TPS - HIFK Ti 22.2.2005

  • 29 746
  • 179
Tila
Viestiketju on suljettu.

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Sakun ansiolistasta puuttui:
-suurimman kokoinen Suomessa tehty keräilykortti.
-nopeimmin maailmassa kasvaneet leukaperät.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquarta
Re: Re: Re: OJ vs koivu

Viestin lähetti BigRedFamily
Voitko tosiaan olla noin idiootti?

Ilmeisesti. Olen käynyt tsadissa ja se näköjään riitti.

Olen myös huomannut, että Montreal Canadiens on noussut playoffjoukkueeksi sen jälkeen, kun Koivusta tuli joukkueen kapteeni. Rosteri ei ole paljon parempi kuin ennen Sakua. Ja jos tilastot ovat mielestäsi ainoa totuudenlähde, niin näyttäkää minulle tilasto, jossa Jokinen on Koivun edellä. En löytänyt yhtään sellaista vaikka etsiä yritin.
 

Kaiser Soze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rontti's potatoes, whiners and wankers
Viestin lähetti mixu
Sakun ansiolistasta puuttui:
-suurimman kokoinen Suomessa tehty keräilykortti.
-nopeimmin maailmassa kasvaneet leukaperät.

Kerrohan pikkupissis nyt meille, mikä/mitä on iänikuisen inhosi takana? Miksi inhoat miestä noin paljon. Syitä, perusteluita ja mielipiteitä kiitos.

Tuolla säälittävällä winettämisellä olet samaa nyrkillä tapettavaa sontaa syöpä-huutelijoiden kanssa.

K
 

kloever

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Koivu Bros.
Eiköhän raaka fakta ole se, että kun tai jos Koivu pääsee sille tasolle jolla hän on viime vuodet pelannut, ei varmasti kellään jää mitään valitettavaa hänen pelistään.

Mitä Jokiseen tulee, huippusentteri, hänellä on omat vahvuutensa ja todella tärkeä Suomen jääkiekkoilulle. Toisaalta taas, Saku on ikoni jota nuoret palvovat.

Eikö joka ikinen vain voisi arvostaa pelaajien vahvuuksia ja nykyistä/tulevaa panostaan joukkueellensa, sen sijaan että haetaan jotain faktatietoja tukemaan toisen paremmuutta historian kirjoista.

Kuitenkin kaikki ovat taas yhtä maata MM-kisoissa kun ne "koko kansan" pelit alkavat. Molemmat suuria kiekkoilijoita, piste.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös