TPS - Ilves 28.10.

• 2 681
  • 31

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tilastoja ja palkintoja

IS-tähdet

TPS-Kärpät 1-2

Korhonen Markus (Kärpät)

**
Davydov Jevgeni (Kärpät)

*
Pitkänen Joni (Kärpät)

TPS - Blues 1-3

Krykov Valeri (Blues)

**
Elomo Teemu (Blues)

*
Myllys Jarmo (Blues)

Kaksi valikoitua peliä. Ei ne Tepsin tähdet mitään automaatioita ole. Olisi ehkä kannattanut tarkastaa ennen kuin hutkii. Kannattaa huomoida, että peli ovat olleet tasaisia.

L-Mies

Kopteri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Bruins
Viestin lähetti L-Mies

"Kyllä minun mielestäni maalivahti, joka päästää vähemmän maaleja, omaa paremman torjuntaprosentin ja voittaa pelin, on parempi kuin se toinen maalivahti."

Korjaus: JOUKKUE joka tekee enemmän maaleja ja päästää vähemmän on parempi kuin se toinen joukkue;)

"P.S. Ja sait Turun Sanomatkin mahtumaan samaan viestiin. Minä kuittasin Summasella. (Tämän kommentin otin pois, kun huomasin, ettei viestissäsi ollutkaan viittausta Turun Sanomiin. Muistanko väärin vai otitko sen pois? Laitoin tämän sitten kuitenkin takaisin.)"

Pitikin sanoa :D :D

TPS voitti koska se teki yhden maalin enemmän kuin Ilves ja oli siten parempi joukkue, kentän parhaat pelaajat olivat kuitenkin Mika A. joka teki kaksi maalia, antoi kunnon tööttejä, ja pelasi muutenkin loistopelin sekä Juha Pitkämäki jonka paraatipelastukset olivat sitä luokkaa että ei luulisi kenenkään väheksyvän!
Niitymäki oli kentän kolmas kunkku jonka nollapeli jäi kyllä turkkulaisittain harmittavan lähelle, muutamia erittäin kovia pelastuksia mutta kun Ipa ei saanut tarpeeksi pahoja tilanteita niin ei tarvinnut ihan parhaimpaansa yltää.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
TPS-Jokerit tähdet & palkinnot

*** Rob Cowie, Jokerit
** Mika Alatalo, TPS
* Kari Lehtonen, Jokerit

Expert-pelaaja
Kari Lehtonen, Jokerit

Fair Play -pelaaja
Janne Jokila, TPS

Peli ei ollut kovinkaan tasainen vaan Jokerit vei voiton numeroin 1-4, silti Tepsin Alatalo ja Jokila on löydetty palkittujen joukkoon - esim 2+0 tehot kerännyt Pavel Rosa ei palkintoraatia ilmeisesti vakuuttanut, mutta Alatalon 1+0 riitti vakuuttamaan. Alatalo kulutti myös jäähypenkkiä, mitä Rosa ei tehnyt.

Ja en ole kyllä tämän otsikon alla puhunut mitään Turun Sanomista, enhän mä ole sitä sen Liesmäen telotuslämäri jutun jälkeen lukenutkaan, mitäs siellä sitten oli?

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jokerithan tekivät tapansa mukaan tuurimaaleja, eikä niiden perusteella sovi tähtiä jakaa. Löytyykö Jokereista sitäpaitsi Fair Play - pelaajia...?

Siitä Turun Sanomat - viittauksesta: Jossain jutussa luin ohimennen maininnan siitä, ettei jollain tietyllä tavalla voi ajatella, ellei sitten usko Turun Sanomia. Olisi sopinut hyvin tuohon aiheeseen. Minun virheeni sitten. Jostain se löytyy varmaan vieläkin.

Lisäys: Nyt pitää pahoitella itse asiassa todella paljon. Viittauksen kirjoittaja oli Spoonful, joka suunapäänä aukoo älyttömyyksiä aiheen vierestä toisen otsikon alla. Vaikken samaa mieltä kanssasi monesti olekaan, niin jotain rajaa loukkauksillakin on.

L-Mies

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: Maalin hylkäämisestä

Viestin lähetti kingstonwall
No ainakaan SM-liigan sivuilta ei mainintaa säännön muutumisessa löydy. Vain vanha pykälä:
"Jos puolustava pelaaja pelaa kiekon omaan maaliinsa millä tavoin tahansa, maali hyväksytään. Viimeksi kiekkoa koskettanut hyökkäävä pelaaja katsotaan maalin tekijäksi, mutta syöttäjää ei nimetä."

Eikä se tilanne, että maalivahti on lähtenyt pois maaliltaan millään tavoin pitäisi vaikuttaa asiaan. Eihän maalivahdin pois otto ole mikään pakollinen teko vaan sehän on vain oman edun hakemista...

Kyllä tämä sääntö on jääkiekossa ollut käytössä niin kauan kuin minä muistan.

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Re: TPS-Jokerit tähdet & palkinnot

Viestin lähetti flintstone
[BPeli ei ollut kovinkaan tasainen vaan Jokerit vei voiton numeroin 1-4, silti Tepsin Alatalo ja Jokila on löydetty palkittujen joukkoon - esim 2+0 tehot kerännyt Pavel Rosa ei palkintoraatia ilmeisesti vakuuttanut, mutta Alatalon 1+0 riitti vakuuttamaan. Alatalo kulutti myös jäähypenkkiä, mitä Rosa ei tehnyt.
[/B]

Ton Fair Play-pelaajan valitsee joku paikallinen Osuuskauppias. Samalla tavalla ne päätetään Tampereella, Helsingissä, Oulussa, Jyväskylässä ja kaikkialla muuallakin. Ei noihin Fairplay- sun muihin kissanristiäispalkintoihin mitään oikeaa meriittiä tarvitse :) Olen kyllä itse myös sitä mieltä, että noissa valinnoissa ei tarvitsisi aina tuijottaa tehopisteisiin. Olen itse sitä mieltä, että eilisen pelin ykköstähdet olivat Pitkämäki ja Alatalo. Pitkämäki hävisi, mutta esitti upeita torjuntoja (tosin oli vikaa viimeistelijöissäkin). Illan ykköstähti. Alatalo oli paras kenttäpelaaja ja teki kaksi maalia. Kakkostähti. Niittymäki torjui enemmän kuin Pitkämäki, teki myös huipputorjuntoja ja otti voiton. Kolmostähti. Nämä kissapalkinnot voidaan sitten antaa vaikka jumalaiselle Meretelle.

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Kannatetaan

Eli kissa-palkinto annettakoon jumallisille Mustille Kobrille. NAM NAM... :cool:

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy