Tps - Hifk 15.11.

  • 8 608
  • 111

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Re: Lukekaa...

Viestin lähetti Johannes
www.turunsanomat.fi . Hauska Liesmäen kuvaus eilisestä pelistä ja analyysi ifk:sta. :p :p

Vaikka rahasta ei pitäisi olla kiinni, joukkue on koottu ihmeellisesti. Ulkomaalaiset ovat vaisuja lukuunottamatta Zidlickiä ja nuoret eivät ole edes lahjakkaita SM-liigaan.

TS/Erkki Liesmäki 16.11.2001

Ymmärrätte varmaan, miksi täälläpäin toivotaan pikaista vahvistusta mediaosastolle? Kun ainoa, joka on lahjakas, on Palloseuran pelaaja. Tai ainakin kasvatti. Jokainen, joka on pelannut TPS:ssä, on Liesmäen mukaan TPS:n kasvatti.

Mutta onneksi täällä myös tiedetään, että Ekistä huolimatta muuten täälläpäin osataan jääkiekkoa. ;)

Anteeksipyyntönä IFK:lle, IMHO teillä on liigassa yksi kaikkien aikojen lahjakkaimmista a-juniorivuosikerroista. Otamme koska tahansa ainakin Häppölän, Hirschovitshin (miten ihmeessä se kirjoitetaan?) ja Grünnin. Myös Vihko saattaisi kelvata, samaten Ilkka, Viitaluoma, Pikkarainen ja Loppi.

Väitän, ettei yhdelläkään seuralla ole ihan helpolla esittää noin montaa _uutta_ saman vuosikerran (1980-82) liigapelaajaa.
 
Viimeksi muokattu:

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Hyvä Judge

Kirjoitit juuri sen, josta
me HIFKin kannattajat voimme olla suht'iloisia.

Journalisteilla on usein oma näkemys. Harrastin itse juuri samaa
ollessani journalisti.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Re: Hyvä Judge

Viestin lähetti nedomansky

Kirjoitit juuri sen, josta
me HIFKin kannattajat voimme olla suht'iloisia.

Journalisteilla on usein oma näkemys. Harrastin itse juuri samaa
ollessani journalisti.


Aijuu, jos tapaat Penan, niin kerro sille, että me ostamme kyllä nuo A-junnut. Tilalle saatte vaikka huonoja ulkomaalaisia (meidän pitää ensin kyllä hankkia niitä. Kelpaako ex-SJ Sharks scoutti? Se joka varasi Riihijärven, Kiprusoffin, Mäkinem, Markkasen ja Hirvosen silloin vuonna 1995 tjsp) ja tappelevan Elomon. Kaupan päälle oikeudet Makko Mäkiseen (ei sillä että meillä niitä olisi myydä, mutta kerro silti Penalle, ei se sitä tiedä).
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
San Jose

Ehdottomasti San Josen koko henkilöstö on tervetullut meidän
hallille. Siellä sentään ihan kynnetön jengi on vienyt isoja
taannoin kuin "vierasta sikaa" pelkän yleisön tuen ja oman
taistelutahdon voimin.

Kyllä pidän ihmeenä, jos osa junnuista ei poistu.

En tunne kavereita henk.koht, mutta epäilen, ettei ne silti
ehkä Turkuun..... No onhan teillä vielä Lola ja Jenni ja ......
Taitaa nykykiekko olla sitä, että siirtomatka DDR:ltä Ilmalaan
on henkisesti jopa fyysistä välimatkaa pienempi...

Sumostahan lienee tullut uusi Midas , vaikka epäilin sille ekoja
potkuja. Eli se mun jääkiekkoasiantuntemuksesta....
 

pXi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, EPS
Re: Re: Re: Re: Erkki Liesmäki

Viestin lähetti foobar
Jättäkää lukematta jos noin tiukalle ottaa ja lukekaa jostain muusta mediasta puolueettomia raportteja.
Mielelläni luen raportteja HIFK:n matseista muistakin lähteistä kuin Helsingin Sanomista.Tässä tapauksessa henkilökohtaisesti tiukalle ottaa se,että noinkin huomattavan lehden toimittaja ei pysty pitämään tunteitaan kurissa jutussaan vaan tuo ne surutta ilmi.Ei TS:n raporttien täysin puolueettomia tarvitse olla mutta joku raja sentään.TS ON huomattava lehti eikä sen julkaisemia juttuja voi välttämättä ohittaa noin vaan.
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
lehtien painovoima

on se totta, etta TS ja Aamulehti yrittävät pitää lehdistön
lippua edes hieman tuulessa hulmuamassa

Muutenhan sitten alkaa moni lehti olla semieditoituja
yritys/poliitikkopuffeja sekä STTn leikkeitä Nakkimainosten
välissä.
 

kosh

Jäsen
Suosikkijoukkue
F2- sekä O-katsomo
Liesmäki radiossa

Helsinkiläisten (ja myös Turkulaisten) paljon parjaama toimittaja Liesmäki on seuraavat muutama tuntia Tamin vieraana Sport FM:llä. BTW Tamin aloitus oli loistava: Vieraana tähtireportteri Erkki Liesmäki:) Jäädään mielenkiinnolla kuuntelemaan
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Liesmäki-debatti elää!

Jes! Mainiota! En ole pariin päivään käynyt täällä ketjussa, kun luulin että Erkki tuli jo käsiteltyä, mutta täällähän tämä mediamaailman multiosaaja edelleen rulaa, hieno homma!

Judge: KIITOS! Tiesinhän minä että TPS-faneista löytyy näitä asiallisiakin hemmoja, jotka myöntävät että Turun seudun valtamedian asiantuntemus lätkän suhteen on...häkellyttävä. Minuahan riepoo tuon tyypin lätinät juuri siksi, että TPS on tehnyt pirun hyvää duunia itse pelin parissa eikä varsinaisesti kaipaa kaukalon ulkopuolista apua oman hyvyteensä huomioimiseksi. Siksi vertasin Erkkiä pikkukylien kyykkäpelin parissa (tai pesäpallon) viihtyvään skribenttiin, joka ei näe muuta kuin oman joukkueensa/oman paikkakuntansa. Vastustajankin arvostamista ja omien kritisointia kutsutaan...mikäs se nyt olikaan...kiekkokulttuuriksi.

foobar: Oletko Erkin veli/poika/sukulainen/naapuri...? Vai miksi otat ERKKIIN KOHDISTUVAN kritiikin yhtä vakavasti kuin suosikkijoukkueeseesi kohdistuvan? Eihän täällä kukaan ole tämän keskustelun tiimoilta Tepsiä mollannut? Minulle on aivan sama jos mollaat kotikaupunkiani, sen toimittajia tai muita sidosryhmiä, mutta sitten mä suutun jos mollaat suosikkijoukkuettani:p Ja mitä, eikö Jasmin asu Turussa? No, Mike Rautio asuu ainakin ja on kuulemma TPS-fani niinkuin Jasminkin. No, onhan Hannele Laurikin HIFK-fani...

Ja median asenteet/ammattitaito eivät ole yhdentekeviä, silloin kun puhutaan isoista medioista, joihin kai itsekin haluatte myös TS:n laskea. Sen verran otan takaisin, että ei se tosiaankaan ole kaikkien muiden turkulaisten vika jos yksi on pahvi. Sorry..

Ja onko Erkki poistunut Turusta Sport FM:n haastatteluun tänne? Vai tehdäänkö se puhelinhaastatteluna? Tai peräti Turussa?
 

Jet-Ace

Jäsen
Liesmäki

Joo, siellähän Liesmäki puhuu.

JHag: Vaikka kuvaa Liesmäestä ei ole, niin nyt vain puhetunnistimella varustettu kännykkä äänittämään ja sitten vain Turku-hallia kiertämään, kunnes puhelin herää henkiin....

Oli se Liesmäen TPS-HIFK raportti täyttä p-tä. Itse tulin työmatkalta Hampurista ja ei siitä raportista tullut yhtään sen viisaammaksi kuin mitä olin ollut olutta lipittäen, makkaraa ja hapankaalia Hampurissa syödessäni communicaattorista tihrustanut kapakan pimeydessä....
 

foobar

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Liesmäki-debatti elää!

Viestin lähetti JHag
Jfoobar: Oletko Erkin veli/poika/sukulainen/naapuri...? Vai miksi otat ERKKIIN KOHDISTUVAN kritiikin yhtä vakavasti kuin suosikkijoukkueeseesi kohdistuvan? Eihän täällä kukaan ole tämän keskustelun tiimoilta Tepsiä mollannut?

Ei, en ole Erkille mitään sukua, lähinnä mua risoo se, että ton äijän juttujen perusteella täällä on käsketty turkulaisia häpeämään. Sitä en ymmärrä.

Ja mitä, eikö Jasmin asu Turussa? No, Mike Rautio asuu ainakin ja on kuulemma TPS-fani niinkuin Jasminkin.

Joo ei asu ei. Ja voi jeesus sentään; aika tylsää täytyy olla, että tommosen yksityiskohdan tietää jostain misc. homosta ;-) Jotain rotia.

Sen verran otan takaisin, että ei se tosiaankaan ole kaikkien muiden turkulaisten vika jos yksi on pahvi. Sorry..

Ja tämä kommentti riittää minulle lopettamaan aiheen käsittelyn tähän :-)

Ja onko Erkki poistunut Turusta Sport FM:n haastatteluun tänne? Vai tehdäänkö se puhelinhaastatteluna? Tai peräti Turussa?

Saatte pitää äijän jos haluatte :)
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Jos Ekistä haluaa etsiä jotain positiivista, niin ainakin sen jutuille voi nauraa. Kirjoittaahan se aika usein Tepsistä. Ei ole montaa päivää, niin ettei ole Palloseurasta juttua viikossa. Voisihan sitä olla vaikka joka päivä, mutta mielummin jonkun muun tekemänä.
 

Judge

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Liverpool FC
Re: San Jose

Viestin lähetti nedomansky
Sumostahan lienee tullut uusi Midas , vaikka epäilin sille ekoja
potkuja. Eli se mun jääkiekkoasiantuntemuksesta....

Ei nyt vielä, katsotaan sitten uudestaan kun Raadolla on edes yksi päävalmentajana voitettu mestaruus. Midas vaatii aika paljon enemmän.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös