TPS CHL:ssä 2021–2022

  • 52 279
  • 511

Defensor

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Luvialta Paraisille
Oliko päivän Turkkarissa kysytty Ahokkalta, mikä meni vituiksi? Menikö valmistautuminen reisille vai kuviteltiinko oikeasti, että homma hoituu rusettiluistelulla? Vai onko päätetty hoitaa CHL vaan alta pois harjoituspeleinä?
Printti-Turkkarissa oli vain Jasun toisen erätauon kommentit: "Tulos puuttuu vaikka on oltu mielestäni niskan päällä. Jatketaan samoin. Paikkoja on saatu riittävästi." Lehdistötilaisuuksia ei näissä peleissä taida olla.
 

Malcolm

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oliko päivän Turkkarissa kysytty Ahokkalta, mikä meni vituiksi? Menikö valmistautuminen reisille vai kuviteltiinko oikeasti, että homma hoituu rusettiluistelulla? Vai onko päätetty hoitaa CHL vaan alta pois harjoituspeleinä?
Matsin jälkeen oli Cmorella Ahokkaan haastattelu, jossa veti pelin lyhyesti nippuun. Ei mitään tarkempaa muistikuvaa siitä, mitä sanoi, mutta heikosta maalipaineesta taisi ainakin mainita. Löytynee tallenteena, jos kyseinen palvelu on tilattuna.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Oliko Liukkaan hylätty maali pahasti korkea? Ikävästi heti melkein sen jälkeen, Pinguins Bremerhaven siirty 0-1 johtoon.
Ei tullut nähtyä ottelua. Olisi varmasti muuttanut pelin suuntaa, jos olisi hyväksytty.
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Oliko Liukkaan hylätty maali pahasti korkea? Ikävästi heti melkein sen jälkeen, Pinguins Bremerhaven siirty 0-1 johtoon.
Ei tullut nähtyä ottelua. Olisi varmasti muuttanut pelin suuntaa, jos olisi hyväksytty.

Bremerhaven oli siis juuri siirtynyt johtoon paria minuuttia aiemmin. E: Tai näin näköjään taisitkin kirjoittaa. Lukihäiriöt päällä.

Ja kyllä se mielestäni oli ihan reippaasti korkealla ohjattu. Jostain kuvakulmasta näytti, että olisi voinut osua vastustajan pakin mailaankin, joten sitä varten tarkastelu varmaan kesti niin pitkään.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Bremerhaven oli siis juuri siirtynyt johtoon paria minuuttia aiemmin. E: Tai näin näköjään taisitkin kirjoittaa. Lukihäiriöt päällä.

Ja kyllä se mielestäni oli ihan reippaasti korkealla ohjattu. Jostain kuvakulmasta näytti, että olisi voinut osua vastustajan pakin mailaankin, joten sitä varten tarkastelu varmaan kesti niin pitkään.

Aivan joo. Luin vähän huonosti ton raportin.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä en ihan ymmärrä tätä järjetöntä kritiikkkiä eilistä peliä kohtaan. TPS pelasi ihan mallikkaasti, varsinkin ajankohtaan nähden. Luistin liikkui mukavasti ja edelleen loi riittävästi ja enemmän maalipaikkoja kuin kaveri. Maalinteko oli surkeaa ja siihen kaaduttiin eilen.
Se että tuo peli ei ollut mitään hyökkäyksen ilotulitusta johtuu pitkälti myös vastustajasta, joka ryhmittyi viidellä omalle alueelle.

Olen täysin eri mieltä pelistä. Tekeminen oli huonoa ja tekopaikkoja ei juuri ollut vastustajaa enempää, jos edes yhtään parhaalta maalintekosektorilta. Kiekkoa yritettiin kyllä hallita hyökkäyspäässä, mutta siitä aiheutui vaarallisia tilanteita lähinnä omaan päähän vastustajan vastahyökkäyksistä. Maalinteko-ongelmat eivät todellakaan olleet ne suurimmat ongelmat tai sitten on oleuyksena, että jokaisesta maalintekopaikasta pitäisi syntyä maali.

Ajankohdasta on myös aika turha puhua, jos näissä peleissä aiotaan pärjätä. Lukko, Hifk ja Tappara pelasivat huomattavasti vahvempaa lätkää, eikä tämä nevöhööd Bremenkään huonosti pelannut ajankohtaan nähden.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen täysin eri mieltä pelistä. Tekeminen oli huonoa ja tekopaikkoja ei juuri ollut vastustajaa enempää, jos edes yhtään parhaalta maalintekosektorilta. Kiekkoa yritettiin kyllä hallita hyökkäyspäässä, mutta siitä aiheutui vaarallisia tilanteita lähinnä omaan päähän vastustajan vastahyökkäyksistä. Maalinteko-ongelmat eivät todellakaan olleet ne suurimmat ongelmat tai sitten on oleuyksena, että jokaisesta maalintekopaikasta pitäisi syntyä maali.

Ajankohdasta on myös aika turha puhua, jos näissä peleissä aiotaan pärjätä. Lukko, Hifk ja Tappara pelasivat huomattavasti vahvempaa lätkää, eikä tämä nevöhööd Bremenkään huonosti pelannut ajankohtaan nähden.
Ihan noin surkeana en Tepsiä nähnyt. Tosi on se että hyökkäyspään pelaaminen on luokatonta ja perustuu yksilöiden taitoon, ei joukkue pelaamiseen. Ahokashan oli sanonut että pelitavan opettelu on tehty nopeutettuna kun ei ole ollut aikaa johtuen pitkälle menneestä keväästä, uudesta valmennuksesta ja isosta vaihtuvuudesta. Ja näyttää nyt ainakin mun silmään että se opettelu on lähdetty puolustus edellä mikä on viisasta, sieltä ne hyvät hyökkäyksetkin lähtee ja puolustus meillä on helvetin hyvä.
HIFK on materiaaliltaan paras tässä maassa, Tappara on Tappara ja kaikki tietää mitä sieltä tulee, Lukkoa en ole seurannut oikeestaan yhtään tänä syksynä, sen verran kuitenkin ettei se ainakaan mua vakuuttanut kun kohdattiin ja näyttää hävinneen ekan CHL matsin.

Mistä muuten johtuu ettei Pärssinen ole pelannut? Kielto? Jotain vaivaa?
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Näin eri tavalla sitä voi pelin nähdä. Noh, oo sää huolissaan nyt, mä kattelen vielä vähän pidemmälle.

CHL on vaan siitä paha, että se voi olla Tepsin osalta ohi ennen kuin se on edes kunnolla alkanut. Mutta toivotaan, että huomenna peli näyttää paremmalta ja päästään edes haastamaan Sparta Prahaa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Ihan noin surkeana en Tepsiä nähnyt. Tosi on se että hyökkäyspään pelaaminen on luokatonta ja perustuu yksilöiden taitoon, ei joukkue pelaamiseen. Ahokashan oli sanonut että pelitavan opettelu on tehty nopeutettuna kun ei ole ollut aikaa johtuen pitkälle menneestä keväästä, uudesta valmennuksesta ja isosta vaihtuvuudesta. Ja näyttää nyt ainakin mun silmään että se opettelu on lähdetty puolustus edellä mikä on viisasta, sieltä ne hyvät hyökkäyksetkin lähtee ja puolustus meillä on helvetin hyvä.
HIFK on materiaaliltaan paras tässä maassa, Tappara on Tappara ja kaikki tietää mitä sieltä tulee, Lukkoa en ole seurannut oikeestaan yhtään tänä syksynä, sen verran kuitenkin ettei se ainakaan mua vakuuttanut kun kohdattiin ja näyttää hävinneen ekan CHL matsin.

Mistä muuten johtuu ettei Pärssinen ole pelannut? Kielto? Jotain vaivaa?

Juuri näin. Hyvin paljon yksilöillä puskemista oli peli ja mitään valmiita syöttökuvioita ei nähty. Tämä tuli esiin varsinkin viivelähdöissä. Päästiinkö kertaakaan vastustajan alueelle? Tuntui järjestään nuo hyökkäykset päättyvän vastustajan lapaan tai kiekon dumppaamiseen päätyyn. Pelitapa on todellakin hakusessa. Toivottavasti ei enää kovin kauaa, koska Liigassa näin yksilökeskeisellä tekemisellä ei tule pisteitä.
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Ihan noin surkeana en Tepsiä nähnyt. Tosi on se että hyökkäyspään pelaaminen on luokatonta ja perustuu yksilöiden taitoon, ei joukkue pelaamiseen. Ahokashan oli sanonut että pelitavan opettelu on tehty nopeutettuna kun ei ole ollut aikaa johtuen pitkälle menneestä keväästä, uudesta valmennuksesta ja isosta vaihtuvuudesta. Ja näyttää nyt ainakin mun silmään että se opettelu on lähdetty puolustus edellä mikä on viisasta, sieltä ne hyvät hyökkäyksetkin lähtee ja puolustus meillä on helvetin hyvä.
HIFK on materiaaliltaan paras tässä maassa, Tappara on Tappara ja kaikki tietää mitä sieltä tulee, Lukkoa en ole seurannut oikeestaan yhtään tänä syksynä, sen verran kuitenkin ettei se ainakaan mua vakuuttanut kun kohdattiin ja näyttää hävinneen ekan CHL matsin.

Mistä muuten johtuu ettei Pärssinen ole pelannut? Kielto? Jotain vaivaa?
Olen ollut siinä uskossa, ettei Pärssinen pelaa yhtään peliä ennen änärileiriä? Onko väärä oletus? Oli sitten loukkaantunut tai ei.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Toivottavasti tosiaan saadaan Steenbergen askiin huomenna. Vastus ei ainakaan helpotu ja jos maalinteko on samalla tasolla niin ei hirveästi odotuksia pisteiden valossa.

Kyllähän tämä maalintekopeli edelleen on ja aivan turha sanoa että jämäkkää oli muuten mutta maaleja ei oikein saatu.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei jumalauta. Yksi(!!!!) ”oikea” peli jossa pisteitä jaossa pelattu ja täällä jo haukutaan että kaikki on paskaa ja jopa verrataan Ahokasta Kaskiseen…

Ei haukuttu kaikkea paskaksi. Oltiin vaan erimieltä siitä, että kaikki muu olisi ollut hyvää paitsi maalinteko. Viittaus Kaskisenkiin liittyi Ahokkaan antiin haastattelussa, ei valmennukseen.

Muuten tuo viestisi pitää varmaan ihan paikkaansa…
 

A - P

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tietääkö joku mistä saisi pelin näkymään, vaikka maksullisena? Ja siis vain tämän pelin..
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Tietääkö joku mistä saisi pelin näkymään, vaikka maksullisena? Ja siis vain tämän pelin..
CHL:n YouTube sivuilta, vaatii kyllä VPN kikkailua.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Meillä on uusi Viro.. Hakkarainen tänään TPS:n pre gamella:"Paljon veteraaneja", "Siellä on vastassa tosi vanhoja pelaajia"
Paskamyrkyä odotellessa. Hymiöitä kolme.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Tuota Spartan kokoonpanoa katsellessa hiipii hiukan sellainen olo puseroon, että tänään ei taida olla pisteitä luvassa ellei oma pelaaminen ole huomattavasti parempaa kuin perjantaina. On nimittäin kohtalaisen kova nippu kasassa. Toivotaan kaverin saapuvan takki auki ja Tepsin osuvan muuallekin kuin molarin logoon ja pelätään hirveätä kylvetystä.
 

kopo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mä juuri näin. Hults ei edes yrittänyt voittaa oman pään aloitusta.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä mä juuri näin. Hults ei edes yrittänyt voittaa oman pään aloitusta.

ja hyökkäyspäässä Rodewalt otti molemmat aloitukset. Ilmeisesti Hults ei osaa aloittaa ti sitten on loukkaantuminen vaikuttaa vielä aloituksissa…

Liukkaalla maalipaikka, mutta ei ihan lähtenyt…

Kuka tää asiantuntija selostajana on? Jäähy kiekon sulkemisesta maslivahdin alueen ulkopuolella - päästäkää Viivi selostamaan…
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös