Sempervigilans
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Tai sitten TPS on vain yksinkertaisesti huonompi kuin vastustajansa ja ei riitä?
Katsoitko pelit?
Tai sitten TPS on vain yksinkertaisesti huonompi kuin vastustajansa ja ei riitä?
Ei se selitä sitä miksi sielä puolet äijistä vetelee selät suorana ja tekee virheitä joita ei yeensä yksikään noista kavereista tee.
Katsoitko pelit?
Katsoin, TPS oli selvästi huonompi kuin Bern.
Bern laittaa TPS:n pelaajat tekemään hieman enemmän virheitä kuin joku Jukurit. TPS näytti Bernin rinnalla tänään huonolta koska se oli selvästi Berniä jäljessä. Toki ainahan voi piiloutua "ei kiinnosta" -kortin taakse, toivottavasti myös TPS:n valmennus ja pelaajat piiloutuvat saman kortin alle niin muut Liiga-seurat kiittävät.
Totta tämäkin, mutta myös edellinen peli oli kokeneilta pelaajilta samanlaista läpsyttelyä. Varovaista varpaillaan hiippailua ilman tunnetta. Itse en tähän keksi muuta kuin sen että vedetään puolivaloilla. Bern toki oli parempi ja jalallaan nopeampi, mutta nyt kaksi CHL peliä nähneenä väitän myös että TPS:n kokeneemmilta pelaajilta pelaaminen on puolivaloilla höntsäilyä. Mistä tiedän tämän? Siitä että samat pelaajat pelaavat ihan eri tunnetasolla jopa marras-joulukuun liigapelejä..
Hienossa paikassa pelattiin ja paljon oli hyviä juttuja. Tää on mun Kalle Kaskinen.
Hienossa paikassa pelattiin ja paljon oli hyviä juttuja. Tää on mun Kalle Kaskinen.
Jutteliko oikeasti noin, vai onko itse keksitty?
Jostain haastattelukoosteesta pelin jälkeen tämä tuli vastaan.
Kyllähän se selittää, mitä kovempi vastustaja sitä enemmän yleensä heikompi sortuu typeriin virheisiin mitä ns normaalisti ei näe. Ihan normaaleja palloilulajejen lainalaisuuksia.Ei se selitä sitä miksi sielä puolet äijistä vetelee selät suorana ja tekee virheitä joita ei yeensä yksikään noista kavereista tee.
HUUTONAURUA!!! Tää sai mulle viikon parhaimmat naurut! Ei vittu mikä heitto! Hienossa paikassa pelattiin ja paljon oli hyviä juttuja!
Nyt en enää tiedä mitä pitäs odottaa koko kaudesta. Koska Leimeen Hessu heitti täsmälleen samanlaisia kommentteja.
Se nyt on varma ettei meidän vanhat kääkät syty vielä näihin peleihin ja kuntokin on taatusti vielä hakusessa.
Miksi? Mikä on sellainen ammattilainen, joka ei "syty" silloin, kun on hänen työaikansa, joka lienee sopimuksessa erikseen määritelty? Mikä oikeus heillä on olla syttymättä, kun ikää tulee tarpeeksi? Kuntokin hakusessa, miksi? Kaljaako on juotu? Onko se ammattilainen, joka tulee laittamaan itseään kuntoon, kun pelataan monikansallisessa turnauksessa, jossa on saatavilla kelpo nippu rahaa?
Maailmalla on valtava määrä sellaisia +35 pelaajia, joiden ammattiylpeys on niin korkealla , että näihin peleihin ei tulla leikkimään fanien eteen odottelemaan "syttymistä" vaan laittamaan kaikki likoon.
Ei pelaajilla Suomessa mitään 10 viikon kesälomaa ole. Puhut paskaa. Juhannuksesta heinäkuun loppupuolelle.