Kaikilla ihmisillä ei ole halua maksaa paskasta. Itse olen senverran mukavuusorientoitunut ihminen että jos maksan jostain, odotan myös saavani jotain takaisin. Ei ole minun velvollisuus antaa rahojani urheiluseuraan ja saada takaisin vain syvää vitutusta, huonoa pelaamista, asennetonta muniinpuhallusta, sekoilua ja pahimmillaan loppuillan kestävää vitutusta.
Olen aiemminkin sanonut että olen valmis maksamaan tuoteesta joka antaa jotain myös takaisin. Jos joukkue pelaa hyvin ja antaa kaikkensa, olen valmis maksamaan vaikka menestystä ei tule. Mutta jos joukkueen esitykset on samanlaisia kuin esim. Pelicansia vastaan, ei joukkue ole mielestäni oikeutettu mihinkään tukeen. Onko tämä sitten gloryhuntertoimintaa vai ei, sen saa jokainen päättää itse.
En yleisesti ymmärrä joidenkin kantaa sen suhteen että esittää joukkue mitä tahansa, kannattajien pitää antaa kaikkensa joukkueen eteen. Miksi? En puhu nyt menestyksestä, vaan peliesityksistä.
TPS ei nykyisellään meinaa herättää mitään muuta tunteita kuin syvää vitutusta siitä mihin jamaan urheilullinen puoli on saatu.
*edit* Tästä tulee mieleen eri uskonnot. Sokeat lampaat palvovat uskontojaan kyseenalaistamatta yhtään mitään ko. uskontoon liittyvää.
*edit2* Oma Tuto vertaukseni oli hieman liioittelua. Tarkoituksena oli sanoa että maksan mielummin siitä että näen laadukasta jääkiekkoa (sijoituksesta riippumatta) kuin siitä että maksan tai käytön koko illan siihen että katson kun pelaajia ei juuri tänään sattunut kiinnostamaan pelaaminen yhtään.