Älä tule ammutuksi viidakossa - pistä pipo päähän!
Ei me otteluennakkoon hävitty.Niin vain kävi,että kauden ensimmäinen Turussa hankittu tappio tuli huonoimpaan mahdolliseen aikaan ja "jännäksi menee".No mikäs siinä.Itse olisin kyllä valmis jatkamaan kautta vielä 9.3. jälkeen hyvässä seurassa,kuten eilenkin.
Seniorin tulistumisen ymmärtää.Ei tyydyttänyt peli tähänkään päähän,enkä puhu nyt pelkästään numeroissa kärsityssä tappiossa.Kun ei sytytä,niin ei sytytä.Ei se kaukalo niin iso voi olla etteikö enemmän taklaamaan kerkeäisi.HIFK oli eilen varsin keskinkertainen vierasjoukkue ja muutamaa kähinää lukuunottamatta (joista ei sen suurempaa kinastelua saa aikaiseksi) kipinä todelliseen taisteluun jäi syttymättä.Kyllä me kiekkoa osataan pelata,jos halutaan,ja siksi mä haluan tämän joukkueen pleijareihin.
Tepsin ensimmäinen maali menee tosiaan Saarisen piikkiin,sillä niin helposti Vahalahti kiersi pakin."älä perkl päästä sitä...".Päästi se ja maali tuli.Toista maalia en rehellisesti sanottuna muista,vaikka kaikki erät omalla paikalla istuin.Ehkä tästä syystä en tule koskaan kirjoittamaan kunnollisia raportteja lauantaisin pelatuista vieraspeleistä.Kolmas maali heitettiin tyhjiin.Omista tilanteista raportissakin mainittu Hirschovitsin läpiajo oli paras.Meidän ylivoimalla jäin kaipaamaan laukauksia,kun ei niitä tälle katsomovalmentajalle tullut tarpeeksi.Sen lisäksi oli kovin valitettavaa,että muutamia taklauksiakin erehdyttiin esittämään.Kyllä tästä taitaa tulla kurinpidollisia toimenpiteitä,sillä sen verran törkeää liigan linjan vastaista toimintaa oli välillä havaittavissa.Hyi hyi.
Lassila muuten kelpaa tännekin päin.Isä kävi jo voittamassa mestaruuden,joten pojalle kanssa kannun kohottamista punapaidassa,jos Stathos päättää siirtyä muualle.Ei sillä,että miehestä eroon haluan,eilenkin parit laulun arvoiset torjunnat,mutta kunhan spekuloin vailla parempaa tietoa.Nuori kaverihan Lassila on,joten ei ykköseksi mutta tänne vaan tappelemaan peliajasta.Ja saa sitä tapella muutenkin (hymiö).
Reissu oli noin niinkuin off-the-ice jälleen onnistunut,mistä tietysti kiitokset: mukaan lähteneille,B2REDSin politbyroolle,bussikuskille,sille hepulle jolle lainasin pipoani (pipo ON maksettu),olutta myyneille,hallin pihalla Jokeri-paitaa raivokkaasti palamaan sytyttämässä yrittäneille (ehkä ensi kerralla se saattaa onnistuakin),Otto.-automaatille,ja ja ja...You know who you are.HIFK tackar.
Niin ja tulihan jälkipeleissä tavattua nimimerkki,jonka henkilöllisyydestä olin ennen eilistä 99%:n varma.Nyt se on 100 eli kerrankin olin oikeassa.Muitakin tänne kirjoittavia siellä heilui,joskin nöyryys oli tainnut unohtua jokaiselta jonnekin matkan varrelle,sillä sen verran suoraviivaista rymistelyä meno enteili.Itse poistuin aikaisessa vaiheessa (rikos)paikalta,koska äiti oli käskenyt täksi aamuksi mattoja tamppaamaan.