä.

Kuitenkaan en näe mitään vikaa niissä ihmisissä, jotka ovat eri mieltä kanssani - jokaisella on kai oikeus mielipiteeseensä.

Kannattaa ottaan huomioon myös tämän hetkinen tilanne Jortikan osalta. Mikäli Jortikka valmentaisi tällä hetkellä esim. keski-euroopassa, kukaan ei välttämättä kyseenalaistaisi Jalosen valmennustaitoja - Jortikka kuuluu kuitenkin Tepsin tämän hetken organissatioon ja on kertonut haluavansa valmentaa ja valittaa kyllästyneisyyttään...

Kumpi siis on fiksumpaa päästää Jortikka lähtemään viimeistään ensi kaudella vai pistää Jortikka Tepsin puikkoihin?

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti t4
Kumpi siis on fiksumpaa päästää Jortikka lähtemään viimeistään ensi kaudella vai pistää Jortikka Tepsin puikkoihin?

Itse en edes harkitsisi valmentajan vaihtamista kesken kauden. Jalosen sopimus päättyy tähän kevääseen, eikä sitä ole vielä uusittu. Tässä kaikki, mitä tarvitaan. Jortikan kanssa tehdään vaikka 1.5.2003 (tai koska Jalosen diili päättyykään) alkava kolmen vuoden sopimus ja Jalosta kiitetään palveluksista. Kyllä näilläkin näytöillä uusi työ löytyy. Ainoa tästä seuraava ongelma on ns. Alex Ferguson-tilanne. Kun pelaajien ei tarvitse todistaa valmentajalle mitään ensi kautta varten, voi taso notkahtaa. Voidaan toki myös kysyä, onko Jalosella ollutkaan sellaista auktoriteettia, jolla tällainen estettäisiin.

Rosoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat, Mikko Rantanen, Carolina
Viestin lähetti t4

Kannattaa ottaan huomioon myös tämän hetkinen tilanne Jortikan osalta.

Ennenkuin KJ:een tyytymättömät fanit aloittavat - Jortikka Takaisin adressin, kannattanee odottaa mitä Kalervo Kummola päättää vuoden loppuun mennessä.
En voi väittää etteikö lähes yhtä paljon houkuttelisi nähdä Jortikka Leijona-käskijänä kuin TPS:n vaihtoaitiossa.

Suosikkijoukkue
TPS, TurHmA, Anaheim Ducks
Tiukkaa vääntöä tässä ketjussa katselleena törkkään nyt hieman jälkimainingeissa omankin lusikkani soppaan...

Turkulainen "valittaminen ja itkeminen" on suoraa seurausta siitä että turkulaisyleisö ja kannattajat (myös minä itse) on yksinkertaisesti takavuosina tottunut näkemään huipputason kiekkoa ja taistelua ainoastaan ykköspaikasta. Monet liigan huiput pelasivat tepsissä kuten viime mestaruusvuosina (Kallio, Rintanen, Sahlstedt jne.).
Mistä erityisesti pidin niin tuolloin oli peli tarkkaa, hienoja maaleja syntyi, voittoja tuli. Nähtiin myös häikäiseviä yksilösuorituksia. Samalla nämä "tähdet" nostivat esimerkillään nuorienkin pelaajien osaamistasoa ja antoivat uskoa että heissäkin on tähtiainesta jos vaan jaksaa treenata ja kehittää itseään... Tällä hetkellä joukkueessa on yksi tälläinen tähti: Lius, Alatalo & Nurminen ovat myös samaa sarjaa mutta eivät ole vielä päässeet loistamaan...

Jalosta syytetään samasta syystä. Kun vertailukohtana on kaksi valmennusgurua tai lähes valmennuslegendaa (Jursinov ja Jortikka) ei ole helppoa ruveta täyttämään saapikkaita. Varsinkin kun valmennusmaailmassa yleinen toimintatapa on tulos tai ulos...

Valittaminen ja itkeminen on kuitenkin mielestäni puolusteltua sillä jos on monen vuoden ollut mahdollisuus seurata huippukiekkoa ja taistelua liigan ykköspaikasta niin miksi ihmeessä pitäisi alkaa tyytymään vähempään??? Hyvä vertaus voisi olla että lähdet downgreidaamaan Bemaria Nissaniin tai ehkä nämä tämän hetkiset esitykset olisivat Ford Mondeon tasoisia...

Tällä hetkellä tilanne ei kuitenkaan ole mikään älyttömän huono (olen optimisti). Materiaali on suhteellisen hyvä, vaikka pari kovanluokan maalintekijää ei olisikaan pahitteksi eikä tappioitakaan ole tullut kuten viime kaudella vaikkakin kolme mahdollista voittoa hukattiinkin... Jonkin verran talousmiehenä sanoisin kuitenkin että investointi vielä pariin kovaan pelimieheen toisi kyllä satsauksen takaisin jossain muoodossa...liigamenestyksenä, lipputuloina tai sponsorituloina. Tämäntapaisissa linjanvedoissa Hjallis on kyllä -valitettavasti- Suomen ykkösmies.

Jet-Ace

Jäsen
Viestin lähetti Sivustakatsoja 8-)
Jonkin verran talousmiehenä sanoisin kuitenkin että investointi vielä pariin kovaan pelimieheen toisi kyllä satsauksen takaisin jossain muoodossa...liigamenestyksenä, lipputuloina tai sponsorituloina. Tämäntapaisissa linjanvedoissa Hjallis on kyllä -valitettavasti- Suomen ykkösmies.

Tätä olen tuolla minäkin puhunut usean kanssa. Minäkin uskon siihen, että ehdottamillasi satsauksilla tulisi menestystä, lipputuloja ja sponsorituloja. Nämä satsaukset olisi kannattanut, mikäli mahdollista, tehdä jo kesällä. Kesken kauden tehdyt hankinnat ovat usein olleet hasardeja.

Jos minä saisin päättää, niin nyt kannattaisi olla hereillä, mikäli kovia pakkeja ja hyökkääjiä, erityisesti senttereitä olisi vielä saatavissa. Tämän joukkueen materiaali on mielestäni niin hyvä, että jo pari onnistunutta hankintaa voisi viedä joukkueen vaikka kuinka pitkälle. Ihmeitä täytyy tapahtua, mikäli nykyisellä materiaalilla välieriä pidemmälle päästäisiin.

Waky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensimmäisenä esittäisin, että tämä keskustelu siirtyisi/jatkuisi kausitopicissa, kun ei enää Ilves-matsiin liity?

Niin itkemisestä ja valittamisesta. Ymmärrän täysin syyn miksi valitetaan, koska itsekin olisin halunnut esim. Pärssisen meille.
Se vain miten viestin saisi perille TPS:n toimistolle?

Viime kaudella en ollut Jalosen toimintaan tyytyväinen, tällä hetkellä fiilikset on odottavat. Jos joukkueeseen ei tule ryhtiä niin laitan sen kyllä valmentajan piikkiin. Selkeästi potenttiaalia on.

Elliotin otteisiin ei Jalonen kyllä voi vaikuttaa muuta kuin peluuttamalla Karjalaista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy